Maxell kirjoitti:Immosen pelaajaoikeudet omistaa nykyisin New York Rangers, eli sinne lähtee jos lähtee.
Aa, kiitos korjauksesta :) En näköjään ole asioiden tasalla vielä.
Maxell kirjoitti:Immosen pelaajaoikeudet omistaa nykyisin New York Rangers, eli sinne lähtee jos lähtee.
Lecavalier kirjoitti:IS:n mukaan NHL joukkueet ovat kiinnostuneita seuraavista pelaajista
Petteri Nokelainen
Esa Pirnes
Ari Ahonen
Tony Salmelainen
Oliver Setsinger
Tomi Pettinen
Valtteri Filppula
Sami Lepistö
Tomi Mäki
Jani Rita
Tim Thomas
Tomek Valtonen
Jarkko Immonen
Jussi Jokinen
Lasse Kukkonen
Jari Viuhkola
Pasi Nurminen
Tomas Duba
Olli Malmivaara
dana77 kirjoitti:Haluaako joku lyödä vetoa tuosta Oliver Setsingerin siirtymisestä?
Mängimies kirjoitti:Mikäli ymmärsin oikein niin tämä olisi se kausi, jolloin Setzinger lähtee joka tapauksessa kokeilemaan P-Amerikkaan. Todennäköisesti kuitenkin Nashvillen sijasta farmijengi Milwaukeen vahvuuteen.
tuuski kirjoitti:Tästä on tosiaan liikkunut huhuja jo jonkun aikaa. Mitenkäs nuo rahahommat menevät, jos Olli lähtee, kun sopimus Kerhon kanssa kattaa vielä tämän kauden? Onko HPK:lla mitään saumaa saada jeniäkään, ja jos, niin millaisista summista puhutaan?
Itse olen 100% varma, ettei Setsinger lähde minnekkään.Mängimies kirjoitti:En ole ihan varma mitä säännöt sanoo, mutta kysytäänpä vaikka Ilveksen johtoportaalta paljonko St. Louis on maksanut Erkki Rajamäen siirrosta parin kauden takaa. Käsittääkseni tässä on sama tilanne.
Lecavalier kirjoitti:Itse olen 100% varma, ettei Setsinger lähde minnekkään.
En vain jaksa uskoa vielä tänä vuonna Setsingerin lähtöön.tuuski kirjoitti:Miksi?
---
Mielestäni Olli kannattaisi pitää vaikka väkisin sopimuksen loppuun. Pari kautta väläytellyt ja nyt odotetaan sitten sitä 20+ maalia. Jos ei tule, niin hyvää jatkoa, jääpä Hämptonin yöelämään enemmän vapaita naisia. Myös Ollin itsensä kannalta yksi (huippu)kausi Suomessa tuskin ainakaan heikentäisi mahdollisuuksia parempaan soppariin rapakon taakse.
puna-hundi kirjoitti:http://www.tsn.ca/nhl/feature.asp?fid=6926
Tuolta löytyy kaikkien NHL joukkueiden tämänhetkiset kokoonpanot ja pelaajien palkat. Listassa näkyvät siis ketkä ovat jonkun tietyn seuran omistuksessa, ketkä vapaita agentteja, tai ketkä rajoitetulla papereilla liikkuvia.
Lecavalier kirjoitti:Itse olen 100% varma, ettei Setsinger lähde minnekkään.
Master Chief kirjoitti:Jos kerran Lepistö ei ole edes Capsien/bearsien prospect campilla, niin tuskin miestä ollaan tosissaan havittelemassa vielä täksi kaudeksi Pohjois-Amerikkaan.
Mängimies kirjoitti:Eipä Capsien campilla ollut muitakaan eurooppalaisia Oduyaa ja Barthelia lukuunottamatta. Itse en vetäisi vielä sen suurempia johtopäätöksiä suuntaan tai toiseen.
Ferris kirjoitti:Barthelia en oikein euroksi laskisi, sillä hän on tainnut suurimman osan iästään asua ja pelata tuolla uuden mantereen puolella, vrt. Kölzig.
lake79 kirjoitti:Tuukka Rask, Toni Koivisto, Jussi Pesonen, Ville Koistinen, Kristian Kudroc ja Tomas Kurka.
Saas nähdä lähteekö ketään, vai osa. Kaikki nyt varmasti eivät lähde, esim Kudrocin yhdensuunnan sopimukseen en usko. Mutta katsellaan nyt.