SM-liiga ja pandemia

  • 14 798
  • 28

trap

Jäsen
Huvittavaa. Nyt sitten SM-liigakin luopuu kättelyistä ehkäistäkseen sikainfluenssaa...

Eipä sillä, periaatteessa mielestäni noi kättelyt matsien jälkeen on olleet aika turhia, mutta itse syy niiden poistamiseen on naurettava. Ikään kuin se tauti ei tarttuisi jo pelin tiimellyksessä jos on tarttuakseen.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Eipä sillä, periaatteessa mielestäni noi kättelyt matsien jälkeen on olleet aika turhia, mutta itse syy niiden poistamiseen on naurettava.

Syy kättylen poistamiseen on varmasti paremmin perusteltu tällä hetkellä kuin se, että jatkettaisiin tätä kättelyä. Varsinkin kun miettii, miten ko tauti juuri leviää. Pienellä muutoksella voidaan saavuttaa isoja asioita. Jos tää on mielestäsi naurettavaa niin pahoittelen...
 

SailingFun

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC(#12), U20 Mestis, Heiskanen
Varoittelu hyvästä

Kyllä tämän H1N1 influenssan varoittelu on ihan hyvästä. Varsinkin sitä pitää varoa tiivissä yhteisössä kuten jääkiekkojoukkue. Sika tarttuu todella helposti ja juuri kenelläkään nuorella ei ole siihen minkäänlaista vastustuskykyä. Tartuttaminen kun alkaa jo vuorokautta ennen kuin kuume nousee. Kun pukuhuoneessa on siis koko kööri on JOKA päivä yhdessä, sitten kun yksi sen saa niin kyllä siinä on melkein koko joukkue poissa pelista seuraavan viikon. Eihän se ole kuin pikku kuume, voimat menee ja nivelkipuja niin saata...sti.
Mikäli sika tulee oikeasti, niin kaikki varotoimet on hyvästä. Tuskin tulet saamaan sitä mistään joukkotapaamisesta, vaan siitä yhteisöstä jossa elät päivittän(työ, opiskelu, perhe, päiväkoti jne.). Toisaalta, sain itse Vesirokon julkisella liikennevälineellä kulkiessa.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Lainaan tähän kommenttia jonka lääkäriystäväni sanoi tunti sitten:

Ainoa asia mikä eroaa aiemmista vuosista on se, että tämän vuoden influenssalla on nimi. Jos tästä ei olisi lehdissä paisuteltu, kaikki menisi niin kuin ennenkin"

Turhaa stressaamista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös