Mikäs muu joukkue saattaisi tarvita Collitonin kaltaista isokokoista kahden suunnan sentteriä riveihinsä? KalPa? Tappara?
Oon valmis lyömään vetoa siitä, että Kim Hirschovits pelaa tällä kaudella Tapparassa. Kukaan messissä?
Tapparan lähettämä sähköposti Ahtola-uutisesta oli otsikoitu "Tappara hankki kaksi hyökkääjää HIFK:sta", ja puolisen tuntia myöhemmin tuli toinen viesti, jossa pahoiteltiin virheellistä otsikkoa.
Saadaanko tästä huhumyllyyn kierroksia?
Miksi IFK haluaisi jo nyt heivata Kimin pois joukkueesta? Ei tuo sentteriosasto loppujen lopuksi erityisen laaja ole ja Granlundin tai Wirtasen loukkaantumisen myötä IFK olisi todella kusessa.
IS:n Nyholmin raporttien perusteella Hirsoa tehotreenautetaan tällä hetkellä parempaan kuntoon. Eiköhän mies ole kohta taas IFK:n pelaavassa kokoonpanossa.
Jeremy Colliton on Eliteprospectsin mukaan lähtökuopiossa Islandersin farmista ja suuntaamassa varmaankin Eurooppaan.
Jeremy Colliton on Eliteprospectsin mukaan lähtökuopiossa Islandersin farmista ja suuntaamassa varmaankin Eurooppaan.
Mistähän tämä huhu on lähtöisin? Tuossa linkissä (tai sen linkin linkissä) ei sanottu kuin että NYI lähetti kaverin waiverin kautta farmiin. Toki tällöin mikä tahansa NHL-joukkue voi hänet poimia, mutta eipä kai tuo ole edes huhu suuntaamisesta Eurooppaan.
Lainataan oma viesti HIFK-osiosta. Tämä luultavasti kumoaa nuo ''kaksi pelaajaa HIFKsta Tapparaan''-huhut. Hirso on yksinkertaisesti siis poissa kokoonpanosta ja tekee paluunsa lähiaikoina. Niin kuin ollaan kirjoitettu, ei ensi kauden ykkössentteriä anneta pois tässä vaiheessa kautta ja jos annettaisiin, niin 'penailu'-termi tulisi vahvasti esille. Kimi siis pysyy HIFKssa.''Kimi on hieno pelimies. Hän on tänään poissa kokoonpanosta yksinkertaisesti ja hän palaa vielä.''
- Petri Matikainen ennen HIFK-KalPa -ottelua valmentajahaastattelussa.
Heitettäköön myös tänne. Eli Mitja Robar pelasi perjantaina viimeisen ottelunsa Oskarshamnissa ja suunnannee Suomeen. http://www.ikoskarshamn.se/(Linkki vie uutiseen)
Olikos joku muu pakin perässä kuin raumalaiset?
SM-liiga: Tappara menettn? - Ilta-Sanomat
Paha tapparalle jos totta. Toki sopparissa lukee, että sopparin aikana saa viettää 3 kautta ulkomailla. Siis Mäntylää koskee tuo linkki
Tapparalle paluumuuttajia Venäjänmaalta? Näin olen kuullut kaverilta, joka on kuulllut kaverilta jne...tiedättehän kuvion, mutta huhu on huhu.
Tapparalle paluumuuttajia Venäjänmaalta? Näin olen kuullut kaverilta, joka on kuulllut kaverilta jne...tiedättehän kuvion, mutta huhu on huhu.
Kontiola ja Nieminen mainittu. Itse en usko kumpaankaan ylipäätään ja myös se vähän sotii näitä vastaan, että nyt kyn Mäntylä lähti, niin eikös Tapparalla voisi kuvitella olevan hakua pakkipäähän? Vai oliko Mäntylän lähtö tiedossa ja Kovanen hommattiin hänen paikkaajaksi?
Tappara tarvitsee ennen kaikkea ykkössentterin ja nyt tietysti myös pakin. Mielenkiintoinen huhu kaiken kaikkiaan, vaikka en hetkeäkään siihen usko.