SM-liigan siirtohuhut kaudelle 2011-2012

  • 3 553 198
  • 3 677

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sihvonen kiertoon ja Alatalo kaupan päälle!
 

Makis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toivottavasti ei. Oli jo aika huono viime reissulla ja puolustajia kuitenkin on jo ihan riittävästi. Hidas ja jäähyherkkä.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Aika suurella todennäköisyydellä osoite on näädät. Siellä yritetään nyt rahalla mestaruutta niinkuin edellisillä kausilla.

Niin siis tarkoitat Helsingin Näätiä, aka. Kärppien farmijoukkuetta? Paremminhan tuo siirtorumba sinne sopii tälle kaudelle.

Ei siinä, kelpaisi kyllä mun Kärppiin.
 

Hxxx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mental tension
Aika suurella todennäköisyydellä osoite on näädät. Siellä yritetään nyt rahalla mestaruutta niinkuin edellisillä kausilla.

Hauska kommentti IFK-kannatajalta. Mitenkäs se teidän rosterin kasaaminen? Kaikki varmaan haluavat pelata ifkssa ilmaiseksi ja talkoilla? Kannattaisi varmaan keskittyä ihan oman joukkueen tekemiseen, sillä eiköhän sieltä vielä muutama ukko vaihdeta redenbachin kaltaisiin floppeihin.
 

Päätykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vakavasti otettavat organisaatiot.
Aika suurella todennäköisyydellä osoite on näädät. Siellä yritetään nyt rahalla mestaruutta niinkuin edellisillä kausilla.

Onpa nolo kommentti. Vielä nolommaksi tämä sinun kommentin tekee, kun katsoo mitä joukkuetta itse kannatat. Kiitoksia hyvistä nauruista kuitenkin!
 

vetoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia, Bolts
Lev Popradilla on tänään kotiottelu KHL:ssä kello 18.00 Suomen aikaa. Illan kokoonpanoista voi päätellä jotain, onko Leviltä mahdolliset lähtevät pelaajat tänään rosterissa. Levillä on teoreettiset mahdollisuudet pudotuspeleihin, mutta se vaatisi käytännössä kaikkien jäljellä olevien taistojen voittamista varsinaisella peliajalla ja käsittämätöntä tunarointia sarjataulukon yläpuolella olevilta joukkueilta.

Tällaisen viestin kirjoitin tämän viikon tiistaina (24.1.):
KHL:n Lev Poprad on ilmeisesti valmis luopumaan myös seuraavista nimistä ennen siirtorajan umpeutumista (31.1.):

Tomas Duba (mv), Jan Laco (mv), Vladimir Mihalik (p), Karel Pilar (p), Lubos Bartecko (h), Tomas Netik (h).

Mihalik siirtynee Ruotsiin.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Ehkä naurettavimman koko asiasta tekee se, että noin 5 kirjoittajaa tarttuu yhden ihmisen heittoon? Cmoon..

Itse olen sitä mieltä että ne ostaa, joilla on varaa, ja jotka kokee hankinnan tarpeelliseksi. Vai eikö esim IFK, Kärpät tai Jokerit saisi käyttää rahojaan näihin Stumpel Pesosiin, kun Saipakaan ei niitä osta?

Kyllä Bume ainakin mun IFK:hon kelpaa, mikäli Kanki/Jokela tai molemmat on pitkään sivussa.

Kelpaa kyllä tuo Karel Pilarikin statsejen perusteella.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Aftonbladetin mukaan Jokerit ja Kärpät ovat ainakin miehen perässä

Nämähän ne todennäköisimmät jengit ovat. Varmasti Bume kelpaisi muihinkin joukkueisiin mutta näillä kahdella on rahaa, kyseessä ei ole mikään halpa kaveri.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Viimeksi muokattu:

Hxxx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mental tension
Boumedienne saattaa siirtyä johonkin SM-liigaseuraan, mutta ei Kärppiin. Kärpät oli ollut kiinnostunut, mutta ei päässyt edes neuvottelemaan, sillä Bume oli valinnut toisen seuran, jonka nimeä Kärppien utj-Aho ei tiennyt. (lähde: Kaleva).
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Boumedienne saattaa siirtyä johonkin SM-liigaseuraan, mutta ei Kärppiin. Kärpät oli ollut kiinnostunut, mutta ei päässyt edes neuvottelemaan, sillä Bume oli valinnut toisen seuran, jonkan nimeä Kärppien utj-Aho ei tiennyt. (lähde: Kaleva).

On siis Jokereiden mies ellei K. Kapasella ole Speedy Gonzalesin reaktiot ja neekeri olisi jo soittanut Josefiinan korvaamaan Masuhria.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös