Mainos

SM-liigan otteluseurantaketju to 10.12.2009

• 54 090
  • 168

Urho666

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Paljon parjattu Tuukka Mäntylä tekee ylivoimalla 6-1, Patukan tehot tänään 1+1. Tuukka on peli peliltä parantanut, kun on alkanut keskittymään oikeisiin asioihin.

Unchained

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kerran olen kuunnellut Taurun selostusta samalla kun olen itse paikan päällä katsonut peliä ja päin persettähän suurin osa miehen puheista menee. Paremman puutteessahan tätäkin kuuntelee, ja onhan se mukavaa kuultavaa jos omat sattuvat vielä pärjäämäänkin. Pelicans peliin toivottavasti saadaan Pauli takaisin rosteriin ja kuvioita muutenkin vähän parempaan kuosiin.

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Bloody-sikateurastaja Tuukka on vienyt Porkkanapöksyt 6-1 johtoon.
Lisäksi KalPa jatkaa voittokulkuaan 0-3 Kalle Köyhä näemmä maalintekijänä. Tai sitten ei.

TML

Jäsen
Luceniuksella 0+3 tänään. Niko Niemisen viime pelin pommi tais olla herätys.

Ei siinä, mahtavasti Luce on tällä kaudella pelannut.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kerran olen kuunnellut Taurun selostusta samalla kun olen itse paikan päällä katsonut peliä ja päin persettähän suurin osa miehen puheista menee.

Perkele, taidat ansaita vuoden masokisti-tittelin! :D

Saas nähdä saako Ässät tänään pisteitä tai edes pisteen?

kymppipaita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AcOulu, Liverpool, Barca
0-3, Juho Keränen. Kauden eka maali Kertsille.
Ja Kärpille rankkari perään, Kaspar tekee. 0-4. Good night Pelicans.

Urho666

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Ainahan sitä naapurileiristä voi moista toivoa. :D Eipä ole Tuukka viime aikoina paljoa sikaillut.

Ei niin. Ei siinä mitään, Oli Tuukka todellakin kova pelimies kun viimeksi Tapparassa pelas, mutta en sitten tiedä mikä mieheen on mennyt kun tällä kaudella on mennyt jotain pahasti vinoon.

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllähän Murmeli ymmärtääkseni on paikalla lähes aina.

Eipä olisi jokin aika sitten uskonut että ainoa syy miksi SaiPa ei häviä yli viidellä maalilla on Pauli Levokari. Tuskin kaveri nyt ihan yksin voittojakaan tehnyt on mutta ero on kyllä turhankin huikea.

Toinen kysymys mikä voitaneen tässä yhteydessä esittää: Onko SaiPan häviö aina tuomareiden vika? Tämänhän luulisi tasoittuvan sarjan edetessä, tuomitsevathan nuo muitakin ?

Kun rosteri on kapea, se on kapea. Näillä mennään.

Unchained

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eipä olisi jokin aika sitten uskonut että ainoa syy miksi SaiPa ei häviä yli viidellä maalilla on Pauli Levokari. Tuskin kaveri nyt ihan yksin voittojakaan tehnyt on mutta ero on kyllä turhankin huikea.

Viime kausihan tämän karun seikan jo hyvin paljasti, tuossa pakistossa kun ei ole toista päällikköä joka putsaa maalinedustalta niitä miehiä pois. Ensi kaudeksi vihdoin se toinen köriläs sinne pakistoon koodinimellä "Kudroc/Malmivaara".

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
kolmannen erän loppuun ylivoima, nyt iskekää se sinne vaikka väkisin!

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässien osalta voidaan niputtaa tiistain ja tämän päivän ottelun perusteella housuunpaskomisen viikoksi. Siemen tälle historialliselle viikolle kylvettiin jo lauantain Ilves -pelissä.

Kyllä ne vaan on rutinoituneita voittajia.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Juuh, ei tähän notkahdukseen ihan suoraan sanoen kyllä mitään muuta olennaista syytä kyllä keksi. Helvetin hyvä kyllä se, että Paukelle tehtiin sopimus vähän pidemmäksikin ajaksi. Uskomattoman tärkeä jätkä, kuten tuossa tulikin jo esille, viimekaudella pakka meni ihan sekaisin kun Pauke jätti pelit sikseen. Jonkinlaiseksi nyky-SaiPan ikoniksi nousemassa, kunhan ne jotkut kotiyleisön ääliötkin tajuaisi asian todellisen laidan jossain välissä.

Toivotaan, ettei ole kauaa pois kuvioista. Varaa ei ole...

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ässät vs Pelicans
  • 2.04
  • 4.40
  • 3.30
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy