Jack Daniel's
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
ärsyttävin maalibiisi on ylivoimaisesti "hunajata" aargh!! Aina kun kuulen sen niin alkaa kiehumaan, onneksi ei tällä kaudella oo paljoo sitä tarvinnu kuunnella...
Viestin lähetti Demon Allbran
Hunajata on ainoa maalilaulu jonka tiedän, joten minunkin ääneni menee sille. Käyn aika usein Tepsin matseissa (asun n. puolen kilsan päässä Turkuhallista), ja kannattaessani aina ja ikuisesti TPS:n vastustajia toi Hunajata käy ärsyttäväksi.
Viestin lähetti Sherlock
Näköjään laulun tarkoitus onnistuu erinomaisesti. Se ärsyttää muiden joukkueiden faneja, miksi ei sitten vastustajan pelaajiakin?
Viestin lähetti Ande
Ai tämä se tarkoitus olikin, ärsyttää muita.
Sikakatsomologiikkaa, vahingonilo = paras ilo.
Jees.
Itse ainakin nautin henkilökohtaisesti Ilveksen maalilaulusta Ilveksen tehdessä maalin. Minulle on aivan sama, mitä muut laulusta pitävät.
Käsittääkseni laulun tarkoituksena on tuottaa Ilveksen kannattajille mielihyvää, siinä on hyvin onnistuttu.
Ehkä Ilveskin jonain päivänä kehittää maalilaulun, jonka tarkoituksena on nimenomaisesti tuottaa mielipahaa vastustajalle, vaikka omat eivät siitä edes pitäisi.
Viestin lähetti susi
Varsin vähän olen muita maalilauluja kuullut mutta ehdottomasti surkein on mielestäni tämä we are the kings-rävellys. Siis, se on huono, tosi huono. Ei se edes ärsytäkään siten kuin tuo hunajata. Tapparan Life is Live on tälleen Tappara-fanista erittäin mainio, mutta en oikeen tiedä sen ärsytyskertoimesta vierasfaneille.