Mainos

SM-liigan otteluseuranta to 7.12.2006

• 54 845
  • 281
Tila
Viestiketju on suljettu.

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Toivottavasti Blues jatkaa jäähyilyään, niin tämä matsi ratkeaa siihen. Sen verran vaarallista oli Lukon ylivoima. Straka tarjosi kaksi maalipaikkaa ja veti itse kerran tolppaan. Paremmalla tuurilla lukemat olisivat toisenlaiset.

PATA PAINAA!

Erämaavaris

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK ja suuret sympatiat Saipalle
Lorvi kirjoitti:
Kalpa voittaa 8-4 ja sitten Francisille kenkää. Harmi kun matsi ei ole Kuopiossa.

Oikeastaan ihan hyvä, et matsi ei ole Kuopiossa. Kotona häviäminen kun lienee paskamaisempaa. Noi loppuluvut sopis hyvin tähän tilanteeseen. Loppuu hiekka tiimalasissa.

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Erämaavaris kirjoitti:
Oikeastaan ihan hyvä, et matsi ei ole Kuopiossa. Kotona häviäminen kun lienee paskamaisempaa. Noi loppuluvut sopis hyvin tähän tilanteeseen. Loppuu hiekka tiimalasissa.

Kun vielä muistaa viime kauden Jokereiden valmentajan vaihdoksen Kalpa ottelun jälkeen niin Kalpasta sitten tulisi virallisesti hesalaisten riivaja.

EDIT: Oli muuten varsin komea suoritus Ridalta tuo 3-2 kavennus. Rask tulee melkein siniviivalle vastaan ja Rita neppaa kiekon Raskin yli ja siitä sitten heittää yläpörsään.

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Lorvi kirjoitti:
Kalpa voittaa 8-4 ja sitten Francisille kenkää. Harmi kun matsi ei ole Kuopiossa.

Kalpa voittaa 6-5, koska se on mulla tulosvedossa. Ikinä en ole voittanu, enkä voita.

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Bluesilla aivan liikaa jäähyjä. Straka on uskomattoman taitava ja vei selkeästi ensimmäisen erän Kariyaa vastaan.

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei ollut ihme kyllä Ströba pihalla Lahdessa, ainakaan maalien aikana. Hietanen - Seppänen oli pihalla molemmissa maaleissa. Ei hyvältä näytä.

H P K

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä menivät Raskin piikkiin noi Ritan maalit... lähes siniviivalta ranteella längistä ja toisessa vatsallaan siniviivalla...

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Täytyy nyt todella toivoa, että Kalpa voittaa. Sen jälkeen edes Hifkin muumiot eivät voi olla reagoimatta.
Niin ja onhan pitkävedossakin se kakkonen :-)
Hallille en vähään aikaan mene, vaikka kausarit on.

wezq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rask lähti aika uhkarohkeesti vastaan tossa Ritan maalissa. Pikku vipillä kiekko Raskin yli ja tyhjään maaliin.

wezq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
H P K kirjoitti:
Kyllä menivät Raskin piikkiin noi Ritan maalit... lähes siniviivalta ranteella längistä ja toisessa vatsallaan siniviivalla...
Ai tuo 2-1 hyökkäys päätyi Ritan laukaukseen siniviivalta? Minun silmillä tuo kyllä näytti b-pisteen kaarelta josta veto lähti. Ja Ritan laukaus ei ole niitä hiljaisempia.

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
wezq kirjoitti:
Ai tuo 2-1 hyökkäys päätyi Ritan laukaukseen siniviivalta? Minun silmillä tuo kyllä näytti b-pisteen kaarelta josta veto lähti. Ja Ritan laukaus ei ole niitä hiljaisempia.

Rita muuten laukoo aika paljolti alas, ainakin mitä itse olen seurannut niin längeistä yrittää usein pistää limpun pussiin. Näköjään toimii.

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
wezq kirjoitti:

Veto lähti kyllä kaarelta, mutta oli heikko. Raskin piikkiin...

wezq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Domi28 kirjoitti:
Se että veto on matala, ei tee siitä heikkoa. Kuten tuossa edellä mainittiin niin Rita vetää todella usein matalia laukauksia.

H P K

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
wezq kirjoitti:
Se että veto on matala, ei tee siitä heikkoa. Kuten tuossa edellä mainittiin niin Rita vetää todella usein matalia laukauksia.

Sano mitä sanot mut kyl se nyt Raskin huonouden piikkin meni eikä Ritan hyvyyteen

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Crombeen 2-1

Meinasin just laittaa, ettei Ässät saa mitään aikaiseksi, ja heti pärähti. Joensuu-Kuparinen-Crombeen Ässien ylivoimaisesti paras ketju tällä hetkellä.

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Domi28 kirjoitti:

Heikko tai ei, mutta kyllä täytyy sanoa että vaikka paikallisvastustajan leirissä takookin, niin hieno pelimies tuo Rita. Mahtuisi varmasti moneen muuhunkin jengiin.

Hyvä että tuommoisista miehistä saadaan nauttia kotoisessa liigassa. Niin ja hyvällä pelimiehellä on aina vähän tuuriakin matkassa ja toinen laimea totuus on se että jos et lauo, et voi tehdä maalia...

Viimeksi muokattu:

wezq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
H P K kirjoitti:
Sano mitä sanot mut kyl se nyt Raskin huonouden piikkin meni eikä Ritan hyvyyteen
Maalipörssiä johtava pelaaja tekee 2-1 hyökkäyksestä maalin kovalla rannarilla alakulmaan ja se laitetaan veskan piikkiin. No sovitaan sitten niin.

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Ajettiin Jypin äijä miltei kylmäksi(Ahon mukaan), eikä jäähyä?!?! mitäs mitäs, kannattaisko jaella lisää kun kerran saa taklata?

Ja pölö-Marttinen ajelee heti perään selkään. Kova peli on Jyväskylässä näköjään outo käsite.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.