Jack Daniel's
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Blues - Lukko 3-1
Pelicans - JYP 2-3
TPS - HIFK 1-4
Ässät - SaiPa 4-2
Pelicans - JYP 2-3
TPS - HIFK 1-4
Ässät - SaiPa 4-2
Tuollein olen itsekkin ajatellut. Kait joku voisi ilmoittautua aina välillä vapaaehtoiseksi, jos on aikaa. Tähän asti ei ole ollut mitenkään kovin vaikeata, kun on ollut vain yksi 5 ottelun kierros ja ei yhtään kuuden ottelun kierrosta. Ja minähän myös opiskelen, joten loman loppuessa minulla on vähemmän vapaa-aikaa kuin nyt.Viestin lähetti Hartza
Mikäli pisteiden laskeminen alkaa käymään voimille, niin vastuuta voisi jakaa kierroksittain osallistujien kesken.
Hmm...Meillä on samoja ajatuksia :) Tuo olisi hyvää. Itsekin olen halunnut opetella ohjelmoimaan, mutta en ole oppinut tähän asti kuin HTML:ää, ja sitäkin erittäin vähän. Kai nyt jatkoajasta löytyy koodareita?
Toinen mielenkiintoinen kehityshanke voisi olla jollekin koodarille ohjelmoida webbi-pohjainen systeemi kirjautumisineen. Tämä helpottaisi erityisesti pisteidenlaskentaa
Sulle on laitettu 16p 18p sijaan eikä 6p 8p sijaan. Näitä varmaan tuleekin aina välillä kun ei noin suurella määrällä tuloksia voi olla tekemättä virheitä. Kiitos Hartzalle huomautuksesta.
Minulle oli kuitenkin merkitty vain 6 pistettä 8 pisteen sijaan. Tämän lisäksi huomasin, että nimimerkille Veikko oli annettu yksi piste liikaa. Sainpahan käräytettyä ;)