Mane kirjoitti:Tästä täytyy kyllä olla samaa mieltä. Aivan kuin mustavalkoinen raitapaita ja musta kypärä olisivat jotenkin pyhä tuomaripuku, johon ei saa kajota.
Itseäni eivät nämä kypärien värit ole tuomareiden päässä haitanneet tippaakaan (play-offeissa olleet valkoiset, punaiset ja keltaiset vuorollaan), eikä tule haittaamaan raitojen muutoskaan.
Minä asetun vääjäämättä vastakkaiselle puolelle, minua silmään tuomareiden kypärien värimaailma pistää ikävällä tavalla. Kokonaisuus ei ole harmoninen kun musta-valkoiseen yhdistelmään pistetään pisteeksi keltainen kypärä.
Minulle tulee vääjäämättä tunne etteivät imagokonsultit tiedä missä mennään tai sitten aita ylitetään vääjäämättä siitä kohdin missä rima on matalimmalla ja kaikessa annetaan periksi helpoimmalle ratkaisulle tai sitten markkinavoimille - mitkään arvot ja tavat eivät ole pyhiä.
Se, että markinavoimille asetetaan tiettyjä rajoja esim. tuomarien asujen suhteen ei tarkoita sitä etteikö hillittyjä ja asuun soveliaita mainoksia voitaisi hyväksyä edelleen esim. pienet mainokset kypärissä tms. Kokonaisuudessaan näkisin kuitenkin asian siten, että tuomareiden asusteiden tulisi olla mahdollisimman puhtaat häiritsevästä mainonnasta ja muutenkin asusteiden tulisi olla selkeä harmoninen kokonaisuus.
vlad.