SM-liiga sekä joukkueet mediassa & katukuvassa

  • 16 666
  • 38

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Laitetaan tähän ketjuun, kun täällä on muistakin mainoksista puhuttu:

Mainostoimisto Ilme on jälleen kerran tehnyt videon pelsuille.

Suikkanen ja Nupe reenaa

linkki vie youtubeen

"Hieman" eri tyyliin tehty, kuin Jokereiden tai HIFK:n mainokset, mutta ainakin itseeni tämä sekä aikaisemmat ilmeen mainokset taklaus, tutka sekä tykki iskevät loistavasti. Hienoa työtä Pelicansin mainososastolta!

Linkit vievät youtubeen.
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Laitetaan tähän ketjuun, kun täällä on muistakin mainoksista puhuttu:



"Hieman" eri tyyliin tehty, kuin Jokereiden tai HIFK:n mainokset, mutta ainakin itseeni tämä sekä aikaisemmat ilmeen mainokset taklaus, tutka sekä tykki iskevät loistavasti. Hienoa työtä Pelicansin mainososastolta!

Linkit vievät youtubeen.

Itseen ei kyllä putoa pätkääkään, enemmänkin Nurminen aiheuttaa pientä myötähäpeää.

Mutta jääkiekko on siitä hieno laji, että junttihuumorille löytyy kyllä maaperää, mihin kylvää.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
- - -
"Hieman" eri tyyliin tehty, kuin Jokereiden tai HIFK:n mainokset,
- - -
Linkit vievät youtubeen.

Oli hauska, en ollut nähnyt ennen.

btw. miksi tuo vajakkilisäys? Olen pitänyt sinua asiallisena kirjoittajana. Tai antaa olla...
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
btw. miksi tuo vajakkilisäys? Olen pitänyt sinua asiallisena kirjoittajana. Tai antaa olla...

Hetkinen. Tietääkseni noista linkeistäni ei näy suoraan, mihin ne johtavat, jolloin olen ymmärtänyt, että tieto linkeistä kuuluu laittaa esiin. Eri asia olisi, jos olisin laittanut koko youtube-linkin näkyviin, enkä upottanut sitä tekstiin. Ehkä olen ymmärtänyt väärin, mutta tässä ei ollut tarkoitus kettuilla moderaattorien suuntaan.

Mutta jääkiekko on siitä hieno laji, että junttihuumorille löytyy kyllä maaperää, mihin kylvää.

Itse en pidä näitä mainoksia kyllä junttihuumorina. Sitä on esim. SaiPan mainos. Mielipiteitä toki mahtuu maailmaan kaikenlaisia.
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuo Tapparan mainos edustaa kyllä niin vanhaa ja mennyttä aikaa. No, sitä Tappara kyllä onkin. Saako tuolla nuoria faneja halliin?

Samaa olen kysellyt itseltäni parin viime kauden aikana kun olen kuunnellut Tapparan radiomainoksia 957:lta. Samat kuluneet vanhat äijät puhuvat laiskasti tampereemmurteella, kenelle tällaiset mainokset on kohdennettu? Kun vertaa vaikka IFK:n mainoksiin niin ero tyylikkyydessä on ihan järkyttävä.

Sekään ei lohduta yhtään että Ilveksen "Hakamettään, Hakamettään, mennään Hakamettään"-renkutus on särähtänyt korvaan vielä pahemmin.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hetkinen. Tietääkseni noista linkeistäni ei näy suoraan, mihin ne johtavat, jolloin olen ymmärtänyt, että tieto linkeistä kuuluu laittaa esiin.

Minä olen käsittänyt tuon säännön niin että linkistä ei tarvitse selvitä minne se vie vaan mitä se sisältää. Tuosta kirjoituksestahan kävi jo ilmi että linkkien takaa löytyy TV-mainoksia joten minun mielestäni tuota lisäystä ei olisi enää tarvittu. Mutta se tästä off-topicista.

Noista itse mainoksista sen verran että kyllä minuun nuo Pelicansin mainokset uppoavat enemmän kuin hyvin, enkä kyllä näe niitä junttihuumorin edustajana. Mutta ainahan sitä voi leimata kaiken suositun juntiksi niin saa vähän nostettua itseänsä jalustalle... Minusta nuo mainokset vaan jotenkin käyvät seuran ja sen keulakuvan imagoon todella hyvin, ja ovat mieleenjääviä. HIFK:n TV-mainos myös aika tyylikäs ja keskeliäs mutta minun mielestäni mutta nuo Jokereiden spotit on taas aika tylsiä. Tapparan taasen olisi aika jo siirtyä 80-luvulta nykyaikaan...
 

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
Loistavia mainoksia pelicanssilla. :) Juuri sopiva pilke silmäkulmassa, varsinkin tuo Suikkasen ja Nupen mainos.
Komppaan! Mielestäni näissä käytetään tehokkaasti ja huumorilla Nupen ja Suikkasen äijäkarismaa. Hienoja kertakaikkiaan , hyvä Pelsut!
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin, Suomen kaunein, Stadin Jokerit
Myös suosittu kiekkobloggari Puck Daddy nosti Pelicansin mainokset esille eilisessä kirjoituksessaan:

Video: Finland’s hockey commercials put ours to shame - Puck Daddy - NHLBlog - Yahoo! Sports

On kyllä harvinaislaatuisen loistava mainos suomalaisella (etenkin urheilun) mittapuulla, ja sen osoittaa hyvin tämä markkinoinnin hypervaltiossa esille nostaminen vieläpä kyseistä tasoa vähätellen. Pelicansille onnistuneesta mainoksesta peukkua, pitkästä aikaa pisti joku mainos nauramaan kippurassa.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Myös suosittu kiekkobloggari Puck Daddy nosti Pelicansin mainokset esille eilisessä kirjoituksessaan:

Video: Finland’s hockey commercials put ours to shame - Puck Daddy - NHLBlog - Yahoo! Sports
Hienoa! Nuo mainokset on jotain niin siistiä verrattuna näihin muihin sydän-veri-sielu-veri-sydän-asenne-sielu-sydän-veri-sielu-jne. lätkäskeidaan.

Voi voi kun Lukkokin joskus ja jotain. Nooo, antaa sen Pelipäivä-biisin soida vaan. Onko muuten Pelicansilla joku uusi kannustusbiisi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös