SM-liigan siirtohuhut kaudelle 2012-2013

  • 4 284 101
  • 4 236

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ässistä lähtee todennäköisesti ainakin:

Zabo, Dixon, Kudroc, Yetman, Smolenak -> ulkomaat??

Santavuori, Mäkilä, Jyrkkiö, Mielonen -> SM-liiga??

Todennäköisesti joku noista yritetään vielä pitää mutta suurin osa vaihtaa varmasti maisemaa.
 

TJ MACKEY

Jäsen
Antti Kerälä on valmis siirtymään jo nyt Kerhoon, mutta se on Kekäläisestä kiinni. Siirtyy viimeistään ensi kaudella Hämeenlinnaan, ellei siis jo nyt.
Onko tämä tieto vai päättelyä? Itse olen siinä käsityksessä että Kerälä itse ei missään tapauksessa olisi halukas siirtymään Kerhoon. Jokerit kyllä kaupittelee Anttia liigan sisällä.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yritin tätä katsella, mutta en löytänyt Lukko-puolelta? Onko taas jotain järjettömiä Parry Sound / Villi-Länsi-huhuja tai fantasioita, vai ihan oikeaa huhua?

Joo, noilta kahdelta saa kyllä lukea ehkä koko sivuston huikeimmat fantasiahuhut, ei pojilla paljoa tosielämän realiteetit paina. Tuo Kukkoshuhu ei silti tainnut lähteä heiltä, vaan joku muu sen laittoi liikkeelle, mutta enpä minäkään jaksa tuommoisen toteutumiseen uskoa, sillä niin vahvasti on Kukkos-Lasse Kärppiin henkilöitynyt. Myöskin tuo Heikkisen tulo on aika utopiaa, ellei kaveri sitten passaa muutamia todella paljon Lukon tarjousta suurempia tarjouksia, sillä Venäjältä tullaan maksamaan 3-4 kertaa se summa minkä kaveri raumalla saisi käteensä.
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Lukko puolella oli mainintaa että
Lasse Kukkonen (Metallurg Magnitogorsk) -> Lukko

En ihan heti muista nauraneeni edes huhuketjussa näin huutamalla kuin tämän nähtyäni. Jotain realiteetteja jopa siellä Raumalla, kenen märästä unesta tämä onkaan.

Pelaajan historiaan tai persoonaan jos on yhtään tutustunut, niin kyseessä on Suomen mittakaavassa poikkeuksellisen seurauskollinen pelaaja. Oulussa seurajohto kivitettäisiin, jos Kukkonen pelaa jossakin toisessa liigaseurassa. Ja vaikka Kärpät ei tarjouskisaa voittaisikaan, niin Rauma taitaa olla jo loppuelämän tilipussin itselleen tienalleelle, SC kannua lukuun ottamatta kaiken voittaneelle, ihan se viimeinen paikka, jos SM-liigaan yleensä palaa.

Pääkaupunkiseudun joukkueet ainoa järkevä sijaintinsa takia Oulun lisäksi.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Eltonin juttuja en ottaisi kuitenkaan vakavasti. Ainakin mitä itse olen lukenut, niin ihan arvalla tuo kaveri heittää juttujaan.

Tämä hipoo jo taidetta. Ensin heittää ilmoille huhun Mikko Mäenpään paluusta Jypiin ja sitten perään kyseenalaistaa toisen nimimerin uskottavuutta... Buahahaaaa!

Valot päälle!
 

Ben_D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chris Simon
Tämä hipoo jo taidetta. Ensin heittää ilmoille huhun Mikko Mäenpään paluusta Jypiin ja sitten perään kyseenalaistaa toisen nimimerin uskottavuutta... Buahahaaaa!

Valot päälle!

No jos vittuilusta joku tekee tällä palstalla taidetta niin kukahan se olis...
 

mr.Zou

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota, Florida
Onko tämä tieto vai päättelyä? Itse olen siinä käsityksessä että Kerälä itse ei missään tapauksessa olisi halukas siirtymään Kerhoon.
Samaa oon ite kuullut vähän jokapuolelta ettei Hämptoniin ainakaan halua. Mutta taispa se olla Järvisen Mika joka jossain vaiheessa sano ettei halua enään kerhoon, koska meni välit johdon kanssa junnuaikoina..

Nää on taas näitä..
 

Ralph

Jäsen
Onko tämä tieto vai päättelyä? Itse olen siinä käsityksessä että Kerälä itse ei missään tapauksessa olisi halukas siirtymään Kerhoon. Jokerit kyllä kaupittelee Anttia liigan sisällä.

Väitän että tietoa. Samasta lähteestä kuulin kuin kesällä Järvisen siirron.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
On se kiva, että löysin oman nimeni jo täältäkin. Mutta Kukkos-huuh ei minulta lähtenyt.

Mutta omat kuulemani huhut Lukkoa kohtaan ovat:

Petri Vehanen Kazan->Lukko
Jesse Jyrkkiö Ässät-> Lukko
Jarno Koskiranta SaiPa->Lukko
Jukka Peltola Tappara->Lukko
Toni Koivisto Luulaja->Lukko
Petri Lammassaari Blues->Lukko

Teemu Aalto Lukko->Tappara


Sitten mitä muita juttaja on ensi kaudesta kuullut muista seuroista niin:

Oskari Korpikari Blues-> Kärpät
Arto Laatikainen JYP-> Jokerit
Jesse Saarinen SaiPa-> Pelicans
 
Niin, HPK ja Antti Kerälä olisi kyllä todellinen match made in heaven.

Kerälä on sellainen runkosarjahöntsäilijä ja kertsissä ei ole pelkoa että joutuisi pelaamaan Anttia kovasti pelottavia playoff otteluita.

Tämäkin ketju olisi todella asiallinen ja mielenkintoinen jos tälläiset muna kovana kirjoitetut himoiluviestit jäisi nimimerkkien näppiksille kaiken muun lisäksi.
 
Santavuori, Mäkilä, Jyrkkiö, Mielonen -> SM-liiga??

Santavuori nyt löytää työnantajan SM-liigasta, vähintäänkin jostain alemman keskikastin jengistä, mutta entäs noi muut? Näytöt eivät kuitenkaan sitä luokkaa ole, että varsinaista tarjouskilpailua heistä liigan sisällä käytäisiin. No syksyllähän sen viimeistään näkee, mutta veikkaan, että tuosta porukasta joku jää ilman työpaikkaa liigasta.
 

Iiro#21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, (HCK, K-Vantaa)
Itseasiassa, pilkkua jos viilataan niin Jakke on kyllä tulossa takaisin JYPiin. Sitä ei vain vielä tiedä, että milloin, mutta tulee vielä JYPissä pelaamaan. Tämä on fakta ja ken ei usko, niin ottakoon talteen.

Tässä käsitellään ensi kauden huhuja ei kautta 2018-2019.

Teemu Selänne on joskus todennut, että haluaisi pelata viimeisen kauden Jokereissa ja näin saisi ympyränsä sulkeutumaan. Mitä jos sit vaikka Teme kotiin ensi kaudeksi. *hymiö*

Jos porukka heittelee nyt näitä huhuja ilmoille niin saisiko jotain lähteitä, koska tuntuu taas lähtevän ihan käsistä nämä huhut.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Jos porukka heittelee nyt näitä huhuja ilmoille niin saisiko jotain lähteitä, koska tuntuu taas lähtevän ihan käsistä nämä huhut.
Hyvä huomio. Omalta osaltani voidaan sanoa että Välivaaran kohdalle kyseessä on painetusta sanasta eli on ollut Keskisuomalaisen sivuilla Välivaaran Venäjä-siirron yhteydessä. Mäenpään tarina taas on lähtenyt miehen omasta suusta viime kesällä (kausi Venäjällä ja sitten JYPiin). Toki Mäenpään erinomainen kausi Vanjan mailla todennäköisesti asioita muuttaakin.
 
Viimeksi muokattu:

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Santavuori nyt löytää työnantajan SM-liigasta, vähintäänkin jostain alemman keskikastin jengistä, mutta entäs noi muut? Näytöt eivät kuitenkaan sitä luokkaa ole, että varsinaista tarjouskilpailua heistä liigan sisällä käytäisiin. No syksyllähän sen viimeistään näkee, mutta veikkaan, että tuosta porukasta joku jää ilman työpaikkaa liigasta.

Tuo lista nyt oli enemmän Zeta 03:n toivelista siitä ketkä lähtisivät Ässistä pois kuin mitään sen vakavasti otettavampaa. Ei sillä että minäkään uskoisin kaikkien neljän Porissa jatkavan.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Tuo lista nyt oli enemmän Zeta 03:n toivelista siitä ketkä lähtisivät Ässistä pois kuin mitään sen vakavasti otettavampaa. Ei sillä että minäkään uskoisin kaikkien neljän Porissa jatkavan.

Fakta on ettei kellään nelikosta ole Ässiin ensi kaudeksi sopparia ja Santavuori on ainoa jolle Ässät voi sitä vielä tarjota. On sitten eriasia kuinka "potkulauta" näkee uransa jatkon, isoa tonttia olisi Ässissäkin tyrkyllä. Jyrkkiötä en tosiaan halua ensi kauden Ässissä enää nähdä, koska aiheuttaa vain turhaan harmaita hiuksia Ässille ja faneille. Toiset tykkää ja toiset ei.
 
Tuo lista nyt oli enemmän Zeta 03:n toivelista siitä ketkä lähtisivät Ässistä pois kuin mitään sen vakavasti otettavampaa.

No tuohan nyt on ihan selvää, etteivät jatka Porissa kun kerran sopimus on katkolla ja näytöt tältä kaudelta eivät ole kummoisia. Itse tartuinkin tuohon "huhuun" siirrosta toiseen liigaseuraan. Se kun vaikuttaa joidenkin kohdalla hieman epätodennäköiseltä.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Fakta on ettei kellään nelikosta ole Ässiin ensi kaudeksi sopparia ja Santavuori on ainoa jolle Ässät voi sitä vielä tarjota. On sitten eriasia kuinka "potkulauta" näkee uransa jatkon, isoa tonttia olisi Ässissäkin tyrkyllä. Jyrkkiötä en tosiaan halua ensi kauden Ässissä enää nähdä, koska aiheuttaa vain turhaan harmaita hiuksia Ässille ja faneille. Toiset tykkää ja toiset ei.

Siitähän se onkin kiinni mitä sinä haluat Ässissä nähdä. Mutta jatka toki pelaajien kaupittelua pitkin Jatkoaikaa, manageripeli on ihan kiva harrastus.

No tuohan nyt on ihan selvää, etteivät jatka Porissa kun kerran sopimus on katkolla ja näytöt tältä kaudelta eivät ole kummoisia. Itse tartuinkin tuohon "huhuun" siirrosta toiseen liigaseuraan. Se kun vaikuttaa joidenkin kohdalla hieman epätodennäköiseltä.

Niin, kyllähän se varsinkin Mielosen ja Mäkilän kohdalla on hieman siinä ja siinä tuleeko sopparia ainakaan ensi kädessä minnekään ja Jyrkkiönkin kohdalla tarvitaan valmentaja joka haluaisi juuri hänet projektipelaajaksi, jota lähdetään kehittämään eteenpäin. Santavuoren kohdalla en näe mitään estettä sille vaikka jatkaisi uraansa Porissakin.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Siitähän se onkin kiinni mitä sinä haluat Ässissä nähdä. Mutta jatka toki pelaajien kaupittelua pitkin Jatkoaikaa, manageripeli on ihan kiva harrastus.

Sehän sinua vtuttaa ;) Hellyttävää muutenkin tuo sinun henkilökohtainen huomiosi kirjoitelmiani kohtaan.

Sitten ketjun asiaan, "vetoo" kirjoitti Ässäpuolella että Josef Stümpel on saanut tarjouksia Suomesta. Ketkäs niitä kokeneita senttereitä hakivatkaan?
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Ei nyt varsinaisesti liigan sisällä oleva huhu, mutta Antero Niittymäen paluusta Tepsiin ensi kaudeksi on ollut jonkinlaista juttua jo esim. veikkaajassa muistaakseni. Kuulostaa toki varsin epätodennäköiseltä vielä, mutta miksei mahdollinen.

Onhan Niittymäellä jo hieman ikää ja paluu kotikonnuille voisi olla yksi mahdollisuus jos siirtoa Eurooppaan miettii. Rahakkaampia tarjouksia voi tulla jopa liigan sisältäkin, mutta toivoisin, että Niittymäki liigassa pelatessaan torjuisi vain ja ainoastaan Palloseuran paidassa.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Onhan Niittymäellä jo hieman ikää ja paluu kotikonnuille voisi olla yksi mahdollisuus jos siirtoa Eurooppaan miettii. Rahakkaampia tarjouksia voi tulla jopa liigan sisältäkin, mutta toivoisin, että Niittymäki liigassa pelatessaan torjuisi vain ja ainoastaan Palloseuran paidassa.

Eiköhän Niitty sen verran ole tienannut taalajäillä, että rahalla ei näitä asioita ratkota.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös