SM-liigan rumin pelaaja

• 6 279
  • 49

Kuka on SM-liigan rumin pelaaja?

• Äänestäjiä
    182
Tila
Viestiketju on suljettu.

lenno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sm-liigahan on tunnetusti täynnä rumia pelaajia. Osa pelaajista on rumempia kuin toiset, toiset ovat isoja, rumia, ilkeitä jne. Mutta kuka on sm-liigan rumin pelaaja??

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Aika tökerö ja typerä topic, mutta kyllähän takatukka Kipru, Viitaluoma, Berg, Varis kuuluvat tähän ei niin komeat listaan.

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Kipru ylivoimainen.

Jooqeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja KiVa, Jeren käsilaukku & HCM
Kipru vie, mutta hyvänä kakkosena tulee Lennu naapurista.

Favor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Edmonton Oilers.
Mikko Rautee, kyllä pelästtyttäisi jos tulisi pimeällä kadulla vastaan.

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Favor kirjoitti:
Mikko Rautee, kyllä pelästtyttäisi jos tulisi pimeällä kadulla vastaan.

Päinvastoin, mitä huonompi valaistus sen parempi.

Kyllähän Kiprusoff ja Ojanen ovat järkyttävän näköisiä eikä Lennart Petrellin tarvitse liiemmin Mr. Finland-tittelia haaveilla. Itse annoin ääneni Ojaselle. Mika Niskanenkaan ei mikään komeus ole.

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Kyllähän Kipru on kammottavimman näköinen ylivoimaisesti, muttei HIFKin Lennukaan mikään komistus ole. ;)

Hanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, alasarjat.
Jatkoajan tyylittömin/tyhmin ketju !

"Keskustelua aiheesta kuin aiheesta. Kuitenkin hyvän maun rajoissa." Kerrotaan Vapaan keskustelun alaotsikossa. Onko tämä ketju tehty "hyvän maun rajoissa" ? Jos moderaattorit puuttuvat johonkin niin tässä ketju, jonka voisi katkaista HETI ! Tyylitöntä ja tyhmää vyötärön alle lyömistä !

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Nyt kun Antti Aalto = Janne Hauhtonen ei pelaa liigassa, on ylivoimaisesti törkein ilmestys tämä Lennu Lokinpoikanen. Suoraan Kummelista se kaveri.

Listalta valitsin Riksmanin, joka ansaitsee propsit pallinaamaisuudestaan.
---
edit. Olen tyytyväinen JA:n asiantuntemuksen tasoon, Eepillä ei yhtään ääntä. Sehän näyttää ihan Eric Forresterilta.

Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kylläpäs on järjetön aihe mielestäni tällä ketjulla. Miksei voisi sentään olla SM-liigan komein pelaaja, joskin minulla ei onneksi ole silmää sanoa sitäkään, mutta olisi se sentään järkevämpää.

Mutta jos nyt joku täytyy sanoa, niin kyllähän se on tämä Lennart Petrell.

Mielenkiintoiset ehdokkaat muuten? Kaksi suosituimpaa (Kipru ja Petrell) puuttuvat ehdokkaiden joukosta kokonaan?

Niin ja tuota muutenkin ehdokkaat ovat suhteellisen "iäkkäitä". Eikö ole hieman epätasapuolista? Kyllähän normaalisti sen nuoremman hepun kasvot ovat komeammat kuin vanhan? Vaikka en kyllä sillä silmällä onneksi miehiä katselekaan.

krobbe

Jäsen
vilperi kirjoitti:
Miksei voisi sentään olla SM-liigan komein pelaaja, joskin minulla ei onneksi ole silmää sanoa sitäkään,

Kyllähän normaalisti sen nuoremman hepun kasvot ovat komeammat kuin vanhan? Vaikka en kyllä sillä silmällä onneksi miehiä katselekaan.

Selittely yleensä vaan pahentaa tilannetta, käry kävi.

edit: Itse aiheeseen en ota kantaa, sillä kaikki luojan luomat ovat tavalla tai toisella kauniita (paitsi Lennart Petrell).

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Ei tuu nyt mieleen jostain syysta sen kaverin nimea, mutta taa jannu pelas 80-luvulla Tapparassa ja naytti ihan... eh... anteeksi...sialta. Se oli/on niin ruma, etta voittaa viela nain 20 vuoden jalkeenkin tallaset aanestykset.

Pahoitteluni. Ei ole tarkoitus loukata tata miesta, mutta nyt kun kysyttiin...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.