SM liigan kurinpito(kämmi)ryhmä (kö?)

  • 1 222
  • 2
Tila
Viestiketju on suljettu.

Sammy56

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Dallas Stars, ManU
Tämän on todella huvittavan tuntuinen episodi.
Ensin Moberg ilmoitti meinaavansa lyhentää Miettisen pelikieltoa vedoten virheeseen, mutta sitten Hjallis kasasi Kurinpitoryhmän kokoukseen ja menivät veivaamaan asioita niin että Moberg potkaistiin pois ja myös Hannu Jortikka "vetäytyi" ryhmästä.
Tuloksena oli myös että pelikielto säilyy samassa eli 3 ottelua.

Entisestään tätä asian huvittavuutta lisää se että kun satuin lukemaan TV1:den puolelta TXT TV tä sivulla jossa asia oli. Niin siellä luki jotenkin näin että, ensin oli maininta uudesta Kurinpitoryhmän kokoonpanosta ja sitten oli että " ryhmästä poistettava Moberg" ja lopussa oli että " Ryhmästä vetäytyy tai jää pois myös Jorktikka"

Mutta kuinkas ollaakkaan , kun olin lukenut sivun niin noin minuutin päästä myös Mobergin kohta muutettiin sivulta muotoon " sivuun vetäytyvä" tai jotain sinne päin. Eli tuo laittoi mietteliääksi mitähän siellä oikein on sekoiltu siellä Kurinpitoryhmässä ja ketkä? Kun "postaminen" ja "sivuun vetäytyminen" on aivan eri asia ainakin minun mielestäni.

Myös MTV 3 lla oli maininta asiasta muuten mutta henkilöiden pois jäänneista yms ei ollut mitään mainittu.

Haiskahtaa koko homma että taas on isot pojat pelailleet kulisseissa ja lujaa

Huono asia SM liigan kannalta
 

Sammy56

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Dallas Stars, ManU
Itse asiassa puhuin tuossa vain Kurinpitoryhmästä enkä yksittäisestä pelikiellosta
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös