Takko lupasi Ässiin vahvistuksia lähiaikoina.
Takko on lupaillut monasti paljonkin kaikenlaista, katsotaan nyt rauhassa tuleeko sieltä mitään. Itse en usko ennenkuin näen, toivon toki sitä fyysistä hyökkääjää jota KT kuulemma hieman lupaili...
Takko lupasi Ässiin vahvistuksia lähiaikoina.
Eikä taida olla ihan turha huhu...
edit: Genowayta on yritetty Espooseen jo pidemmän aikaa, mutta sopimuksen yksityiskohdista (l. rahasta) ei ole päästy yksimielisyyteen...
Eiköhän kaveri sinisissä pelaa parin viikon kuluttua...
Siis hä? Ei kai Genowaylla ole sopimusta Ilvekseen? Miksi Ilves olisi tässä mitenkään osallisena?
Tuon tason pelimiehelle pitäisi kyllä löytyä uusi joukkue siirtorajan lähestyessä, koska palkkahan (reilut 200 k€/6 kk) ei ole juuri muille kuin Ilvekselle ongelma. Eihän se ole kuin 1,25 kpl teromäättiä.
Kyllä vain Genowayllä on sopimus Ilveksen kanssa. Honkalehto ja Hautamaa, eli vanha operatiivinen johto tämän sopimuksen on kyhännyt. Siitä vain ei ole hiiskuttu ja nyt homma on rojahtanut mm. urheilujohtaja Seppo Hiitelän ja hallituksen puheenjohtaja Hannu Meskasen käsiin kuten luuranko kaapista. Tällä hetkellä Ilves yrittää päästä eroon miehestä ja Geno olikin Luganon testissä muttei kelvannut sinne.
Ilves yrittää siis Genowaystä eroon, että voisi käyttää häneen varatun palkan (1/5 pelaajabudjetista) puolustuspään vahvistamiseen.
No niin, nyt ei muuta kuin huhuilemaan! Toivottavasti vahvistus tulee rapakon takaa eikä ole mikään Antti Aarnio...
Taitaa olla Mäkiaho tahi Aarnio... veikkaan.
Taitaa olla Mäkiaho tahi Aarnio... veikkaan.
Genowayn palkka ei ole lähtenyt vielä juoksemaan, joten en näe mitään syytä, että Ilves osallistuisi hänen palkkansa maksuun miehen päätyessä uuteen seuraan. Tuon tason pelimiehelle pitäisi kyllä löytyä uusi joukkue siirtorajan lähestyessä, koska palkkahan (reilut 200 k€/6 kk) ei ole juuri muille kuin Ilvekselle ongelma.
Missä vaiheessa tällainen jatko on sorvattu?
Honkalehto ja Hautamaa, eli vanha operatiivinen johto tämän sopimuksen on kyhännyt.
Kuulostaa aika Penamaiselta, kun Ilveshän yritti jo miltei koko viimekauden päästä CG:sta eroon.
Mäkiaho on tainnut laittaa puoliksi jo hokkarit naulaan, ei ole kauheasti kyselty miehen perään kenenkään taholta.
Mulla on mennyt jotain ohi. Vielä vuosi sitten Colby Genoway (Huom! Ilves kannattajat oikeinkirjoitus) oli jumalasta seuraava ja nyt läjä kallista paskaa. Mikä on muuttunut?
Lisätietoja tästä?
Jos olen väärässä niin korjatkaa.
Mulla on mennyt jotain ohi. Vielä vuosi sitten Colby Genoway (Huom! Ilves kannattajat oikeinkirjoitus) oli jumalasta seuraava ja nyt läjä kallista paskaa. Mikä on muuttunut?
Tuomas Pihlman, joko on soppari jonnekin päin tehty ja mikä on pelikunto tällä hetkellä? Olen siinä käsityksessä, että mies on vapailla markkinoilla ja kumma jos ei kiinosta vähän sitä sun tätä liigaseuraa. Ja ulkomailla varmasti kiinostusta myös. Ihmeen hiljaista on ollut.