ufon_kaakao
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Sebastian Aho
Silti tämä epämääräinen Liiga taitaa olla Suomen seuratuin ja ammattimaisin urheiluliiga.
Wohoo!
Silti tämä epämääräinen Liiga taitaa olla Suomen seuratuin ja ammattimaisin urheiluliiga.
Wohoo!
VAROKAA MIINAKENT... Boom!!! Irtojalkoja halvalla, Beukeboom ensimmäisenä jonossa saa valita omansa.Välillä sitä miettii, millaisella kiekkotietämyksellä tännekkin ihmiset kirjoittavat...
Huoh.
Wohoo!
VAROKAA MIINAKENT... Boom!!! Irtojalkoja halvalla, Beukeboom ensimmäisenä jonossa saa valita omansa.
Kuinka kipeän totta.Sarkasmitutka saattaa olla epäkunnossa, mutta palstalla liikkuu sellaisia kirjoittajia, joiden kohdalla kyseinen lause pitää paikkaansa.
tarjoan puolittaisen myöntymisen.
VAROKAA MIINAKENT... Boom!!! Irtojalkoja halvalla, Beukeboom ensimmäisenä jonossa saa valita omansa.
Seuraa sinä niiden ihmisten pelaamista, jota pääset elämäsi aikana näkemään livenä hyvällä tuurilla kerran tai kaksi ja osoita heille tukesi..öö..ööö..ostamalla NHL-kanavapaketti kotiisi.
Tämä kertookin tilanteesta paljon, kun nykyään koen mielekkäämpänä seurata NHL:n kiekkoa televisiosta kuin SM-liigalätkää paikan päällä. En tiedä mitä SM-liiga voi vallitsevalle tilanteelle tehdä, mutta toivottavasti jotain. Nimen vaihtaminen Liigaksi ei ollut ainakaan sitä jotain.
Itselläni on tapana olla olematta tekemisissa asioiden kanssa, jotka eivät minua kiinnosta. Tällöin en esimerkiksi tuo esille jatkuvasti, kuinka se asia ei minua kiinnosta - koska se, noh, olisi hyvinkin kornia.
Vähän sama asia kuin se, että pahimmat homofoobikot ovat useasti niitä kaikista lujiten kaapissa olevia.
Mutta jos oikea linja on kritiikin vaimentaminen ja ongelmien lakaisu maton alle niin onnittelen, se tie on paskainen. Meni miten meni niin ainahan voi vedota siihen, että jääkiekko on Suomen seuratuin laji, hei!
Kerrotko vielä, miten minun henkilökohtainen mielipiteeni on liigan ongelmien lakaisua maton alle ja miten minun näkemykseni vaikuttavat mitenkään liigan haasteisiin tai niiden käsittelyyn? Käsittääkseni minulla ei kauheasti ole vaikutusvaltaa siihen, miten liiga itseään kehittää.
MINUN mielestäni liigan tuote on olosuhteet huomioonottaen hyvä.
Sinä yritit tukahduttaa muiden ylläolevien kanssa arvokkaan kritiikin leimaamalla sen turhaksi valitukseksi. Jokaisen ääni merkitsee ja jos asioista ei puhuta niiden nimillä mennään perse edellä puuhun.
"Olosuhteet huomioon ottaen hyvä". Sepä kiva. Minua kun ei kiinnosta olosuhteet kun teen päätöstä siitä menenkö jääkiekko-otteluun. Se ei nosta minun silmissäni paskan jääkiekon arvoa, että olosuhteet jääkiekolle ovat huonot. En minä sinne säälistä mene vaan viihtyäkseni.
Sitäpaitsi meissä on selkeä vivahde-ero. Minulle otteluun menemisen päällimmäinen syy tai määrittelevä tekijä ei ole liiga tai sen taso, vaan Oulun Kärpät. Olen ollut seuran peleissä liigassa, divarissa ja kakkosdivarissa. Taso muuttuu, vaihtuu, laskee, kehittyy - niinkuin kaikki muukin elämässä.
Seuraan seuraa - ja väitän saavani siitä matkasta irti enemmän kuin sinä ikinä kanavapaketteinesi.
Sinä yritit tukahduttaa muiden ylläolevien kanssa arvokkaan kritiikin leimaamalla sen turhaksi valitukseksi. Jokaisen ääni merkitsee ja jos asioista ei puhuta niiden nimillä mennään perse edellä puuhun.
"Olosuhteet huomioon ottaen hyvä". Sepä kiva. Minua kun ei kiinnosta olosuhteet kun teen päätöstä siitä menenkö jääkiekko-otteluun. Se ei nosta minun silmissäni paskan jääkiekon arvoa, että olosuhteet jääkiekolle ovat huonot. En minä sinne säälistä mene vaan viihtyäkseni.
Jos pidät kaikkea kritiikkiä arvokkaana, kritiikkisi oli arvokas. Itse taas en pitänyt kritiikkiäsi millään tavalla arvokkaana, koska se ei ollut rakentavaa/kehittävää kritiikin kohdetta kohtaan.
En nyt tiedä mitä sinä haluat Liigalta?
Voisit tietenkin avata mitä täällä Liigassa pitäisi tapahtua, että sinä voisit taas nauttia TPS:n peleistä?
Voisit tietenkin avata mitä täällä Liigassa pitäisi tapahtua, että sinä voisit taas nauttia TPS:n peleistä?
Nyt olis SM-Liiga nimi myynnissä hintaan 1.5-2milj. Pitäiskö sijoittaa? :D
Tässä on Rauman Teollisuus- ja Kiinteistöpalvelulla paikka rakentaa imagonsa koskemaan koko SM-liigaa, eikä vain Raumaa ja Lukkoa. Olishan se nyt hienoa mennä Isomäkeen katsomaan RTK-liigaa.
Käy ainakin minulle (ja vuorenvarmasti tj Hirsimäelle, heh) oikein hyvin, mikäli RTK vain latoo tarpeeksi paalua tiskiin.
Ei mitään ongelmaa nähdäkseni tuossa, vaikka tuskinpa RTK:n ykkösagendana on näiden muidenkin suomalaisjoukkueiden rahallinen tukeminen.
Ei mitään ongelmaa nähdäkseni tuossa, vaikka tuskinpa RTK:n ykkösagendana on näiden muidenkin suomalaisjoukkueiden rahallinen tukeminen.
Ihan vakavasti sanottuna, toivoin SM-liigan seuraavan Tšekin Extraligan mallia, jossa sarjan nimessä on sekä sponsorinimi että liigan varsinainen nimi. Jalkapallon puolella tunnetuin esimerkki on Englannin Valioliiga, jonka markkinointinimi on Barclays Premier League..