Vajaan vuorokauden jälkeen kun avasin tämän ketjun, ja luettuani palautetta.
Haluaisin korjata asiaa, Ei ole syytä haukkua JYP faneja mopon kelumista, ennemmin haukut kuuluisi MINULLE, kun pohdin asiaa että olisiko pikku hiljaa Seppänen nousemassa astetta kovemmaksi kiekko pomoksi. Ja olen niskaan tulleen paskan jälkeenkin olen sitä mieltä että mies on ottanut pitkiä harppauksia eteenpäin, En ole missään välissä väittänytkään että olisi Liigan kovin pomo, vaan oliskohan nousemassa muiden kovien joukkoon.
Mutta ilmeisesti tätä keskustelua ei voi käydän, kun heti menee mopon keulimiseksi, kun luetaan yksi rivi ja tulkitaan miten sattuu kirjoituksia. Joten paskan palautteen voi lähettää minulle mikä puusilmä olen. Koska ilmeisesti olen nähnyt mitä muut ei ole nähnyt. Itse nähnyt pientä eteenpäin menoa ja JYPn kiinnostuksen nousua pikkuhiljaa, Lähden siitä että kun osti aikoinaan yrityskumppaneideen ja perusti JYP Jyväskylä OYn seura oli täysin uppoamassa liigakartalta kohtuullisen suurien velkoineen, On tänä aikana tiukoine toimineen tervehdyttänyt toimintansa.
Nauretulle ja parjatulle missiolle mihin kuului monta eri osa-aluetta. Huomion sai ainostaan kilpailullinen menestymättömyys viime vuonna mikä piti olla kruunu jota ei saatu, mutta käsittääkseni muut palaset loksahti kohdalleen.
Näkyväisyys kasvoi, tuli uusia yhteistyökumppaneita, talous tervehtyi, kiekko buumi palasi päijänteen pohjoisrannalle.
Nyt otettu askel on pitkä, mutta uhkatekiöitä on edelleen paljon.
Ketjun tarkoitus oli myös saada muitakin pomoja esille, mutta näin ei tällä erää käynnyt.