Niin varmaan
Eli aikamoista toistoa tulee..."pidän sitä enemmän tai vähemmän hengettömänä ja perinteitä vailla olevana rahajenginä". Ohhoh, pidätkö? Jännä juttu, tuota en ole ennen koskaan kuullutkaan.
Sitten voisit muuten sanoa, mitä mielestäsi pitäisi tehdä? Vetää kirjaimellisesti kuula kalloon organisaatiolle, koska sillä ei ole perinteitä? Periaatteessa olen sitä mieltä, että niitä perinteitä ajattelevat ne joilta tulevaisuus puuttuu ja sen vuoksi takerrutaan menneeseen; itse en niitä pidä juuri minään, mutta sehän on taas vain minun mielipiteeni. Toisaalta, kai niistä perinteistä voi ylpeäkin olla, jos jotain tosiaan on joskus saanut aikaan....perinteet tulevat vuosien myötä. Niiden puutteesta on suorastaan naurettavaa syyttää jotakuta tai olla pitämättä jostain.
Hengettömyys on aika suhteellinen käsite. Mielestäni joukkueessa on yksi parhaista "hengistä" mitä siellä koskaan on ollut. Parhaimmillaan on ollut havaittavissa epätavallisen rentoa ilmapiiriä kentällä Espoossa. Katsojia tulee reilut 4000 per ottelu kun kyseessä eivät ole pk-joukkueet, se ei ole kovin paljoa, mutta mielestäni henki on ihan hyvä myös katsomossa. Eipä se juuri sen parempaa muuallakaan tunnu olevan. Pari poikkeusta voi löytyä.
Ja mitäs vielä....niin, onhan Espoo ihan hyvä markkina-alue, kasvava vauras kaupunki, halli on hyvä, kaiken pitäisi olla kunnossa. Eli mitähän tässä pitäisi tehdä...alkaa kasvattaa omia junnuja...tai ei, eihän sekään kelpaa, nekin oltaisiin varmaan kaapattu muualta. Eihän Espoossa ole edes lapsia. Ne on kaikki muualla. Täällä on vain insinöörejä. On siinä joukkueessa nytkin 7 Espoossa syntynyttä, ja aika monta omaa junnua. Siitä vaan laskemaan omia. Kai sitä rahaa käytetään jos sitä on. Menestystähän tässä kaikki tavoittelevat...
En muuten YMMÄRRÄ, miten TAAS olen voinut mennä tällaiseen paskaan mukaan kirjoittamaan, mutta onpahan tämäkin viesti sitten taas kirjoitettu kymmenennen kerran tällä kaudella. Kai tästä on tullut jo jonkinlainen traditio.