No niin, turnauksen kirvelevät tappiot on hukattu mielestä eilis illan annostuksen kautta. Hauskaa oli kokopäivän, ei tappiot harmita ollenkaan, eniten harmittaa se että meiltä jäi paljon pelaajia pois viimeisen yön aikana.
Itse pelasin koko turnauksen TPS:n ykköskentän sentterinä. Ketjumme oli ihan hyvä kun katsoo millaisella miehityksellä olimme liikkeellä, ja ketä vastassa oli. Kakkonen toimi myös hyvin mutta kolmonen oli hukassa koko turnauksen. Ylivoimalle oltiin koottu oma kenttä, mikä toimi myös moitteettomasti paitsi hifkiä vastaan johon emme panostaneet ollenkaan, kaksi meidän pelaajaa jätti pelin kesken lievien vammojen takia. Pelillisesti paransimme jatkuvasti läpi turnauksen, viimeisessä pelissä koko joukkue näytti aneemiselta ja haluttomalta.
Ensimmäinen peli Bluesia vastaan oli täynnä yritystä, mentiin kuin päättömät kanat, tai ainakin yritettiin mennä. Blues rankaisi virheistä ja joukkueen materiaali ero oli huikeaa luokkaa. Bluesille onnittelut, pelasi todella hyvin ja oli hauskaaa katsoa vaihtoaitiosta kun ne muutamat pienemmän kokoiset kaverit siellä viilettivät.
Jokereita vastaan oli peli seuraavaksi, olin yllättynyt miten hyvin pelasimme sen pelin. Lukemat näyttää isommilta mitä se peli todellisuudessa oli, pari virhettä siinäkin pelissä ja tappio oli sinetöity, eniten siinä pelissä huvitti se että meidän puolustaja alkoi katselemaan muualle kun oli oman maalin edessä ja pallo lavassa, jokeri pelaaja huomasi tämän ja löi pallon maaliin. Jokereille ansaittu voitto. Ainiin, ja se yksi jokeripelaaja joka kaatui oman maalin takana ja siirteli laitoja jäi myös mieleen, ja ennen kaikkea siitä että kaveri kaatui mun lapaan ja syyt tuli mun niskoille.
Heti perään peli Ässiä vastaan, hiukan oli voimat vähissä kun tähän peliin lähdettiin, ässät siirtyi salamannopeasti 1-0 johtoon, syyt voidaan laittaa minun niskoilleni ku en jaksanut juosta maalineteen pitämään miestäni joka pääsi tyhjiin siirtämään pallon. Sitten alkoi meidän kiri, itse pääsin siirtämään meidät 3-1 johtoon, kiitos Jykken loistavan sokkosyötön kulmasta. Sitten alkoi tulla hyvänolon tunne puseroon. Peli muuttui passiiviseksi ja hiukan ennen loppua "pirun porilainen" pääsi tykittämään yläkulmaan pallon ja ottelu päättyi siis lukemiin 3-3. Peli oli tasainen ja muutenki hyvähenkinen.
Sitten oli tunnin tauko ja vastaan asettui Lukko, peli alkoi hyvin meiltä, pallo raumalaisten verkkoon heti alussa, sitten taas uinuttiin ja omissa soi. Ottelu lopputulos oli yllättävän hyvä meidän kannalta, 4-2 turpaan. Ilman hyvää molaria lukemat olisi ollut pahemmat.
Hifki peli oli mitä oli, lopputulos kertoo kaiken, 11-0 turpaan. Ei jäänyt paljoa kerrottavaa jälkipolville.
Jumbofinaalissa vastaan asettui Ilves. Otteluun lähdettiin voitto mielessä, alku näytti ihan lupaavalta, pari paikkaa saatiin mutta ei tulosta. Sitten ipa pääsi tekemään 1-0 ja meidän selkäranka katkesi siinä. Loppu oli kosmetiikkaa ja lopputulos oli 4-1. Oikeutettu tulos tämäkin, olimme ihan helisemässä tässäkin pelissä.
Mutta pääasia että oli hauskaa, itsekkin ylitin tavoitteeni kun sain maalin aikaan. Löysin itseni jopa väärästä aitiosta kerran, eli istuin ässät pelissä yhden kakkosen, syytä en tiedä mistä jäähy tuli, mutta tuli kuitenkin. Ensi vuonna TPS yrittää saada jalkeille paremman ja enemmän pelaajia. Itseni yritän myös mukaan roudaa.
-Stouni "TPS #28"-