Itse olen kuullut, että Tepsi olisi melko aktiivisestikin Tsekki sentteri Petr Vampolan perässä.
Käsittääkseni joukkueen kaikki sopimuksenalaiset pelaajat ovat vapaata riistaa seuran talousvaikeuksien takia.Tässäkin ketjussa on jo todettu, että Vampola on tehnyt sopimuksen KHL:n uuden seuran Budivelnyk Kievin kanssa.
Mahdollinen suomalaispelaaja SM-liigasta voisi olla Tuomas Pihlman. Hänhän taitaa olla vieläkin ilman sopimusta. Veikkaan kuitenkin korvaajaksi juuri jo aiemmin mainittua Bergenheimia.
Bergenheimhan on (kuulemma) NHL-vakiokamaa. Miksi hän menisi KHL:ään?
Mietinpä vain, että olisikohan Elitserienin sijasta SM-Liiga sopivampi sarja Laraquelle?
Siellä olisi heti kaikki SM-liigan kovat äijät odottamassa vuoroaan, että koska pääsee testailemaan Laraquen taitoja nyrkkihippasilla.
Kai tämä nyt oli sarkasmia tai huumoria tai jotain? Enpä usko, että SM-Liigasta löytyy ketään kuka lähtisi tämän miehen kanssa koittamaan.
Pihlmanhan joutui uuteen polvioperaatioon ja parantelee jalkaansa syksylle, joten tuskin lähtee tutusta ja turvallisesta Jyväskylästä mihinkään - siis vielä.
Bergenheimhan on (kuulemma) NHL-vakiokamaa. Miksi hän menisi KHL:ään?
Nämä kolmosketjun raatajat NHL:ssä saavat paljon paremman liksan KHL:stä. Jos nyt olet vähänkään seurannut lajia, niin tiedät kyllä. Esimerkkejä on pilvin pimein.
No, kyllä mä sen verran kartalla olen, mutta Bergenheim on kuitenkin sen ikäinen kaveri, että eikö kannattaisi takoa vielä pari kautta NHL:ssä. Vai onko mies sitten itsekin tajunnut, etteivät kyvyt siellä riitä tuon suurempaan rooliin.
On muuten omalaatuinen pakkomielle noilla KHL-seuroilla maksaa näille ihmiskuulakoohottajille (Komarov ja nyt mahd. Bergenheim) aivan järjettömiä summia.
Onko Sami Heleniuksen SM-liigaura nyt taputeltu? Löytyykö miehelle enää työnantajaa, esimerkiksi Ilveksellähän taitaa vielä olla pakistossa tilaa...
Onko Sami Heleniuksen SM-liigaura nyt taputeltu? Löytyykö miehelle enää työnantajaa, esimerkiksi Ilveksellähän taitaa vielä olla pakistossa tilaa...
...mutta painotan sanaa vahvistaminen.
edit. Mutta ihan hyvä jos Ilveskin hommaisi jotain pelaajia. Nykyisestä rosterista kun tulee lähinnä mieleen oma sählyjengi, jossa saa aina hallille raahautuessa miettiä että onkohan tarpeeksi ukkoja paikalla että saadaan peli aikaseksi. ;)
Harri Aho kertoi kiinnostuksensa vielä ainakin liigakokemusta omaavaan pakkiin.