Black Adder
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, The Original Six
Käytetäänkö näissä saunailloissa alkomahoolia?
T. "Rantsilan Raikas"
T. "Rantsilan Raikas"
Ettei peräti löytyisi turkkilaiseen höyrysaunaankin hurahtaneita?Viestin lähetti Lakaisija
Minua kiinnostaisi kovasti tietää kummanlaista saunaa SM-Liigajoukkueet suosivat; Sähkö- vai puulämmitteistä?
Vai lyövätkö jotkut joukkueet jo niinkin ranttaliksi, että suosivat vanhaa kunnon savusaunaa?
Viestin lähetti Vaughan
Jarkko Varvio kertoo Jääkiekon värityskirjassa järkyttyneensä, kun Ruotsissa oli saunaillan sijaan järjestetty suihkuilta - "jätkät vaan seisoskeli suihkussa juttelemassa." (Kallioniemi - Sova 2002, 164)
Viestin lähetti Johto
Itseäni kiinnostaisi tietää tuo saunailtojen ruokapuoli. Järjestääkö seura paikalle esim. kinkkukiusausta salaatin kanssa vai mitä saunailloissa syödään? Onko mahdollista että joukkueet saisivat tilata pizzat tai kebabit seuran laskuun? Jos joukkue päättää nuo pizzat tilata niin kuka joutuu ne saunan ovelta noutamaan, nakitetaanko vaikkapa joukkueen nuorin pelaaja tähän hommaan?
Viestin lähetti Aksu
Tärkeitä kysymyksiä kaikki. Minua lisäksi kiinnostaa ketkä pelaajista harkitsevat pastan tilaamista kauden päättävässä saunaillassa jos tällaista mahdollisuutta tarjotaan. Kastikkeen koostumus vasta mielenkiintoista olisikin, mutta edetään pienin askelin.
Mitä mitä mitä!? Ei tällaista helmeä lukkoon niin vain panna! Kaiken lisäksi noin 50 kysymystä on edelleen vailla vastausta...cobol? Inside-tiedot kehiin, mä pakahdun halusta saada vastauksia näihin mysteereihin!Viestin lähetti Jukan takahiukset
Plääh, lopettakaa tämä ketju jo...
Viestin lähetti Johto
Sitten kun on aika tullut lähteä saunalta baariin niin mennäänkö sinne taksilla vai omilla autoilla. Ketä saa istua taksin/auton etupenkillä?
Lisäksi onko mahdollisesti ihan absolutisteja? Voisiko olla?
Viestin lähetti Nikke
Joukkueen pukukopissa on tietty istumajärjestys mutta noudatetaanko tätä samaa järjestystä myös saunatiloissa saunailtaa vietettäessä?
99 prosentin keskittyminen on vain 50 asteen löylyt.Viestin lähetti Kako-86
-Tuleeko huono saunailta jos kaikki ei keskity 100%?
Viestin lähetti laiska laita
- - -
Onko kukaan ihmettellyt ennen että mikä tekee taitavasta tsekki pojasta suomessa flopin. Mä löysin vastauksen ja se SAUNAILLAT ne ei vaan kestä sitä..!!
Viestin lähetti Playmaker
Vastaako vasta-aloittelija vastoista vai vetääkö veteraanit vihdalla?
Viestin lähetti Playmaker
Kyllä tuohon pastakastikekysymykseen pitäisi nyt saada selvitys mahdollisimman pikaisesti!
Nakitetaanko kiuaspesän sytytyshommiin joukkueen puukätisimmät pelaajat?Viestin lähetti Senior
Nyt vasta hokasin. Onko se vasta, vihta, vahta vai vista? Tehdäänkö väline visakoivusta vai normikoivusta? Rookieille ja pölvästeille katajasta ellei kuusesta?