SM-liigan hallituksen päätöksiä kaudelle 2010-11

  • 41 146
  • 154

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Minäkään en yhteenkään 18.30 alkavaan peliin mene, sillä sen jälkeen ei jää kuin 7 tuntia tehokasta peliaikaa ryypätä kapakassa ennen valomerkkiä.

Viimeiset pilkut taitavat tulla 03:30, tuosta 7h aiemmin nauris näyttää 20:30. Eli matsi jäisi joka tapauksessa kesken.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Minä lähden matsista aina viisitoista minuuttia ennen loppua, koska siinä vaiheessa kotijoukkuueen voitto on selvä ja koska hallilla oluen myynti on jo loppunut, jotta ehdin ajoissa juomaan. Siirtymisiin minulla ei mene aikaa, koska olen tuulennopea.
 
Viimeksi muokattu:

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mää en kyllä varmana mene yhteenkään lauantaimatsiin, joka ei ala juuri silloin kun minä haluan! Päätökseni on peruuttamaton ensi perjantaihin saakka.
 

Ilari81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mina ehdottaisin, etta "Jatkoaika.com" organisoisi iltapaivalehtien tapaan nettiaanestyksen sivuillaan, jotta saadaan vaikusvaltaisen tahon kanta selville. Se ei kai ole vaikeaa nykyajan tekniikalla.

Ihan olen tosissani.

Urheiluruudussa tuli taas noista pelien alkamisajoista ja olen todellakin pienen kallubin kannalla myös jatkoajan toimesta.

Sillä itse ainakin viihdyn tosiaan paremmin näissä myöhäisemmissä peleissä. Vaikkakin ehkä parhaana ratkaisuna pitäisin jotakin näiden kahden väliltä esim 17.30 tai 18.00.

Kuten Urheiluruudussa mielestäni kävi ilmi niin seurojen kannattuis lukujen muutoksessa on suuria eroja. Siksi mielestäni seurat saisivat itse määrittää omien laskelmiensa mukaan parhaan mahdollisen alkamisajan. (Se voisi minun puolestani, jopa vaihdellakkin vaikka joka viikko...esim. niin että joka toinen viikko 17.00 ja joka toinen 18.30 =) ...tosin sitä en toivo)

Tosin voi ajatella, että jos aloitusajat eivät ole yhtenäisiä me tyhmät katsojat emme muistaisi tulla oikeaan aikaan hallille. Mutta muutellaahan niitä televisiointien ja muiden tapahtumien yms. syiden takia jo nytkin, niin miksei sitten tosiaan muidenkin syiden. (esim. oluen myynti/lasten nukkumaan meno ;)

P.S. Pelaajilla nyt ei tietenkään ole mitään oikeuksia =)
P.S.S Ja se nyt minusta on selvää, että seuraava muutos tapahtuu aikaisintaa ensi kaudelle.
 

SjV

Jäsen
Poimitaans tänne muutama kommentti tuolta Juha Hiitelän twitter osastolta. Alla olevat kommentit siis heitetty ilmoille 21.12 Tammikuun Tasaus "arvonnan" yhteydessä pidetyn powerpoint-show yhteydessä. Saapa nähdä mitkä näistä tulee toteutumaan:

  • tilasto- ja tulospalveluja luvataan parantaa.. 2015 siinä, missä NHL on nyt.
  • "liigakarsintojen rooli ja asema pohdittava"
  • erotuomaritoiminnan ammattimaistaminen yksi tavoite.
  • "ensi syksynä tarkoitus käynnistää tietyiltä osilta ammattituomarijärjestelmää."
  • hallintomalli uusiksi, liigan toimarille lisää valtaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös