Edelleenkään en usko vielä tuota Kudroc siirtoa Ässiin. Toivottavasti olen väärässä.
Eliteprospectsin sivuilla siirtoa pidetään varmana. Onnittelut kovasta hankinnasta. Lähteenä on svt:n juttu.
Edelleenkään en usko vielä tuota Kudroc siirtoa Ässiin. Toivottavasti olen väärässä.
Joukkue jos toinenkin vahvistuu hetki hetkeltä. KalPaan ei näemmä ole tulossa ketään.
Varsinainen farssihan se olisi, että kilpaileva seura nokittaisi sillä, ettei esim. Kudroc ehtinyt maahan ennen klo 24 tänään. Miettikääpäs jos kaveri olisi nyt sitten tulossa pataan ja vaikka Ipan toimisto vilauttaisi tuota korttia?
Dan Iliakis -> Blues
Toni Häppölä -> HPK
Jumalauta Hirsi on vedossa, ensin Mäkinen Tepsiin ja nyt sai Iliakiksen Bluesiin muilutettua. Onkohan se käynyt Tamin energia-valmennuksissa ?
Kuusela pataan ja Määttä pois? Ei sentään, ei makiaa mahan täydeltä. Eihän...Ei kun Hirsimäki on lukenut minun itkuvalituksiani Jatkoajassa. Sen verran osuneet tämän päivän teot kohdilleen... "turhakkeiden ulostus", "fyysisen pakin hankinta" :)
Mitähän siirtoja vielä tulee, joku hyökkääjä vielä Ässiin??
19:25 laskeutuu kone Varsovasta Helsinkiin. Siinä on mielenkiintoinen fakta!
Nyt Nybari hanki tää meille ! Kudroc on loistava pelimies!
Niin, ja matkalaukut ja pelaajien varusteet saapuvat aikaisintaan kahden viikon päästä, jos terminaalityöntekijöiden työtaistelussa päästään sitä ennen sopuun, tai ei päästä, tai jotain.
Jopas noita ruotsalaisia nyt tulee/on tulossa Suomeen. Jokereilla Micke ja Linkans ja Lukolla Tellqvist ja kohta pari lisää(?).. Nii ja tietenki tämä Saipan uusi pakki..
Tässä vielä vahvistus Kudrocin saapumiselle
http://www.satakunnankansa.fi/cs/Sa.../artikkeli/kristian+kudroc+saapui+poriin.html
Ei mitenkään. Tarkoitukseni oli ylimalkaan viitata viestiin, jossa joku höpisi jostain Varsovasta Helsinkiin saapuvasta koneesta tms paskaa.[OT]Miten Helsinki-Vantaan ja Finnairin ongelmat liittyvät tuohon Turun kenttään ja SAS:iin?[/OT]