Enkä muutenkaan usko Gorenin olevan tulossa JYPiin, tuon luonteensa takia. Ei oikein istu JYPin pelityyliin, jos kerta Tappara-aikoinakin valittanut liian rankasta treenauksesta.
Haiskahtaa Pelikaanilta...
Jaa miksi ei?Vanha kiukuttelija ei kyllä kuulosta hirveän Pelikaanilta tällä hetkellä.
Kyseessä ei ole aliarvostusta täällä päässä, vaan olen ollut siinä kuvitelmassa ettei muualla juurikaan nähdä Auvitua laatupelaajana (ainakaan vielä). Hienoa jos hänen kykynsä on noteerattu jo muuallakin!Heititkö itse läpällä esimerkiksi tuon Auvitun kohdan? Ettei muita joukkueita kiinnostaisi urallaan kovaa vauhtia eteenpäin menevä ja mm. erittäin hyvät MM-kisat pelannut kiekollinen puolustaja? Kohtuullisen hyvä omassa päässä, erittäin käyttökelpoinen ylivoimalla ja kaiken lisäksi vielä hyvä luistelija? Tervetuloa Ouluun Auvitu, jos siellä Jyväskylässä tosissaan aliarvostetaan tällä tavalla.
Vanha kiukuttelija ei kyllä kuulosta hirveän Pelikaanilta tällä hetkellä.
Mutta tällä hetkellä Pelikaanit ei varmaan halua rinkiin kaveria jolle tarvii erikseen perustella mitään.
Jaa miksi ei?
Pelsun kärkihyökkääjien puuttuessa ottaisin kyllä teikäläisinä vastaan tämänkin janarin avosylin. Ja mikäs on se joka määrittelee "tämän hetken" pelikaanin?
Meinaatko, että Pelicansilla ei ole imua markkinoilla ja seurajohto joutuu tässä vaiheessa kesää ottaa mitä saa? Tuskin sen takia on odoteltu näin pitkään, että rinkiin saataisiin iäkäs, vaikea pelaaja. Hiljaista on markkinoilla ollut, mutta Kaarna on ollut rauhallinen. Jotain on tulossa, todennäköisesti ei Goren.
Joukkueen johto ja valmennus määrittelee haettavan pelaajaprofiilin. Pelicans veti Yorkin ja Helmisen jälkeen selkeän linjavedon, että nuoret ja kehittyvät pelaajat ovat etusijalla. Toki edelleen kovalla tasolla töitä tekevä iäkkäämpikin kaveri kelpaa.
Petr Hubacekin Facebook yhteisössä lukeepi seuraavaa:
Eli Hubacekilla on jo ensi kaudesta sopimus suomeen, mutta ilmeisesti artistisoppari? Näinköhän tuo jatkaa JYPissä.
Eli Hubacekilla on jo ensi kaudesta sopimus suomeen, mutta ilmeisesti artistisoppari? Näinköhän tuo jatkaa JYPissä.
Tämmöistä olen ainakin kuullut, lähteenä vielä viime kaudella JYPissä pelannut pelaaja. Tieto tosin tullut itselleni kahden välikäden kautta joten totuuspohjaa on vaikea mennä arvioimaan. Sama mies kertoi että myös Perrinillä olisi jo sopimus JYPin kanssa tehtynä.
Radulov menisi myös hyvin Lukon nelosen laidassa Kauvosaaren ja Laaksosen kanssa. Saataisi vähän leveyttä rinkiin.
Näinköhän sellaista ryyppääjää kannattaa ottaa joukkuehenkeä pilaamaan.
Paljon tässä on tullut kritisoitua Matikaista viime kuukausien aikana jne, mutta kyllä mä toivon että kaveri ei enää tässä vaiheessa ota mitään hatkoja. HIFK olisi äärimmäisen vaikean tilanteen edessä.
Varsinkin kun katsoo pelaajamateriaalia, joka on selkeästi rakennettu Matikaiselle. Nykyinen ei ole nimittäin jokaisen valmentajan unelmapaketti, vaikka Matikaiselle se sitä olisikin.
Kukkosta huhuillaan MODO:n riveihin.
Tämähän nyt ei kuulu oikein tähän ketjuun, kun Kukkonen ei ole vuosikausiin pelannut Sm-liigassa, eikä tämä huhu ole häntä tännepäin siirtämässäkään.Kukkosta huhuillaan MODO:n riveihin.