Luceniuksesta itsestään sen verran, että kyllähän tuolle SM-liigassa luulis käyttöä olevan. Ei missään nimessä mikään maaginen kaveri kyseessä, mutta plussaa tulee ainakin siitä että pystyy pelaamaan keskellä sekä laidassa. Jotenkin mielikuvat on semmoiset että tuosta kaverista olen ajatellut jotenkin tyyliin, että voi vielä tulla ihan kovakin pelaaja ainakin liigatasolle. Miksi lie kehitys tyssännyt, liekö ollut loukkaantumisia vai onko löysäillyt treenauksessa vai mikä lie tullu? En itse muista enkä tiedä. Jos IFK:hon tulee niin en varmasti dumaa heti kättelyssä vaan olen tapani mukaan optimistinen.
Mulle on ihan sama mihin joukkueeseen Karlsson tulee, mutta hattua nostan jos noin iso kala saadaan sm-liigaan. Ja jos menee Jokereihin niin käsittääkseni ainakin Maneliuksen pystyy korvaamaan hyvinkin.
Miten ihmeessä kenelläkään voi tähän herraan riittää rahat, sellainen sopimus kuitenkin taustalla, että hip hei. Tuskin tulee mihinkään seuraan SM-liigaan. Uskoisin, että Sveitsiin/KHL vie tämän todella taitavan pelaajan.
Nyt on todellinen huhu kyseessä, joka toteutuessaan olisi huikeaa. Jaajo Linnonmaa kirjoittaa seuraavaa UG:n FB-sivuilla vajaa 10 minuuttia sitten
"En ole paljoa tänään kerinnyt tipsejä katsella, kun on mennyt päivä diiliä tehdessä. Tiedoksi myös teille, eli Nordicbet on tänään tarjoutunut maksamaan Steven Stamkosin vakuutusmaksut NHL-sulun ajaksi Tampereen Ilvekseen sillä ehdolla, että myös Jaajo Linnonmaa on näissä otteluissa pelaavassa kokoonpanossa. Ehtona toistaiseksi vain avausvaihto. Teen tämän perinteikkään Ilveksen pelastamiseksi suosta ja tietenkin sen takia, että saadaan Stamkosin tasoinen maalinsylkijä SM-liigaan. Samalla myös oma unelmani toteutuu ja pääsen sanomaan faijalle, että miten niin poikas ei pääse liigaan :D Seurataan tilannetta ja katsellaan mitä Ilves leirissä asiaan vastataan. Nim: Saako omia otteluita pelata?"
Frans Nielsen Lukkoon Ylen mukaan :
SM-liigajumbo Lukkokin saamassa NHL-vahvistuksen | Yle Urheilu | yle.fi
Hienoa, että Lukkokin saa ainakin yhden kunnollisen pelimiehen. Eipä voi fanit sitten jatkossa perustella mahdollista menestymättömyyttä sillä että "muilla on lockout pelaajia, meillä ei".
Hienoa, että Lukkokin saa ainakin yhden kunnollisen pelimiehen. Eipä voi fanit sitten jatkossa perustella mahdollista menestymättömyyttä sillä että "muilla on lockout pelaajia, meillä ei".
Jaajo Linnonmaa sanoo Iltalehdessä olevansa valmis tuomaan Steven Stamkosin Tampereen Ilvekseen. Henkilökohtaisesti en usko, ennenkuin näen.
Jaajo Linnonmaa tarjoaa Ilvekselle Steven Stamkosia - ja itseään | SM-liiga | Iltalehti.fi
Mainoskikka. Eihän liigajoukkueet saa ottaa vastaan rahaa peliyhtiöiltä ja toiseksi olisihan tuo nyt kaiken uskottavuuden kannalta täysi farssi.
Ilves pohtii parhaillaan jo Stamkosin ja Linnonmaan hankkimista. Missä on muuten mainittu, että Stamkos on edes kiinnostunut Suomessa pelaamisesta? Naurettavaa touhua tuo kyllä kieltämättä on, mutta näen, että Ilveksellä ei ole paljon vaihtoehtoja nykyisessä tilanteessa. Tervetuloa molemmat!