Teennäisen FHL:n tai muun vastaavan sijaan ottaisin kuristusotteen muista urheilulajeista ja muuttaisin nimeksi ytimekkäästi LIIGA. Siinähän sitten olisivat koripalloinensa ja jalkapalloinensa saatana.
Toisaalta eikös tuo Suomenmestaruus-etuliite olisikin ihan järkevää pudottaa pois, koska ylimmän lajijärjestön mestaruudestakin pelataan ihan toisessa sarjassa...
Liigasta tulee aina tulemaan mieleen Herrasmiesliiga eli Cheek, TS ja Brädi. Liiga!
Tiedon valtaväylällä Liiga on vielä vaiheessa: http://www.liiga.fi/
Ja perhana kun kolmikko ei ole enää Rähinä Recordsilla, Rähinä Liiga olisi hieno nimi.
Sitä paitsi, Liiga-nimi on vain logossa ja brändäyksessä käytetty ja SM-Liiga Oy pysyy ennallaan.
Hmm, jos tuo on se logo, niin mun mielestä tuossa lukee 1iiga
Hmm, jos tuo on se logo, niin mun mielestä tuossa lukee 1iiga
Ei, siinä lukee selvästi 1üga.
Tämä on varmasti ainakin osasyynä SM-etuliitteen pudottamiselle. Liiga pyrkinee etääntymään liitosta niin paljon kuin mahdollista.
Itse kun menin äsken tuonne sivulle, niin tuli tuo laatikko missä oli monella eri kielellä. Nyt kun menin uudestaan, niin sitten tuli tuo sinun näkemäsi ainoastaan suomenkielinen laatikko. Sivuston "sijainti" on muuten USA ja San Fransiscon lähellä oleva Palo Alto. Kenties SM-liiga muuttaa Amerikkaan?!Hmm.. tsekkasin saman osoitteen n. 10 minuuttia sitten, silloin siellä luki vain suomeksi että suoritamme sivustollamme huoltotöitä tms. ja ihan eri näköinen. Outoa.
Aki Arvo Johannes Snellman omistaa ko. domainin. Näinköhän Aki huomasi uutisen ja alkoi tekemään jotain :)