SM-liiga otteluseurantaketju ti 19.9.

• 56 843
  • 303
Tila
Viestiketju on suljettu.

wezq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Simon kirjoitti:
Mutta onpas liigan taso yllättävän paska, kun keskinkertaisuus-Hirso tehoilee noin. Toivottavasti kyseessä on alkukauden nyrjähdys ja pian palataan päiväjärjestykseen.
Näinhän se on. Olisko julleissa muitakin keskinkertaisuuksia joista voidaan tehdä maali&pistepörssin ykkösiä? Saisitte poltella siltoja useamminkin jos tälläisiä pelaajia saadaan sieltä.

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Ja Aaltonen tasoittaa. Juhis pitää Kärppiä melkeinpä yksin pystyssä tänään.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Alamummo kirjoitti:
En sanoisi Hirsoa keskinkertaisuudeksi; hyvän kauden pelasi viime vuonna ja jatkaa samaa tahtia narrien onneksi ja pelastukseksi.
Hirso otteillaan osoittaa, ettei ole keskinkertaisuus. Mun on helppo myöntää, että ainakin itse olin täysin väärässä ja pidin miestä nimenomaan keskinkertaisuutena. Sen takia tuli jopa ihmeteltyä siirrosta aiheutunutta kohua. Jos näin jatkuu olen tyytyväinen ja olin aivan metsässä arvioineni.

Isoin mielenkiinto Jokerien pelin ohella on Oulun matsi. Saipa laittaa tosissaan hanttiin, vaikka Kärpät tasoittikin.

Suosikkijoukkue
HIFK
Dennis kirjoitti:
Itse pelistä odotan, että Petrell ja Järvinen avaisivat tämän kauden maalitilinsä.
Tuollainen toive esitettiin Dennisin toimesta HIFK-KalPa -matsiketjussa ja huutoon on tänään vastattu.

Kibe 1+2, Guolla 0+3. Normitehoja näille hepuille.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Rautee vanhanaikaisella 3-0. Hyvää yötä Tappara!

Brad

Jäsen
onpas liigan taso yllättävän paska, kun keskinkertaisuus-Hirso tehoilee noin. Toivottavasti kyseessä on alkukauden nyrjähdys ja pian palataan päiväjärjestykseen.

Hirschovits oli Hifk:ssa keskinkertaisuus mutta Jokereissa Kim on liigan parhaita senttereitä. Kiitos Pentti!

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Hakemista, hakemista...potentiaalia pitäisi hyökkäyspäässä löytyä, mutta ykkösen kantavia voimia tarvittaisiin. No, tekihän Häppölä maalin. Alkukauden trendi; vääntötappioita, toivon mukaan jokunen vääntövoittokin.

Deanwick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyväskylä, Seattle ja kansainvälinen kiekko
Kappas, Olli Sipiläinenkin avasi pistetilinsä Koposen ja Piiroisen syötöistä. Olisi sittenkin pitänyt lähteä hallille.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei näytä oikein Lukon yv toimivan. Bluesilla 12 kakkosta ja tuloksena yksi yv-maali.

Andrei

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyvä hyvä, taisi tuo kolmas maali tulla tuurilla mutta kaikki otetaan vastaan! Kun Tyniä ei enää ole joutuu tyytymään Ässien selostajaan, mutta ei äijässä valittamista ole.

Suosikkijoukkue
HIFK
Pate vältti pelin jälkeisen ruuhkan suihkussa, 2+10 minsaa selästä taklaamisesta. Jaa, mutta joutunee istumaan boxissa sentään loppumatsin. Hienoa, Pate.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Se on siinä, tyylipuhdas 3-0. Ei aihetta tuuletuksiin, rupusakit pitääkin hoitaa. Kiitos Duba.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Brad kirjoitti:
Hirschovits oli Hifk:ssa keskinkertaisuus mutta Jokereissa Kim on liigan parhaita senttereitä. Kiitos Pentti!

Hirso oli muutaman kauden keskinkertaisuus tai huonompikin, mutta kyllä hän viime kaudella jo näytti, mikä on miehiään. Jokereissa saa varmastikin paljon vastuuta ja peliaikaa, kun muu jengi on niin keskinkertaista eikä kykene ratkaisuihin.

Sorry ot, jätän tämän puheenaiheen tähän.

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Torjunnat Zubaduba 34 ja Lehto 16.

Meillä on ihan jees stunttivahti.

Suosikkijoukkue
HIFK
Porthen yv:llä Salosen passista 6-0. Huikeaa, moni jätkä saalistanut pojoja tänään. Siitä se itseluottamus nousee kohisten.

omasch

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Detroit Red Wings
60:00 Kärpät-SaiPa 4-4

en valita, en ollenkaan

KEKE

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jermu 6-0. Nuoret ilahduttavasti tilastoissa!

edit: Piku jo 7-0

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
Uusi kausi uudet kujeet. Ennen meitä vihattiin ja inhottiin, nyt meille nauretaan ja pilkataan. Kumpi on sitten parempi, riippuu täysin katsojan silmästä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.