Kimmo_Ahteri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Harmittaa kun ei tullut pistettyä pitkävetolappua sisään, Kalpan kerroin oli houkutteleva. Olisi ollut jotain iloa tästäkin pelistä.
yki kirjoitti:Oliko Ilveksen YV vain niin hyvää
Lorvi kirjoitti:Kalpa voittaa 8-4 ja sitten Francisille kenkää. Harmi kun matsi ei ole Kuopiossa.
Erämaavaris kirjoitti:Oikeastaan ihan hyvä, et matsi ei ole Kuopiossa. Kotona häviäminen kun lienee paskamaisempaa. Noi loppuluvut sopis hyvin tähän tilanteeseen. Loppuu hiekka tiimalasissa.
Lorvi kirjoitti:Kalpa voittaa 8-4 ja sitten Francisille kenkää. Harmi kun matsi ei ole Kuopiossa.
Ai tuo 2-1 hyökkäys päätyi Ritan laukaukseen siniviivalta? Minun silmillä tuo kyllä näytti b-pisteen kaarelta josta veto lähti. Ja Ritan laukaus ei ole niitä hiljaisempia.H P K kirjoitti:Kyllä menivät Raskin piikkiin noi Ritan maalit... lähes siniviivalta ranteella längistä ja toisessa vatsallaan siniviivalla...
wezq kirjoitti:Ai tuo 2-1 hyökkäys päätyi Ritan laukaukseen siniviivalta? Minun silmillä tuo kyllä näytti b-pisteen kaarelta josta veto lähti. Ja Ritan laukaus ei ole niitä hiljaisempia.
wezq kirjoitti:Ai tuo 2-1 hyökkäys päätyi Ritan laukaukseen siniviivalta? Minun silmillä tuo kyllä näytti b-pisteen kaarelta josta veto lähti. Ja Ritan laukaus ei ole niitä hiljaisempia.
Se että veto on matala, ei tee siitä heikkoa. Kuten tuossa edellä mainittiin niin Rita vetää todella usein matalia laukauksia.Domi28 kirjoitti:Veto lähti kyllä kaarelta, mutta oli heikko. Raskin piikkiin...
wezq kirjoitti:Se että veto on matala, ei tee siitä heikkoa. Kuten tuossa edellä mainittiin niin Rita vetää todella usein matalia laukauksia.
H P K kirjoitti:Sano mitä sanot mut kyl se nyt Raskin huonouden piikkin meni eikä Ritan hyvyyteen
Domi28 kirjoitti:Veto lähti kyllä kaarelta, mutta oli heikko. Raskin piikkiin...
Maalipörssiä johtava pelaaja tekee 2-1 hyökkäyksestä maalin kovalla rannarilla alakulmaan ja se laitetaan veskan piikkiin. No sovitaan sitten niin.H P K kirjoitti:Sano mitä sanot mut kyl se nyt Raskin huonouden piikkin meni eikä Ritan hyvyyteen