Juuri näin. Eri säännöt.
Paljon parjattu Tuukka Mäntylä tekee ylivoimalla 6-1, Patukan tehot tänään 1+1. Tuukka on peli peliltä parantanut, kun on alkanut keskittymään oikeisiin asioihin.
Kerran olen kuunnellut Taurun selostusta samalla kun olen itse paikan päällä katsonut peliä ja päin persettähän suurin osa miehen puheista menee.
Näit Taurun selostuksesta? Vai paikan päällä?
JA Tuukan peli huipentuu erän lopussa 5+20 ulosajoon.
Ainahan sitä naapurileiristä voi moista toivoa. :D Eipä ole Tuukka viime aikoina paljoa sikaillut.
Eipä olisi jokin aika sitten uskonut että ainoa syy miksi SaiPa ei häviä yli viidellä maalilla on Pauli Levokari. Tuskin kaveri nyt ihan yksin voittojakaan tehnyt on mutta ero on kyllä turhankin huikea.
Ville Uusitalo 2min - pelin viivyttäminen - kiekko katsomoon.
NYT!
Juuh, ei tähän notkahdukseen ihan suoraan sanoen kyllä mitään muuta olennaista syytä kyllä keksi. Helvetin hyvä kyllä se, että Paukelle tehtiin sopimus vähän pidemmäksikin ajaksi. Uskomattoman tärkeä jätkä, kuten tuossa tulikin jo esille, viimekaudella pakka meni ihan sekaisin kun Pauke jätti pelit sikseen. Jonkinlaiseksi nyky-SaiPan ikoniksi nousemassa, kunhan ne jotkut kotiyleisön ääliötkin tajuaisi asian todellisen laidan jossain välissä.Eipä olisi jokin aika sitten uskonut että ainoa syy miksi SaiPa ei häviä yli viidellä maalilla on Pauli Levokari. Tuskin kaveri nyt ihan yksin voittojakaan tehnyt on mutta ero on kyllä turhankin huikea.