Smallworld keskustelu tässä otsikossa

  • 20 667
  • 354

Qeuba

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Alkaa pikkuhiljaa mennä herne nenään, kun pisteitä ei tahdo oikein tippua. Tiimi on tipahtanut jo liiankin kauaksi kärkikahinoista, siis sadan huonommalle puolelle. Se syö miestä rotan lailla.

No perskules ei auta kuin katsoa kirkkain mielin tulevaisuuteen ja ennenkaikkea ostaa oikeita hemmoja.
 

JP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Räjähtävän alun jälkeen rookiekauteni on asettunut tasaiseen asemaan sijoilla 25-35. Jagrin ja V.Buren möin pois, Bure oli melkein miinuksella ja loukkaantunut. Tilalle otin Shanahanin ja Parrishin.
Toissa yönä muistaakseni Roest teki maalin Roenick taisi syöttää kaksi. Ozoa odottaa vaihto, jos ei pisteitä pian rupea tippumaan. Kunhan runkopelaajat pysyvät terveinä, niin myöhemmin saattaa odotta yllätys. Rahaa on jäljellä 260k, joten tarkkailaanpa tilannetta vaan tästä eteenpäin.
 
Viimeksi muokattu:

Langkow#18

Jäsen
Suosikkijoukkue
IPK
Joo...

Ei noita pisteitä nyt oikein satele. Ostin ihan kokeiluna Dany Heatleyn tuomaan joukkueeseen nuoruutta :) Noh,kyllä se tästä lähtee. Edellinen rookie kausi olikin jo liian hyvä ollakseen totta.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Mulla on nyt 2112 pistettä. Ei huonosti, mutta ei hyvinkään...en ole tyytyväinen, mutta kausi on pitkä...täältä noustaan.

1 JeeJeeTeam 2947 351
2 Aviator's 2672 300
3 Jalmarin Toverit 2591 279
4 Lahnat Akvaariossa 2449 127
5 Seiska kattoon 2369 209
6 hockey troopers 2364 376
7 Punkkerikadun Punnerrus 2360 208
8 Flying Flyers 2298 65
9 Peijoonit 2295 198
10 HC Muksut 2225 216
11 Koloradon Kuoriaiset 2197 129
12 Veronmaksajat 2157 239
13 Pölhökkäät 2139 234
14 Ganzin Pingviinit 2132 391
15 HC Great 2131 235
16 Long Island Ice Teas 2128 169
17 Karvaiset Nahkakantiset I 2123 232
18 Buzzcut´s Buzzards 2121 277
19 The Forsbergs 2112 278
20 International 2109 318
 

Muksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti vieri
1 JeeJeeTeam 2947 351

Taitaa JeeJee olla toisena Maailmanlistalla? Ei paskemmin. Kolme ekaa meidän divarissa on sadan joukossa - joskin niukasti.

Itse olen taas tässä vaiheessa valumassa. 2000 rajapyykki lähestyy takaa n. 100 päivävuhtia.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
mulla menee perseelleen tällä hetkellä. sharks ei halua tehdä maaleja, ja jos niitä tehdään ne menee satunnaisesti jollekkin kolmos/nelosketjun kaverille. perkele.

eikä muutkaan kaverit viitti tuoda pisteitä
 

Xtrmntr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP
Joo, eihän tuosta SW:sta tule nyt yhtään mitään... Viimeiset yöt on mennyt ihan päin sitä itseänsä, mutta täältä noustaan vielä! Tai sitten ei. Joka tapauksessa tein muutamia todella typeriä kauppoja, joiden takia olen nyt menettänyt aivan ******* pisteitä. Onneksi tänään tulee uusia kauppoja, niin pääsee ehkä "parantamaan" joukkuetta taas vaihteeksi. Onnea vaan JeeJeelle, hienosti menee...
 

JeeJee

Jäsen
Niiiiiin lähellä..

..mutta kuitenkin niin kaukana.

24 pistettä erottaa siis meikäläisen maailman huipulta. Kun tietää, kuinka vaikeaa Smallworld on, ei viitsi edes leikkimielellä (mikä on monesti kaukana tästä pelistä) surkutella tehtyjä epäonnistuneita liikkeitä..

Jos nyt kuitenkin sen verran sallitaan valitusta, niin tuo Parrishin puuttuminen rosterista on kyllä antanut monelle muulle huomattavasti taloudellista etua, joskin omankin joukkueen arvo on noussut tasaisesti ilman Parrishiakin.

Menestys on perustunut lähinnä tasaisuuteen siinä mielessä, että heikkoja öitä ei juurikaan ole ollut. Lisäksi loukkaantumiset ovat kiertäneet JeeJeeTeamin todella hyvin, ainoa takaisku oli Dopitan loukkaantuminen ja sekin heti ensimmäisellä kierroksella.

Parhaiten pisteitä ovat tuoneet mm. Williams,Roenick ja T.Salo, joten monille tutuilla miehillä on menty.

Olisihan se absoluuttinen kärkisija hieno saavutus, joten ensi yönä on paljon pelissä. Äijiä on kuitenkin ensi yönä tulessa vain kaksi (Rolston,Ciger), joten tiukille taitaa ottaa top-10:ssä pysyminen..Vaikka mistäs sitä koskaan tässä pelissä tietää...


Nii, ja terveisiä Nyrhisen Erkille sinne yläasteelle..:)
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Olen pysynyt nyt sadan joukossa omassa divisioonassa. Huomenna on käytettävissä jo kahdeksan pelaajavaihtoa, joten muutoksia tulee varmasti.

Saa nähdä muuten, pysyykö yksikään pelaaja joukkueessani koko sarjan ajan mukana. Voin vahvasti epäillä sitä, sillä loukkaantumisiakin sattuu, ja silloin on laitettava pelaaja pois, vaikka nyt menisikin hyvin (esim. Shanahan)
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Wolf & Raven keikkuu jatkoajan divisioonassa jossain sijalla 70. Brad Stuart, Mike York ja Alex Tanguay joutuivat sivuun ja uutta nousua haetaan mm.Karel Rachunekin, Mikael Renbergin ja Brian Rolstonin avulla.
 

temmi44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks
voiko joukkueen vaihtaa toiseen, pisteet säilyvät?

mul on jengi jossai jatkoaikaliigas jos on joku about 30 jengii, divisioonan nimi Finnish ELite, pärjään siellä aika hyvin n.2400 pystynkö vaihtamaan tämän jengin tohon kovenpaan liigaan jos jengei on toista sataa sillee et pisteet säilyvät, aion tosin varmaan pysyä samassa divisioonas, mutta voisin kauden loppupuolella siirtyä parempaan näyttöön.:)
 

Xtrmntr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP
Re: voiko joukkueen vaihtaa toiseen, pisteet säilyvät?

Viestin lähetti temmi44
mul on jengi jossai jatkoaikaliigas jos on joku about 30 jengii, divisioonan nimi Finnish ELite, pärjään siellä aika hyvin n.2400 pystynkö vaihtamaan tämän jengin tohon kovenpaan liigaan jos jengei on toista sataa sillee et pisteet säilyvät, aion tosin varmaan pysyä samassa divisioonas, mutta voisin kauden loppupuolella siirtyä parempaan näyttöön.:)

Kyllähän se onnistuu. Sieltä optionista löytyy jostain kohtaa "Change division" tai jotain sentapaista, sillä pitäisi onnistua. Ja pisteet säilyvät ihan normaalisti.
 

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
jatkoajandivisioona?

Hei kertokaas mulle kans nimi ja passu ni mäki tuun teinkans sinne
 

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
jatkoajandivisioona?

Hei kertokaas mulle kans nimi ja passu ni mäki tuun teinkans sinne
 

Muksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: jatkoajandivisioona?

Viestin lähetti belenos
Hei kertokaas mulle kans nimi ja passu ni mäki tuun teinkans sinne

Divari: Jatkoaika (isolla J:llä)
Salasana: kiekkomaila (pienellä muistaakseni. kokeilemalla onnistuu.)

Jos joudut divariin jossa on parikymmentä joukkuetta, olet väärässä paikassa ja kirjoittanut divarin nimen pienellä. Oikeassa Jatkoaika-divarissa on nyt 235 joukkuetta.
 

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
noniin pääsimpäs ja heti kolmoseks :D
 

nuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Abbotsford Canucks, Ilves
Kertokaa joku viisaampi, että miten on mahdollista kerätä neljä pool pistettä viime yönä joukkueella johon kuuluivat Brathwaite, Tkachuk ja Weight. Vaihdoin nämä pelaajat eilen joskus kahdeksan maissa illalla, joten näiden olisi kait pitänyt kuulua joukkueeseen. Itse laskin saavani näillä noin 170 pistettä, mutta tilastoihin oli merkittynä vain neljä pistettä...??
:confused:
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti nuckhead
Kertokaa joku viisaampi, että miten on mahdollista kerätä neljä pool pistettä viime yönä joukkueella johon kuuluivat Brathwaite, Tkachuk ja Weight. Vaihdoin nämä pelaajat eilen joskus kahdeksan maissa illalla, joten näiden olisi kait pitänyt kuulua joukkueeseen. Itse laskin saavani näillä noin 170 pistettä, mutta tilastoihin oli merkittynä vain neljä pistettä...??
:confused:

Eikös roster freeze ole suomen aikaa seittemän maissa:(
 

nuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Abbotsford Canucks, Ilves
Joo, olis kannattanu kattoo sääntöjä vähän tarkemmin, niinhän se on, että 19.00 on takaraja. :(
Tulokas maksaa kovaa hintaa kokemattomuudesta.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Eilen treidit tuli klo 19 ja vaihdoin sen jälkeen tarkalleen klo 19.22 pari pelaajaa pois ja pari tilalle ja sitten aamulla huomasin, että mulla oli mukamas invalid roster viime yön ajan.
Ihmeellistä?
Mutta onneksi tämä jengi on mun kakkos jengi ja kilpailen sillä yhessä toisessa sarjassa, mutta kuitenkin ihmetyttää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös