Ne ketkä sai aluksi onnistumisia ja sitä kautta paljon pisteitä, niin ne pystyivät loppupuolella valitsemaan parempia pelaajia ja esimerkiksi aikaisemmin viidennen kenttäpelaajan mukaan keräämään pisteitä, ja sitä kautta kasvattivat johtoa reilustikkin kisojen loppupuolella verrattuna muihin. No tarkemmin ajateltuna niin sen kyllä pitääkin mennä. Mitähän mun pitikään tosta tulla tänne kirjoittamaan.
Muutaman kerran mulla kävi aika hyvä munkki pelaajavalinnoissa, mutta taas muutaman kerran esimerkiksi valitsin veskan joka ei pelannutkaan tms. Kerran kävi niin että kaikki kolme hyökkääjää jäivät jäähyjen ansiosta reilustikkin miinukselle. Mutta loppujen lopuksi yllättävän hyvin meni. Mä en oikein viitsinyt valita sellaisen maan pelaajaa mukaan, joka pelasi Suomea vastaan. Silloin voisi joutua hassuun tilanteeseen, esimerkiksi toivoisi vastustajajoukkueen tekevän maalin. Pelissä joskus kannatti valita maalin huonon joukkueen maalivahdi, jos oli odotettavissa että hän torjuisi esim yli 30 tai 40 laukausta. Taakse päästetyssä maalissa kun ei paljoa miinusta tullut, varsinkaan verrattuna torjuntoihin. Toisaalta hyvän joukkueen veskalla oli aina pieni mahdollisuus nollapeliin, josta sai myöskin paljon pisteitä.
Kuinkahan moni jaksoi joka päivä valita uudet pelaajat? Itse kyllä yritin, mutta pari kertaa jäi väliin. Meni kyllä vähän liian sähläämiseksi, kun joka päivä kytätä tilastoja ja muistaa käydä netissä ja varsinkin snickerssissä, mutta ajattelin yrittää loppuun asti kun kerta leikin aloitinkin.
Joo munkin mielestä pisteitä sai vähän hassusti, ja vähän vääriä asioita painotettiin liikaa. Pelaajien hinnatkin oli vähän hassuja, esim pelin alussa Crosbyn hinnalla sai melkein kaksi Ovetshkinia. Harva jaksaa joka päivä vaihtaa pelaajat, mutta toisaalta, jos niin ei voisi tehdä, menisi leikki vieläkin vaikeammaksi esim kokoonpanomuutosten takia. Muutaman virheen myöskin havaitsin pisteidenlaskussa.