Laitetaan nyt sitten asiaakin: Lähinnä mua naurattaa nää jutut. K.Kapanen bongattu areenalla ja siitä vedellään tiukkaa analyysia ja laitetaan liikkeelle huhu, jolla ei ole minkäänlaista pohjaa. Nyt huhu on jo levitetty Jokerit-osioon melkein totena. Tosin elämme vuoden pimeintä aikaa, joten ajankuluksihan näitä spekulaatioita kehitellään.
Tuntuu olevan vähän lukijan mielialasta ja milloin mistäkin kiinni, mitä tässä ketjussa tapahtuu. Saati sitten, jos ei lue edes kaikkia viimeisimpiä viestejä.
Toistan nyt, että kukaan ei kyllä ole mitään tiukkoja analyysejä sen kummemmin tehnyt, vaan arvaillut sen matkan tarkoitusta.
Edit. Näin kovasti näihin jaksan vastailla, koska minä olin se, joka sen Kerälän nimen nosti tässä kohtaa ensimmäisenä esiin.
Ensimmäinen kirjoittaja kertoi nähneensä K. Kapasen Hartwall Areenalla ja kyseli, että olisiko tarkkailemassa pelaajia. JOS niin olisi, niin vastasin
Ehkä Kapanen oli katselemassa Kerälää. Varsin mahdollinen pelaaja. Tai sitten Savon ainut neekeri oli vain osallistumassa johonkin neekerikokoukseen ja kävi pelin katsomassa samalla reissulla.
Sen jälkeen en muiden puolesta voi vastata, mutta aika pitkälti siinä samaa juttua jatkettiin, eikä sen kummemmin kerrottu sitä asiaa huhuna, joten ehkä Jokeri-osion kommentit tästä kertoo enemmän sen kommentoijan laiskuudesta lukea tämän ketjun viestejä.
Laitetaan tämä nyt tähän, niin ehkä joku muu ei ota sitten tätä enää oikeana huhuna.