Tällä hetkellä minä en ainakaan pääse sisään...todella tukkonen serveri. Viime kausi oli myös samanlainen...ärsyttää tosin, koska joskus haluaisi vaihtaa pelaajia...tosin ei tänään.Viestin lähetti kangaroo
Saahan nähdä alkavatko pelin järjestäjän palvelimet tökkiä taas kuten viime kaudellakin jatkuvasti. Ehkä Sporting News skarppaa paremmin kuin Small World. Toivottavasti ovat ottaneet opikseen.
Mutta nyt kun Housley muistaakseni meni Calgaryyn niin parit tietenkin vaihtuvat.
Viestin lähetti stuba
Vaihda äkkiä se Healy johonkin sellaiseen, joka vielä kiekkoa pelaa. Healy on nimittäin siirtynyt kentän laidalle kommentaattoriksi.
Viestin lähetti stuba
Olen jo joidenkin kanssa asiasta turissut, mutta kysytäänpä kaikilta. Kuinka helposti saitte joukkueen kasaan? Oliko osa pelaajista selviöitä heti alusta vai oliko esim. sopivien maalivahtien löytäminen iso ongelma.
Itselleni oli alusta alkaen selvää että toinen veska on Hasek, toista joutuikin jko jonkin aikaa tonkimaan, mutta Trevor Kidd oli loppuen lopuksi selvä valinta. Muutkin pelaajat löytyivät suht helposti. Jo aiemmin olin ajatellut tiettyjä ukkoja hankkia ja kun hinnat olivat kohdallaan heidät myös hankin. Näitä olivat Parrish, Comrie ja Tanabe.
Kaikkia pelaajiani en paljasta, sillä jokuhan voisi vaikka matkia, olinhan viime vuonna kuitenkin kymmenes! :D
Niinhän se taisi olla. Kiitos korjauksesta.Viestin lähetti Mahavishnu
Housley nimenomaan tuli B'Hawksiin waiversien kautta Calgarystä.
...Allison oli se, joka lähti Flamesiin...