Villi-Länsi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Keskimäärin jos V-L jotain sanoo niin se on yhtä tyhjän kanssa. Suikkanen oli varma Lukkoon täksi kaudeksi, ensi kaudesta oli sopimus, Bruunin piti tulla Lukkoon jnejne. Kukaan ei tarkalleen tiedä mistä nuo huhut lähtevät, yhtään sellaista onnistumista ei tule mieleen ettei joku muu olisi sanonut ensin. Tikkasen piti lähteä, joku ilmoitti että jatko on tehty, sitten Tikkasen ei pitänytkään lähteä. Näin esimerkkinä. Lisäksi pelaajan taitoja/asennetta tärkeämpää on kuinka hyvä tyyppi tämä kyseinen pelaaja on. Esim. Generous
Nyt meni kyllä minut sekaisin Nimettömän kanssa. Bruunista en muistaakseni ole puhunut koskaan ja en todenlakaan ole puhunut Suikkasen sopimuksesta. Loppuun asti olin Uraman puolella.
Huhuja liikkuu ympäri kylään. Olen sanonut, että otan sen riskin maineeni suhteen, että kerron kaiken mitä kuulen. Maineesta en välitä. Sehän totean jo allekirjoituksessani. Porilaiset kertoo että kuulin "lumenkolaajalta", minä taas suoraan sanon, että jutut on kuultu kyliltä tai hallin nurkilta. Huhut muuttuu ja kevät on huhujen kohdalla kuumaa aikaa.
Tikkasen kohdalla tilanne muuttui loppuun asti. Mutta jos katselet viestihistoriaani niin siellä on monia huteja, mutta on myös osumia. Minä vaan otan riskin sillä, että kerron kaiken mitä kuulen tai näen. Pahoittelen jo kun toistan itseäni.
Generousin tapauksen sinä näet noin ja minä näen toisin. Pidän hyvänä pelaajana ja vielä parempana jätkänä.
Mutta palatekseni aiheeseen. Noronen ei jatka SM-liigassa ja KHL on erittäin todennäköisin pelipaikka ensi kaudella.
Loppuun vielä pahoittelut jos ja kun olen taas jonkun elämän pilannut "huhuillani".