Ässät ja Jyp.
Paitsi Matt#50.
Tähän JYP:iin olisi kiva kyllä kuulla perustelut. Itse näen tämän kauden JYP:n hyvinkin värilliseksi joukkueeksi. Joukkue, joka haalii riveihinsä Immosta, Pihlmania, Virtasia, Helmisiä ei kovin väritön voi olla. Vielä, kun joukkueen ykkösmaalivahti häippäsee loppukaudeksi Venäjälle, niin en JYP:iä värittömäksi jengiksi kyllä laskisi.
Minun silmissäni värittömiä pelaajia:
Omasta suosikkijoukkueestani HPK:sta näen värittömiksi pelaajiksi Emil Lundbergin, Jonas Anderssonin, Hannu Väisäsen.
Ilveksestä Sami Torkki on ollut aika väritön tällä kaudella. Etenkin verrattuna siihen Sami Torkkiin, joka pelasi pari kautta sitten Lukossa.
Kalpan maalivahdit Tuomas Nissinen ja Mika Oksa ovat olleet värittömiä tällä kaudella.
Kärpistä nostaisin värittömäksi pelaajaksi Tomi Mustosen. Timo Vertala Kärpissä oli myös aika väritön. Tapparassa ei niinkään.
Ennakko-odotuksiin verrattuna Lukon Doug O´Brienin nimen voi varmaan myös nostaa esille tälle listalle. Sen lisäksi, että on ollut pettymys, on ollut myös ainakin lievästi väritönkin.
Ikäkö painaa Pelicansin Erik Kakkoa? Pelicans porskuttaa hyvin matkaansa eteenpäin, mutta Erik Kakko varmaan pelaa uransa heikointa kautta? Ei vieläkään edes maalia tehtynä.
Saipasta nostaisin tälle listalle ainakin Ville Snelmanin, Arturas Katuliksen ja Dan Iliakisin.
TPS:stä värittömiksi pelaajiksi nostaisin myös minä Jussi Makkosen sekä Simon Backmanin ja Jesse Saarisen.
Ässistä värittömiä pelaajia ovat odotuksiin, ennakkohypetykseen ja myös edelliskausien suorituksiin verrattuna ainakin hyökkääjät Markku Tähtinen, Teemu Virkkunen ja Marko Kivenmäki. Mielestäni myös Kivenmäki on ollut tällä kaudella lievästi väritön pelaaja nimenomaan verrattuna viime kausien Kivenmäkeen.