SM-Liigan otteluseuranta ti 20.9.2011

  • 98 942
  • 380
Tila
Viestiketju on suljettu.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jokerit - HPK

Jaahas... HPK:n illan 30 purkuyritys joka pysähtyy, laitaa, pleksii, mieheen tai johonkin mystiseen magneettiin joka ei päästä alueelta kiekkoa pihalle. *ttu on säälittävää näpertelyä toi AV. Olisko ollu kaks onnistunutta purkua koko pelissä, jollei sen kiekon kanssa ole tultu luistelemalla alueelta ulos.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kerholle kaksi korkeaa mailaa ja Pulkkinen boksissa kampituksesta, 4vs3 ylivoima.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Yllättäen ei onnistu Lukko tälläkään kertaa yv:llä.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Nyyyyt olisi kyllä uusien lasien paikka :D Maalin katosta? Hetkinen... Kyllä se Toskalan mailasta siirtyy patjojen päälle.

Ei ihme, että hämääntyi, Toskalan mailan lapa kävi maalin katossa ja musta erkkari näytti hetken aikaa ihan kiekolta. Itsekin katsoin ensimmäisen kerran, että kiekko siellä katossa, mutta sitten huomasin, että kiekko on hieman eri paikassa.

Käyppäs itse vain Silmäasemalla, selkeästi pomppasi kattoraudasta patjoihin.

Minulla on kyllä huono näkö, mutta silti olen sitä mieltä, että se oli Toskalan lapa, joka siellä katossa oli.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
On se jännä taas Treellä että Tepsille ei mistään tule jäähyjä mutta kun Ilves koukkaa yms niin heti nousee käsi
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
No niin, kolmas kaappi tähän. Sointu boxiin.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Se oli Toskalan mailan lapa :D

En nyt enempää rupea vääntämään, ennenkuin illalla näkee kunnon uusinnan, mutta vielä olen sitä mieltä, että kiekko siellä katossa kävi. Nyt Tepsillä hyvä paikka ottaa vahva kiinnitys voittoon.
E: Ja sieltä tulee, Glenn sählää ja jättää pelaajan maalin eteen aivan vapaaksi, TPS 3-1. Mitä noi Ipa-fanit oikein huutavat?
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Tuomari saatana jyrää maalin ja katkaisee yv-myllyn alun.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Ja 1-3 TPS yv
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
1-3 yv
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
1-3 TPS Ryan Stone

ja Hattunen heti jäähylle
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
1-3 TPS yyveellä. Stone tekee Birnerin syötöstä maalin edestä.

Nyt Hattuselle kakkonen kiinnipitämisestä.

Salolta taas jäätävää alivoimapelaamista. Tuollainen puuttui viime kauden Tepsistä täydellisesti.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ässät-Pelicans

Jyrkkiö meinasi sählätä Ässiltä pisteet mutta onneksi ei mennyt. Jatkoajalta haisee??
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Salo pelaa kyllä itseään henkilökohtaisten suosikkieni joukkoon tällä AV-pelaamisellaan. Hyväksihän se tiedettiin jo ennalta, mutta silti.
 

MikV

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, NHL
Ai että minä kaipaan Saloa (& Laaksoa) KalPaan... Aivan loistava nousu taas alivoimalla. Tulee olemaan todella paljon iloa Tepsille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös