Mina ehdottaisin, etta "Jatkoaika.com" organisoisi iltapaivalehtien tapaan nettiaanestyksen sivuillaan, jotta saadaan vaikusvaltaisen tahon kanta selville. Se ei kai ole vaikeaa nykyajan tekniikalla.
Ihan olen tosissani.
Urheiluruudussa tuli taas noista pelien alkamisajoista ja olen todellakin pienen kallubin kannalla myös jatkoajan toimesta.
Sillä itse ainakin viihdyn tosiaan paremmin näissä myöhäisemmissä peleissä. Vaikkakin ehkä parhaana ratkaisuna pitäisin jotakin näiden kahden väliltä esim 17.30 tai 18.00.
Kuten Urheiluruudussa mielestäni kävi ilmi niin seurojen kannattuis lukujen muutoksessa on suuria eroja. Siksi mielestäni seurat saisivat itse määrittää omien laskelmiensa mukaan parhaan mahdollisen alkamisajan. (Se voisi minun puolestani, jopa vaihdellakkin vaikka joka viikko...esim. niin että joka toinen viikko 17.00 ja joka toinen 18.30 =) ...tosin sitä en toivo)
Tosin voi ajatella, että jos aloitusajat eivät ole yhtenäisiä me tyhmät katsojat emme muistaisi tulla oikeaan aikaan hallille. Mutta muutellaahan niitä televisiointien ja muiden tapahtumien yms. syiden takia jo nytkin, niin miksei sitten tosiaan muidenkin syiden. (esim. oluen myynti/lasten nukkumaan meno ;)
P.S. Pelaajilla nyt ei tietenkään ole mitään oikeuksia =)
P.S.S Ja se nyt minusta on selvää, että seuraava muutos tapahtuu aikaisintaa ensi kaudelle.