SM-Liigan Ärsyttävin Maalilaulu

  • 15 244
  • 103

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
ärsyttävin maalibiisi on ylivoimaisesti "hunajata" aargh!! Aina kun kuulen sen niin alkaa kiehumaan, onneksi ei tällä kaudella oo paljoo sitä tarvinnu kuunnella...
 
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä toi "Maali se on hunajata"-laulu on niin rakas, ettei TPS saa koskaan vaihtaa sitä. Ehei, en ole teini, sillä ne vuodet elin silloin, kun Teinilitto oli vielä voimissaan.
Kyseisestä kipaleesta tulee minulle aina hyvä mieli, sillä se tuo paljon mukavia muistoja mieleen. Lisäksi se tuntuu ärsyttävän vastustajien kannattajia, mikä lienee yksi tarkoitus?
Tulee muuten hyräiltyä laulua myös kesällä, kun on noita raidallisia, lentäviä kotieläimiä.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Mamamamamama, vittu mikä renkutus. Onneksi sitä ei joudu kovin usein kuuntelemaan. Hunajata erittäin hyvänä kakkosena.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Varmaankin se tuo hunajata on, varsinkin se "voi vi**u!" kohta.
 

Sherlock

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hei setä, vedä voiton sävelet jo urkuun (TEE),
ei tullut vastustaja turhaan tänne Turkuun (ÄS),
saa kohta nähdä kuinka oma verkko heiluu,
nää Åbon omat ovat porukkata reiluu (NII O!),
vaik joskus kesken matsin hierojatkin huutaa:

Maali, maali, maali se on, maali se on
hunajata, hunajata, hunajata mulle
hunajata, hunajata, hunajata sulle,
o-ou, soi viulu!
Maali, maali, maali se on...

Mä muistan vielä kaiken kun ne kaato Niekun jäälle (TEE)
ja takapuoli osui suoraan kiekon päälle (ÄS).
Jo silloin siitä pitkä voittoputki alkoi,
vaik joskus katkes vähä käsiä ja jalkoi.
Mun vanhan bauerini lavas vielä lukkee...

Maali, maali, maali se on...

On meille peli tämä elämä ja henki (TEE).
Ei siinä kukaan ole isäntä, ei renki (ÄS).
Kun johtomaali syntyy päältä putoo kipsi, ne huutaa
"ovat yhtä yleisö ja Tepsi" ja pojat tahtoo sitä makiata lissää...

Maali, maali, maali se on...

Sanoituksesta varmaan selviää vastaus siihen, miksi lauletaan:
"ei tullut vastustaja turhaan tänne Turkuun"

Näköjään laulun tarkoitus onnistuu erinomaisesti. Se ärsyttää muiden joukkueiden faneja, miksi ei sitten vastustajan pelaajiakin?

Ainiin, laulu on kopioitu suoraan osoitteesta: http://www.musta-klaani.com
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Demon Allbran
Hunajata on ainoa maalilaulu jonka tiedän, joten minunkin ääneni menee sille. Käyn aika usein Tepsin matseissa (asun n. puolen kilsan päässä Turkuhallista), ja kannattaessani aina ja ikuisesti TPS:n vastustajia toi Hunajata käy ärsyttäväksi.

-Voi ihmisparkaa, mitä sä siellä asut? Mites silloin kun on TPS-HIFK, kannatatko HIFKiä silloin?

Ja HUNAJATA saa minunkin ääneni. Perusteet ne samat mitä on sanottu täälläkin x 100. Sanoinkuvaamattoman hirveä ralli.
 

Ande

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti Sherlock

Näköjään laulun tarkoitus onnistuu erinomaisesti. Se ärsyttää muiden joukkueiden faneja, miksi ei sitten vastustajan pelaajiakin?

Ai tämä se tarkoitus olikin, ärsyttää muita.
Sikakatsomologiikkaa, vahingonilo = paras ilo.
Jees.

Itse ainakin nautin henkilökohtaisesti Ilveksen maalilaulusta Ilveksen tehdessä maalin. Minulle on aivan sama, mitä muut laulusta pitävät.
Käsittääkseni laulun tarkoituksena on tuottaa Ilveksen kannattajille mielihyvää, siinä on hyvin onnistuttu.

Ehkä Ilveskin jonain päivänä kehittää maalilaulun, jonka tarkoituksena on nimenomaisesti tuottaa mielipahaa vastustajalle, vaikka omat eivät siitä edes pitäisi.
 

Erkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset
"Mun vanhan bauerini lavas vielä lukkee..."

Minkä hiton Bauerin? Pitäisi olla: "Mun vanhan Comentini lavas..." Ei kai sitä nyt laulun sanoja sitä mukaa muuteta mikä firma mailat toimittaa... Terveisiä vaan Mustan Klaanin ylläpitäjille.
 

Juze

Jäsen
Miksi noita maalilauluja yleensä edes soitetaan, ne kun tuntuvat kaikki olevan paskoja? :)
Erityisesti jurppii tuo HIFK:n ja Pelicansin maali"laulut".

Tapparalla on (oikeesti) hyvä maalilaulu ja se Ässien kentälletulomusiikki on jees.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Joo näkyy olleen vähän moderni versio, jossa Comet on vaihdettu Baueriin.
Mun ekat mailat olivat muuten merkiltään Klämmi ja Catapult (vai oliko se nyt Katapult). Sitten Montreal Extra Pro, Montreal Professional, Montreal Surprise, erivärisiä Torontoja, niin ja iki-ihana vaaleanvihreä Finnstar. Voi niitä aikoja...
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
HPK

HPK:n maalilaulu on kyllä aivan kauhea. En kestä sitä otteluissa, vaan peitän korvani aina kun alkaa soimaan.
 

Sherlock

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Ande


Ai tämä se tarkoitus olikin, ärsyttää muita.
Sikakatsomologiikkaa, vahingonilo = paras ilo.
Jees.

Itse ainakin nautin henkilökohtaisesti Ilveksen maalilaulusta Ilveksen tehdessä maalin. Minulle on aivan sama, mitä muut laulusta pitävät.
Käsittääkseni laulun tarkoituksena on tuottaa Ilveksen kannattajille mielihyvää, siinä on hyvin onnistuttu.

Ehkä Ilveskin jonain päivänä kehittää maalilaulun, jonka tarkoituksena on nimenomaisesti tuottaa mielipahaa vastustajalle, vaikka omat eivät siitä edes pitäisi.

Ei varmastikkaan ainoa tarkoitus. Mutta voisin väittää, että joka joukkueella siinä pientä ärsyttämistäkin on. Sama laulu tietysti tuottaa seuran faneille mielihyvää, mutta alkaa se vastustajaakin hermostuttamaan, jos se soi semmoiset 5 kertaa pelissä.
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Europen kipale Final Countdown, vai mikäs se "tukkabändi" Ruotsista oli?
Se soi Raumalla.
 

Miksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onhan se kerhon vastustajaa hassuttelee-lässytys tooosi pohjanoteeraus.. Kauheeta kuultavaa..
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
MAMMMAMMAMAMMMAMAM.........siinä on ärsyttävin tekele, mitä liigasta löytyy. Flamethrowerissa sitten ei mitään vikaa ole.

Mutta kun aikanaan noita HIFK-Blues pelejä kuuntelin radiosta, niin aina kun avasin radion, ensimmäinen asia minkä kuulin oli juuri tuo vittumainen MAMAMMMAMMMAMMAMMAM-paska. Ja Hermanni huutaa, että IFK MAALI NUMERO 11 JAN CALOUN!!!Siihen tuttuun spedeltä kuulostavalla örinällään. Kovat traumat ainakin on jättänyt. Hyvä, että nykyään uskaltaa matseja kuunnella radiosta.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
TPS hunajata on kamala, ja ihmetyttääkin, että misävaiheessa tuo renkutus alkoi turussa soimaan? Kun eiks teillä ollu se Suamen eka joukkuepiisi "Tepsi tekee kohta maalin..." jne. Mihins se on hukkunu?

Tapparan Life is Life oli hyvä löytö aikanaan (Joka Ilvesläistä tiätysti -tuttaa, koska Ipa tasi olla saman piisin perässä, mutta Tappara ehti ens).

Ilves vaihteli piisiä jossainvaiheessa tiheeseen, ja ei tuntunu kunnolla löytävän mitään hyvää. Sitten "tilaustyönä" valmistunu (Epe järkkäs) We are the Kings jäi soimaan. Mielestäni ei biisissä niinkään vikaa, vaan toteutuksessa. Tekijät kerto aikanaan(Costello)rarjossa, jotta tarkotus oli saada kertosäe kuulostaan, kun katsomo laulas... Loppuohan studioaika keksen vai tairot, kun se kuulostaa nelihenkiseltä mieskuorolta yhellä laulajalla...
 

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei mitään Hunajata

Omasta mielestäni tuo Hunajata Hunajata on kyllä
ärsyttävääkin ärsyttävämpi. Se on jotenkin niin
tekopyhä ja ällöttävä junttibiisi.

Kyllä meillä Nordenskiöldillläkin voisi vaihtaa tuon
MAMMAMMAMMAAALI-jutun pois ja ottaa vanha
kunnon Let´s play hockey takaisin maalibiisiksi

Siinä on biisi jossa on tyyliä!
 

susi

Jäsen
Kyllä täytyy tunnustaa että tää Tepsin hunajata-biisi on erittäin osuva maalilaulu. Siis, onhan se tosi ärsyttävä, varsinkin kun sitä on moneen kertaan siellä Turun suunnassa joutunut kuuntelemaan mutta silti toteutus on tässä tehty kyllä todella hyvin, että sitä täytyy oikeen arvostaa. Ilmeisesti vielä turkkulaiset siitä oikeen tykkääkin. Ja maalilaulun jälkeen vielä kun Aulis Virtanen hehkuttaa maalin tekijää,niin johan on kunnon v*tutus päällä..

Varsin vähän olen muita maalilauluja kuullut mutta ehdottomasti surkein on mielestäni tämä we are the kings-rävellys. Siis, se on huono, tosi huono. Ei se edes ärsytäkään siten kuin tuo hunajata. Tapparan Life is Live on tälleen Tappara-fanista erittäin mainio, mutta en oikeen tiedä sen ärsytyskertoimesta vierasfaneille.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Hunajata on aika kamala kuten myös Final countdown. Porin hallissa ääliö musiikinvalitsija aina soittaa final countdownia kolmannessa erässä. Joku voisi kertoa sille että kyseinen biisi on Lukon biisi ja sitä _ei todellakaan_ kuulu soittaa PORIN JÄÄHALLISSA...

Ja muuten, löytyyko joltakulta jotakin versiota legendaarisesta "Ässät jyrää" -biisistä. (laittakaa vaikka yksityisviesti)
 

Juze

Jäsen
Johonkin maailmanaikaan jokaisella itseään kunnioittavalla pallopelijoukkueella tuli olla nimikkolaulu.

Ja kas, maailmaan putkahtikin lukemattomia urheilulauluja. Kiitos olkoon Luojan, että ne ovat suurimmaksi osaksi kadonneet.

Mutta pahus vieköön; eräät taitavat, aikaansa seuraavat lauluntekijät eivät ole vieläkään lopettaneet näiden laulujen tekemistä. Sävel pysyy, sanat vaihtuu.

Kaikkein pahimmat esitykset oli pesäpalloseuroilla, esimerkiksi
"Ankkurit ylös, ja juoksu lyötiin! Ankkurit ylös!"
"Maila juoksun toi, ei vastustaja mitään voi/katsomossa tähän malliin kohta voitonlaulu soi! Juoksu tai kaks, vastustajat matalaks, Maila panee paremmaks!"
 

Ande

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti susi

Varsin vähän olen muita maalilauluja kuullut mutta ehdottomasti surkein on mielestäni tämä we are the kings-rävellys. Siis, se on huono, tosi huono. Ei se edes ärsytäkään siten kuin tuo hunajata. Tapparan Life is Live on tälleen Tappara-fanista erittäin mainio, mutta en oikeen tiedä sen ärsytyskertoimesta vierasfaneille.

No kyllä todellakin olet varsin vähän maalilauluja kuunnellut, jos vii aar tö giiks on mielestäsi surkein. Miksi maalilaulun pitäisi ärsyttää vastustajaa? Eikös pointtina ole nimenomaan tuottaa mielihyvää oman joukkueen kannattajille?

TuTolla oli (onkohan edelleen) melkoisen ärsyttävä "Lättyä pussiin, lättyä pussiin" - laulu.
"KalPa, pisti kiekon maaliin. KalPa, pisti kiekon maaliin", tämäkään maalilaulu ei mitenkään korvia hivele.

Onhan noita...
 

Allu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ärsyttävämpää maalilaulua, kuin mikä Hifkillä on, on todella vaikea löytää. MAMAMAMAMAMAAMAMAMAMA... todella säälittävää. Hermot menee vähemmästäkin soitosta.
 

kerpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pride FC, Iron Maiden
Yleisön pyynnöstä lainaan porukoille vähän luettavaa joulunpyhiksi :D

Hei setä, vedä voiton sävelet jo urkuun,
ei tullut vastustaja turhaan tänne Turkuun,
saa kohta nähdä kuinka oma verkko heiluu,
nää Åbon omat ovat porukkata reiluu,
vaik joskus kesken matsin hierojatkin huutaa:

Maali, maali, maali se on, maali se on
hunajata, hunajata, hunajata mulle
hunajata, hunajata, hunajata sulle,
o-ou, soi viulu!
Maali, maali, maali se on...

Mä muistan vielä kaiken kun ne kaato Niekun jäälle
ja takapuoli osui suoraan kiekon päälle.
Jo silloin siitä pitkä voittoputki alkoi,
vaik joskus katkes vähä käsiä ja jalkoi.
Mun vanhan bauerini lavas vielä lukkee...

Maali, maali, maali se on...

On meille peli tämä elämä ja henki.
Ei siinä kukaan ole isäntä, ei renki.
Kun johtomaali syntyy päältä putoo kipsi, ne huutaa
"ovat yhtä yleisö ja Tepsi" ja pojat tahtoo sitä makiata lissää...

Maali, maali, maali se on...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös