Smallworld Fantasy Premiership

  • 3 549
  • 57

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Ozo's Champions

No niin.. Ozo's Champions liittyivät seuraan! En tiiä futiksesta paljon mitään, mutta näihin juttuihin on aina kiva osallistua.. :)

Hyökkääjät:

* Pahars - paras latvialainen futispelaaja ikinä ja kallein mulla

* Anelka - ensi kaudella pelaa hyvin..?

Keskikenttä:

* Ljunberg - nopea ja taitava, toivottavasti yhtä hyvä ensi kaudella

* A. Svensson - loistava MM-kisoissa

* Bowyer - hyvin pelasi.. joskus.. ja nuori vielä..

* Juninho - uusi ja nuori brassi Valoiliigassa on varma menestys

Puolustajat:

* Ferdinand - kuulemma tosi hyvä puolustaja

* A.Cole - pelasi hyvin Englannin MM-joukkuessa

* Xavier - hassu mies Portugalista

* Woodgate - lupaava(?) nuori englantilainen

Maalivahti:

* Enckelman - suomalainen ja ykkösvahti..

Siinä oli mun valintaperusteet.. Good luck kaikille!
 
Viimeksi muokattu:

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Off-topic, mutta en viitsinyt avata uutta ketjua pelkkää kysymistä varten, kun Smallworldiin liittyy: eli onko niin, että tuo jääkiekkosmolari on tänä vuonna vain maksullisena, vai missasinko siellä jonkun oleellisen kohdan käydessäni katsomassa?
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Juuri ehti vielä jengin väsätä.

Kings Dream Squad
3-4-3

Peter Enckelman
Aloittaa ykkösenä ja lunastaa odotukset hyväkseen. Ainakin toivottavasti.


Sami Hyypiä
Eipä tarvitse perustella

Richard Rufus
Lupaava pakki, kenties tulevaisuuden maajoukkuepelaajia?

Markus Babbel
Loistava pelaaja ja lähti todella halvalla(1.50M)viime kauden loukkaantumisen takia.´


Harry Kewell
Todella taitava vasenlaitalinkki. Pystyy yksin ratkaisemaan pelejä, kun sille päälle sattuu.

Giovanni Van Bronchorst
Halvalla lähti, kova pelimies. Toivottavasti saa peliaikaa runsaasti.

Juninho
Brassitaituri kolmatta kertaa Boron paidassa, toivottavasti hyvällä tuloksella.

David Beckham
Loistava pelaaja, sitä ei pahemmin voi kukaan kiistää. Varma hankinta ja kallis tietenkin.


Laurent Robert
Loistava, erittäin nopea ja taitava pelaaja. Hyvät vaparit ja loistavat harhautukset.

Alen Boksic
Legenda.

Dwight Yorke
Uusi tilaisuus nousta huipulle Blackburnissa tutun kärkiparin kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Team ISH -niminen jengi on mukana.

Peter Enckelman

Rio Ferdinand
Abel Xavier
Christian Ziege

Gustavo Poyet
Paul Ince
Kieron Dyer
Youri Djorkaeff

Kevin Phillips
Joe-Max Moore
Jermain Defoe
 
Viimeksi muokattu:

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Help..

Osaako joku (brittifutiksen nörtti) kertoa mikä tilanne on näillä pelaajilla, ku ei tullut yhtään pistettä viime kerrokselta.

* Ljungberg
* Anelka
* Juninho
* Rio Ferdinand
* Woodgate

Jos ovat loukkaantuneena niin milloin palaavat? Thanks!
 

Hazlewood

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Re: Help..

Viestin lähetti ozo
Osaako joku (brittifutiksen nörtti) kertoa mikä tilanne on näillä pelaajilla, ku ei tullut yhtään pistettä viime kerrokselta.

* Ljungberg
* Anelka
* Juninho
* Rio Ferdinand
* Woodgate

Jos ovat loukkaantuneena niin milloin palaavat? Thanks!

Ljungberg: Loukkaantunut. Ilmeisesti ainakin kuukauden sivussa.

Anelka: Pelikunnossa ja oli cityn avauksessa Leedsia vastaan.

Juninho: Loukkaantunut. Ei tietoa kuinka kauan poissa. Jostain olin lukevinani että aika paha vamma miehellä on.

Ferdinand: Nilkkavamman takia poissa avauksesta, mutta pelannee jo perjantaina Chelsea-matsissa.

Woodgate: Loukkaantunut, mutta ilmeisesti aika pian pelikunnossa.

Joku voi tietää tarkemminkin, mutta tuossa nyt jotain.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Ljungberg ei ollut mukana pelissä syytä en tiedä.
Juninho ei myöskään pelannu.
Anelka pelasi, mutta ManCity(hän) hävisi Leedsille 3-0.
Rio Ferdinand taittoi nilkkansa harjoitusottelussa Boca juniorsia vastaan ennen kautta ja ei pelannut. Hänen pitäisi palata kehiin keskiviikkona.
Woodgate ei mahtunut kokoonpanoon. Matteo-Mills-Radebe-Harte piti huolen siitä että Darren Huckerby ei saanut sitä maalia...

EDIT: muut kerkes ennen...
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Ylöspäin käy tiikerin tie. Olen pahoillani tästä tsättiviestistä. Hmm. Pohdintaa. Miten on teillä itse pelissä mennyt?
 

Cornholio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chelsea FC
Tiimilläni Lords Of London on mennyt ihan kohtuullisesti, sijalla 18 näytän tällä hetkellä olevan. Keskikenttä ja puolustus onnistuneet ihan hyvin, mutta ne tärkeimmät eli hyökkääjät eivät ole vielä tuoneet minulle kovin montaa pistettä. Pari muutosta on pitänyt jo tiimiin tehdä.
 

acidjam

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Milan
It's on...

No niin... kausi on pyörähtänyt käyntiin Valioliigassa.
Pari ensimmäistä kierrosta ei ole juuri yllätyksiä tarjonnut. Phalse Prophetsin sijoitus tosin ei vastaa odottamaani sijoitusta. Ykköstila saa vielä joukkuettani odottaa, kiitos oman typeryyteni ja Laurent Robertin loukkaantumisen.

Odottakaa vain. Ohi tullaan.
 
Pakko hieman kommentoida...

Nimittäin Jatkoajan divisioonaan kärjessä keikkuu tuntematon Real Joukkue FC, noh minäpä tiedän kuka tämän joukkueen managerina toimii :)

Ei mutta kausihan on vasta alussa ja muutoksia tulee kummasti. Anelka onnistui eilen hyvään paikkaan.

Mites muilla?
 

kimmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, FC Barcelona
Finnish miracle liittyy mukaan vähän myöhässä.

S: El-Hadji Diouf, Massimo Maccarone, Nicolas Anelka

M: David Beckham, Harry Kewell, Kieron Dyer

D: Ashley Cole, Danny Mills, Mauricio Taricco, Titus Bramble

GK: Peter Enckelman
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Anelka kosti hat trickillä lauantaina, joten hän liittyy minun(kin) joukkueeseeni, Heskey saa suksia kuuseen. Halpa mieskin näkyy tuo Anelka olevan, vain 2,2 miljoonaa...
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Ozo's Champions

Uskomatonta.. meitsi on sijalla 4!!! Mä - joka ei tiedä futiksesta mitään!
 

Voittaja

Jäsen
On jäänyt Small Worldin pojilta muutama maali "tilittämättä", vai mitenköhän esim. Baros on saanut kahdesta maalista huolimatta vain 7 pistettä?
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Viestin lähetti Voittaja
On jäänyt Small Worldin pojilta muutama maali "tilittämättä", vai mitenköhän esim. Baros on saanut kahdesta maalista huolimatta vain 7 pistettä?

Joo, pojat olivat vähän vaiheessa. Omista miehistäni Henryn pisteet olivat myös jotain paria kymmentä.

Mutta nyt sinne on laitettu oikeat pisteet, Barosilla tais olla joku 177.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Hmmm.. Miksi Voittaja -joukkuella on 3 hyökkääjää ja mulla on vain kaksi? Puolustajia mulla on taas yksi enemmän.. Selittäkää tyhmälle!
 

Voittaja

Jäsen
Joo, nyt näyttää jo paljon paremmalta (hymiö). Kauden tavoite on saavutettu, olla jossain vaiheessa Jatkoaika-liigan piikkipaikalla.

Ozo, myy yksi pakki pois, ja osta tilalle joko keskikentän mies, tai hyökkääjä, tai myy keskikentän äijä pois, ja osta tilalle hyökkääjä...muistaakseni tuokin oli mahdollista.
 

Kako-86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NasKi, Aston Villa
Taas tökkii

Taas kerran on saanut huomat ettei tämä homma toimi vieläkään kunnolla. Pisteitä jää saamatta vähän väliä. Välivuosi ei korjannut hommia päivityksessä. Pitäisikö perustaa pro Smallworld ry? Onko muilla samoja ongelmia? Esim. Alan Smith ei saanut pisteitä vaikka teki maalin jokin aika sitten, ja sunnuntain peleistä ei pisteitä ole näkynyt, mutta maanantain Birmingham-Villa ottelusta pisteet jo ovat tulleet. Nyt on jotain pisteitä tullut, Anelkan pisteet näkyy miehen henkilökohtaisissa tilastoissa, mutta ei jokkueen pisteissä. Ja ottelupäivämäärätkin tuntuvat olevan aivan päin peetä. Kyllä ne jenkit osaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös