SM-liigavisailuja

  • 8 866
  • 26

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sporcle.com Parhaat pistemiehet joukkuettain 2000-luvulla (kaudet 2000-2001 - 2009-2010

Tuommoinen tuli tehtyä tässä parin päivän aikana. Jos jotain sattuu kiinnostamaan niin eikun kokeilemaan. Ja apua annan sen verran, että Stefan Öhman on kirjoitettu Stefan Ohman. Jos joku voi kertoa, miksi Öhman-nimeä Sporcle ei tunnista, niin kiitokset hänelle jo etukäteen. :)

Edit: Niin ja muistakin virheistä voi minulle mainita, luulisi niitäkin löytyvän, kun kyselyä en ole itse edes kertaakaan kunnolla testannut.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos joku voi kertoa, miksi Öhman-nimeä Sporcle ei tunnista, niin kiitokset hänelle jo etukäteen. :).

En tunne kyseisen visailun tekijää, mutta epäilen hänen olevan joko huolimaton ja laiska tai että hänen älykkyysosamääränsä on samaa tasoa tiiliskiven kanssa.

Olen pelaillut kohtuu paljon noita Sporclen pelejä ja yksi yleinen ongelma on juuri noiden vaihtoehtoisten kirjoitustapojen puuttuminen. Pari riviä ylempänä tässä ketjussa on ohjeet miten nuo korjataan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös