Sm Liigan Top 5 Taklaajat?

  • 1 418
  • 9
Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
Laittakaa omat listanne,Tässä minun
<BR>1.Pasi Nielikäinen
<BR>2.Marek Zidlicky
<BR>3.Jarkko Glad
<BR>4.Jani Virtanen
<BR>5.Erkki Rajamäki[addsig]
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
1) Toni Mäkiaho
<BR>2) Marko Mäkinen
<BR>3) Tomek Valtonen
<BR>4) Jani Virtanen
<BR>5) Niko Mikkola
<BR>
<BR>Hyviä haastajia: Kangasniemi, Alanko ja Majesky
<BR><BR><font size=-1>[ tätä viestiä on muokannut: Alex 2001-03-17 22:12 ]</font>
 

Potaichuk #67

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kärpät ja Detroit
En jaksa väsätä listaa, mutta seuraavat ovat hyviä; Mäkiaho, Nielikäinen, Majesky, Richter, Taubert (Ei tod. tälläkaudella, mutta divariaikoina kyllä), Virtanen yms.. Oletteko huomanneet, että Bednarkin osaa taklata vaikkei kokoa ole ehkä eniten pelaajista?
 

Flazor

Jäsen
Eiköhän Röönmannin Osku ja tämä Tapparan pommitaklaaja Miska Kangasniemi ole liigan top-5:ssä molemmat.
<BR>
<BR>Grönmanin otteita vain himmentää se, että miehen taklaukset katsotaan usein laittomiksi, vaikka ne täysin puhtaita ovatkin. Iso mies kun taklaa pienempäänsä niin se näyttää usein rumemmalta kuin mitä on.[addsig]
 
Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
Kyllä Jaroslav Bednar osaa taklata,muistan tämänvuotisessa harjoitusottelussa kun hän taklasi Rapperswilin pelaajaa niin että laita ryskyi ja vastustajan kypärä lensi.
<BR>-----------------
<BR>Rob Ray#32
<BR><BR><font size=-1>[ tätä viestiä on muokannut: Rob Ray#32 2001-03-18 14:16 ]</font>
 

Credo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
tässä ois jonkunlainen lista ilman sen kummempia perusteluja
<BR>
<BR>1. Jussi Pesonen
<BR>2. Miska Kangasniemi
<BR>3. Niko Mikkola
<BR>4. Martin Richter
<BR>5. \"Luopioisten ylikonstaapeli\" Jarkko Glad
 

tsei_tsei

Jäsen
Kovia taklauksia olen nähnyt monilta kavereilta tällä kaudella. Tapparasta parhaita on Mäkinen ja Kangasniemi. Naapurin paras taklaaja on ylivoimaisesti Ivan Majesky. Majesky taklaa ihailtavan puhtaasti. Muiden pelejä olen nähnyt sen verran vähemmät, että en ota niihin kantaa. Pasi Saarinen esitti ainakin Ilveksen aikanaan muutamia komeita perstaklauksia. Niin, tässä muuten pyrin huomiomaan juurikin kovien PUHTAIDEN taklauksen antajia. Tunnustettava toki on, että Kangasniemellä nousee kyynerpäät joskus turhan korkealle. Tapparasta voisi muuten mainita vielä myös Arto Kukin, joka osuessaan taklaa kovaa.
<BR>-----------------
<BR>Tsei Tsei
<BR><BR><font size=-1>[ tätä viestiä on muokannut: tsei_tsei 2001-03-19 00:09 ]</font>
 

JanJ

Jäsen
Tuosta Nielikäisestä sen verran että mitä minä olen ukon pelejä nähnyt, ei hän erikoinen taklaaja ole. Joissain taklauksissa vaan hakee polvella tai kyynärpällä lisätehoa. Mutta kun puhutaan puhtaista
seinillenostoista niin mieleen tulee Niko Mikkola.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös