No, tähän provopommiin en lähde kyllä...
Minäkin odotan mielenkiinnolla perusteluja? Aika huonosti joutuu lätkää seuraamaan jos on eri mieltä Big snaken kanssa.
No, tähän provopommiin en lähde kyllä...
Miksi sitten pelaa SM-Liigaa, eikä NHL:n kärkiketjuissa kuten pari muuta samanikäistä?
Minäkin odotan mielenkiinnolla perusteluja? Aika huonosti joutuu lätkää seuraamaan jos on eri mieltä Big snaken kanssa.
Miten niin, tälläkin palstalla on sanottu, että SM-liigasta tulee jatkuvasti uusia nuori pelaajia. Mutta eipä niistä sitten ole mitään tullut loppujen lopuksi, perus SM-liiga jyriä. Mahtava kasvattajasarja tosiaan, kun pelaajat eivät pääse edes nykyään suoraan NHL:n pelaavaan kokoonpanoon. Kuka muuten on ollut viimeisin pelaaja, joka on ottanut mestan heti pelaavasta kokoonpanosta NHL:ssä?
Hauskaa, että Granlundia hehkutetaan niin paljon vaikka näytöt hänelläkin noista peleistä ovat nollissa. Itse luulen, että Vatanen pelaa koko ensi kauden NHL:ssä ja tekee enemmän pisteitä kuin Granlund(saa ottaa talteen jne). Se on sitten eri asia, pitääkö Vatasta maailmanluokan pelaajana vai ei, mutta eiköhän tuo ensi kaudella NHL:ssä kurvaile hyvällä menestyksellä.Vatasella ei ole vielä minkäänlaisia näyttöjä korkeimmalta tasolta(NHL ja kv-peleissä olympialaiset), joten miten hänestä voi puhua maailmanluokan pelaajana edes omassa ikäluokassaan?
Itselleni tuli mieleen, että Ossi Väänänen. Ja kausihan oli 2000-2001.
Itsellä tuli mieleen Niklas Bäckström. Ja kausi 2006-2007.
Mielestäni tässä kuitenkin puhuttiin nyt lupaavista nuorista eikä lähes kolmekymppisistä kavereista.
Hauskaa, että Granlundia hehkutetaan niin paljon vaikka näytöt hänelläkin noista peleistä ovat nollissa. Itse luulen, että Vatanen pelaa koko ensi kauden NHL:ssä ja tekee enemmän pisteitä kuin Granlund(saa ottaa talteen jne). Se on sitten eri asia, pitääkö Vatasta maailmanluokan pelaajana vai ei, mutta eiköhän tuo ensi kaudella NHL:ssä kurvaile hyvällä menestyksellä.
Hauskaa, että Granlundia hehkutetaan niin paljon vaikka näytöt hänelläkin noista peleistä ovat nollissa. Itse luulen, että Vatanen pelaa koko ensi kauden NHL:ssä ja tekee enemmän pisteitä kuin Granlund(saa ottaa talteen jne). Se on sitten eri asia, pitääkö Vatasta maailmanluokan pelaajana vai ei, mutta eiköhän tuo ensi kaudella NHL:ssä kurvaile hyvällä menestyksellä.
Mielestäni tässä kuitenkin puhuttiin nyt lupaavista nuorista eikä lähes kolmekymppisistä kavereista.
Kertoo paljon siitä, minkälainen pelaajatuotanto Suomessa on tänä päivänä.
Hannu Toivonen on vapautunut Malmöstä.
Olisiko mahdollisesti palaamassa SM-liigaan? Mitkä joukkueet voisivat olla kiinnostuneita? SaiPa? JYP (jos Helenius lähtee)? Blues?
Mitä tekevät Juuso Riksman ja Mika Noronen?
Mutta ei mielellään Toivosta. Ilveksessä pelatessaan oli sen verran epävarman oloinen, että lähtee Raumalta Wiikmanin tavoin ennen joulua. Simon Nielseniin luotan paljon enemmän.
Riksman olisi Ässä-taustaisena sopiva hankinta Lukolle, joten en yhtään ihmettelisi jos siinä olisi Vehasen korvaaja.
Miksi hän olisi ässätaustansa puolesta sopiva hankinta juuri Lukolle? Miksei vaikka Bluesille?
Pitkä juttu, liittyy näihin satakuntalaisiin siirtokuvioihin. Jos Vehanen lähtee niin Lukko tarvitsee korkeanprofiilin paikkaajan ja Riksman on yksi tälläinen vaihtoehto.