SM-liiga fantasiadrafti 2

  • 24 206
  • 498

krobbe

Jäsen
Nyt alkaa jo olla hiukan vaikeampaa, mutta onneksi Tapparan juniorimylly suorastaan syytää nuoria tähtiä liigaan, joten nelosen laitaan taitoa ja erinomaisen laukauksen omaava toisen polven Tappara Teemu Nurmi.

Tomek jatkaa sikäli mikäli piiput vielä palavat.
 

olli9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves,Atlanta Thrashers sympatiat:Kärpät
Saipasta kaapataan Jussi Timonen .
 

Filosofem

Jäsen
Viestin lähetti krobbe
vielä yksi varaus seeyou:n puolesta ettei homma jää makaamaan: Martin Cech puolustukseen luutimaan.
SEIS. Tätä ei saa varata. Viime kaudella kesken kauden siirtyneet pelaajat eivät ole varattavissa (lukee etusivun säännöissä). Jan Caloun on tosin jokin ihmeellinen poikkeus, mutta perustelut sille löytyy kuulemma FD1 ketjusta.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Caloun käy kyllä kun sopimus taidettiin purkaa vasta kauden päätyttyä, ja mikä tärkeintä ei pelannut ulkomaan sarjoissa ennen kauden päätöstä. Cech sen sijaan ei käy, perustelut tulivatkin jo edellä.
 

krobbe

Jäsen
Ok, ei sitten Cechiä, ei jaksa enää kun arvaa Pukkaakaan poimia, joten vuoro jää seeyou:lle Kiitos kaikille upeasta draft-tilaisuudesta huomenna jatkuu, ainakin minun osaltani, nyt jälkapallon pariin.
 
Viimeksi muokattu:

Nikoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiitoksia "UHLBÄCKILLE" valinnoista, mutta kysyn nyt jälkikäteen, että onko mahdollista vaihtaa Mika Skyttä Harri Sillgreniin. Sillgren näyttäs olevan vielä jäljellä enkä Skyttää ollut merkinnyt omiin suunnitelmiini ollenkaan. Onnistuuko enää tuollainen vaihto? Mielummin sitä ottaa omassa joukkueessa pelaavan saman tason kaverin kuin vieraassa joukkueessa oikeasti olevan...
 

Nikoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti "UHLBÄCK"
Ja Lundellin tilalle Sorsa, Heinon tilalle Mäenpää, Lehtisen tilalle Kortelainen ja vielä vaikka Tremblayn tilalle Viljanen, eikö niin? :)

Luitko ollenkaan lähettämääni listaa? Tai no kahden ekan osalta kyllä toimit juuri niinkuin itse halusinkin, mutta ykkösvaihtoehtoni kakkosveskaksi oli Pasi Häkkinen, ja divarimoke Jan Lundellia ei löytynyt ollenkaan koko kakkosvahti listoiltani.... Mutta kiitos kuitenkin valinnoista!
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kiitokset täältäkin kaikille hyvin edenneestä draftista. Kierroksia on jäljellä enää jäljellä näkyvät ja kehottaisin kaikkia katselemaan kenttiä tässä vaiheessa, ettei tule ylimääräisiä pakkeja tai hyökkäjiä. Itsellä niin meniasi käydä, että tulee varattua 8 pakki. Tuolla on myös esittelyotsake kaikille joukkueille, jos sieltä vielä joltakin joukkue puuttuu.

Draftia voitaisiin myös hiukan nopeuttaa jos pelaajat ilmoittaisi täällä ettei tarvitse jotain pelipaikkaa niin voisin kirjailla niitä tuonne etusivulle ja seuraava voisi varata tätä paikkaa mikäli haluaa.Eli esimerkki: Nyt vuorossa on seeyou@jäähalli ja hän olisi kuvitteellisesti ilmoittanut ettei tarvitse maalivahtia niin Mauno Ahonen voisi jo varata seuraavana maalivahdin. Selvyyden vuoksi varauksen yhteydessä ilmoitetaan, että vuoro säilyy edelleen seeyou@jäähallilla.

En tarvitse itse pakkia, pakit on minun puolesta vapaasti valittavissa.

En ehtinyt eilen kirjata kaikkia pelaajia varattuihin kovan tahdin vuoksi. Noissa kierrosten kirjaamisissa oli täysi työ. Päivittelen niitä ehtiessäni. Apu toki kelpaa ja olen kovasti kiitollinen, jos joku näkee vaivaa ja kerää puuttuvat pelaajat kategorioittain.
 
Viimeksi muokattu:

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
seeyou@jäähallin vuoro on mennyt umpeen, joten Mauno Ahonen on myös vapaa varaamaan.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Maalivahdit otettu:
seeyou@jäähalli, Tomek#11, Nikoa, RV16, zahovic

Puolustajat otettu:
Mauno Ahonen, Tepa, ZD, RV16

Hyökkääjät otettu:
Jantsa#11, olli9, Tomek#11, Filosofem, Krobbe, HN
 
Viimeksi muokattu:

Filosofem

Jäsen
Olipa eilen ilta, heh. Lueskelin juuri varmuuden varalta tämän ketjun joltain 11 sivulta lähtien. Hyvä me, hauskaa oli ja nopeasta temmosta huolimatta homma pysyi hyvin käsissä. Kyllä nyt sitä huonompaa fantasiadraftia korpeaa. Meikäläisen SaiPa tarvitsee vielä puolustajan ja maalivahdin, aika lopussahan tämä draftaus siis jo on. Mutta mitä tämän jälkeen tapahtuu? Voitanko minä vai päättävätkö voittoni jotkut muut?
Ja Tome ja Olli voivat pistää kokoonpanonsa tänne muiden seuraksi.
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kun joukkueet ovat täynnä laitetaan äänestys pystyyn, jossa Jatkoaikalaiset saa äänestää parhaan joukkueen.
 

Filosofem

Jäsen
Silloinhan kuka tahansa voi äänestää tarkastelematta edes kokoonpanoja sen tarkemmin. Eli äänestäjä voi antaa äänensä suosikkijoukkueensa tai vaikka suosikkipelaajansa, kuten Tommi Turusen, perusteella. Itse ehdotan esimerkkinä, että kokoaisimme jonkun 13 hengen raadin, yksi edustaja per liigajoukkue (tai 26 henkeä, 2 per liigajoukkue), joista kukin on tunnettu JA-kirjoittaja. Jokaisella yksi ääni ja äänestetyistä joukkueista kaksi tai kolme eniten ääniä saanutta joutuvat vielä uudestaan kaikkien 13 (tai 26) äänestäjän valittavaksi. Taijotainvastaavaa.
 

Jantsa#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, HJK, Liverpool FC
Kannatan ehdotusta, että paremmuus valitaan raadin avulla. Yksi tai kaksi jokaisesta joukkueesta mieluiten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös