Juu, etenkin se kaveri joka selostaa usein tampereen pelejä Urholla on todella huono."Pieni" ero selostuksen tasossa kun vertaa tätä Blues-Tappara - peliä eiliseen Ilves-Kerho - peliin. Tätä tykitystä on huikea kuunnella. Mielestäni taitaa olla parasta mitä oon koskaan kuullut.
"Pieni" ero selostuksen tasossa kun vertaa tätä Blues-Tappara - peliä eiliseen Ilves-Kerho - peliin. Tätä tykitystä on huikea kuunnella. Mielestäni taitaa olla parasta mitä oon koskaan kuullut.
JYP-fanit tuo kannattajakulttuuria Lahteen, siellä laulu raikaa ja kannatus kuuluu. Kirjottaako rv16 tästä kolumnin? En usko.
Mutta missä on rummut?
Mutta missä on rummut?
Mutta missä on rummut?
Kyllä on Tapparan pelin taso romahtanut loppua kohden. Aivan älyttömiä ratkaisuja, ja tekemättä jättämisiä. Jos Blues ei olisi takalukossa niin tulisi vielä pitkä ilta.
Makkosen ketju pelaa heikosti ja puolustajat lähes järjestään tekevät aikamoisia virheitä.
Hmmm... hyvä aikalisä. Jukalle aika harvinaista tällaisessa tilanteessa.
NA
Kuusela kyllästyi Tapparan mailahäirintään ja veti aika törkeästi Kankaanperää käsille.
Hmm. No eikö Kankaanperä tuossa kyseisessä tilanteessa laittanut mailansa Kuuselan eteen?tulihan se sieltä. :)
NA
JYP-fanit tuo kannattajakulttuuria Lahteen, siellä laulu raikaa ja kannatus kuuluu. Kirjottaako rv16 tästä kolumnin? En usko.
"Pieni" ero selostuksen tasossa kun vertaa tätä Blues-Tappara - peliä eiliseen Ilves-Kerho - peliin. Tätä tykitystä on huikea kuunnella. Mielestäni taitaa olla parasta mitä oon koskaan kuullut.
Hmm. No eikö Kankaanperä tuossa kyseisessä tilanteessa laittanut mailansa Kuuselan eteen?
Hmm. No eikö Kankaanperä tuossa kyseisessä tilanteessa laittanut mailansa Kuuselan eteen?