Izabella Scorupco on Kiekko-Espoon/Bluesin kannattaja. Näin hän on itse sanonut haastattelussa. Ja syynhän tietää kaikki?
Marius Czerkawski (jotenkin noin se kai kirjoitetaan)?
edit. Taisivat olla kihloissa.
Izabella Scorupco on Kiekko-Espoon/Bluesin kannattaja. Näin hän on itse sanonut haastattelussa. Ja syynhän tietää kaikki?
Marius Czerkawski (jotenkin noin se kai kirjoitetaan)?
edit. Taisivat olla kihloissa.
Jokereiden julkkisfaniksi voinee lisätä teinipoppari/juontaja/näyttelijä Kalle Lindrothin
Olen kai tulossa vanhaksi, mutta Kalle Lindrothista en ole kuullut koskaan mitään. Onko isokin stara?
Se on se Antti Tuiskun kaksoisolento, joka juontaa sitä Ylen "Summeria"(?) ja laulaa siinä Smak-teinibändissä. En tiedä onko Jokerifanien mielestä arvokaskin julkkisfani heidän kokoelmiinsa, mutta julkkis hänkin..
Lukkoa nyt ainakin kannattaa Timo Soini, Anna Eriksson ja Iso-D.
Jotenkin arvasin että tähän puututaan. Lindroth on syntyperäinen helsinkiläinen (Lauttasaaresta taisi olla?) ja kuitenkin ihan semiasiallinen julkkis. Toivoisi vaan että jotenkin kertoisi julkisuudessa faniudestaan, nämä julkkiskannattajat ovat menneet viime vuosina aika sata-nolla naapurille.
Mitä väliä on jollain julkkisfaneilla?
Tai mitä väliä sillä on toitottaako joku Lindroth(?) julkisuudessa Jokerifaniuttaan?
Mitä väliä sillä on missä suhteessa julkkiskannattajat menevät naapurille sata-nolla?
Sitäpaitsi, eikös ''kaikki vihaa meitä'' ?
Petri Nygård - Ilves.
Mieheltä itseltään kuultu. Raipen suuri fanittaja.
Mutta SaiPan miehiähän Arvi silti on. Myös Espoon kiekkokatsomossa näkynyt vuosien varrella useasti.
Alla olevan linkin alta löytyvässä videopätkässä Arvi tunnustautuu KalPan(kin) faniksi. Linkissä osa 10 KalPan pelimatkasta Helsinkiin. Myös edellisset 9 osaa löytyy youtubesta. Ihan hyvää materiaalia joukkueen pelimatkasta.
http://www.youtube.com/watch?v=nDLoQfSUmPk
Suomen entinen kepulainen pääministeri, Nokian (Oyj) nykyinen yhteiskuntasuhdejohtaja Esko Aho on puolestaan omien sanojensa mukaan Tapparam miähiä.
Heh. Vaimo on pakottanut Arvin fanittamaan KalPaa ;) Kyllähän Arvi heti alkuun muistuttaa SaiPa-taustastaan, onhan hän Lauritsalan poikia. Tuo Arvin osuus videossa alkaa siis kohdassa 5:40. "Mie olen KalPa-fani" lopettaa Arvi...
Noista perussuomalaisista Soini taitaa kuitenkin kannattaa lähinnä Millwall FC:tä, tai sitten ukolla on muuten vaan kylmä ympäri vuoden.
Lisäksi itse ainakin olen suhteellisen usein nähnyt Baronalla.
Noista perussuomalaisista Soini taitaa kuitenkin kannattaa lähinnä Millwall FC:tä, tai sitten ukolla on muuten vaan kylmä ympäri vuoden.
Kuten kuvasta näkyy, Soini on aika selkeesti jonkun liigajoukkueen rahoituksen alaisena, eli ns. maksettu fani. (Kuvassa Timo Soini)
http://www.raumalainen.fi/sites/default/files/imagecache/Luettavaa/luettavaa/1822011/D7C_3263.jpg