SM-liiga fantasiadrafti 2

  • 24 908
  • 498

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Lähes kaikki ajat käy... paitsi työ ja nukkuma aika 24:00-16:00, ruokatunti jolloin kerkeää hurjan viisiminuuttia kävästä puolenpäivän aikoihin käy...:)
Eli illat on vapaana.

Eli sovitaanko vaikka että huomenna illalla tuona sovittuna aikana on vain 10 minuuttia "miettimisaikaa" ? Koska osallistuneita on kuitenkin ilmoittautunut aika paljon, jos taas joku on pois eikä ole ilmoittanut siitä niin muut joutuu oottamaan turhaan.
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Älkääs nyt jätkät, HPK:n scouttauksia ei pidä koskaaan aliarvioiman. Viimeisin esimerkki on Vujtekin vaihto Oliver Setzingeriin ja peli lähti kulkemaan.
 

Filosofem

Jäsen
Itse elättelen edelleen toiveita, että drafti voidaan saada päätökseen jo huomenna, joten nimiä alle, ketkä pääsevät TIISTAINA klo 19-21 koneelle koko ajaksi. Jos melkein kaikki pääsisivät, niin nämä, jotka eivät osallistu, voivat laatia jonkun 100 nimen listan (mitä enemmän nimiä, sitä varmempi), jonka lähettävät jollekin valtuutetulle.

Mukana:

Filosofem
Hervannan Näkijä
RV16
Zahovic
Krobbe
Tomek#11
ZD
Mauno Ahonen
"UHLBÄCK"
(/Nikoa)
olli9
seeyou@jäähalli
(terassivarauksin)
Tepa (klo 19.30 alkaen)
Jantsa#11 (klo 20 jälkeen)

Hyvältä näyttää.
 
Viimeksi muokattu:

krobbe

Jäsen
Vielä kun saataisiin nuo loputkin sitoutumaan huomisen hulabaloo-draftiin, niin päästäisiin varmaan aika pitkälle eteenpäin. Kaikki varmaan ovat valmistuneet hyvin hommaan ja laatineet valmiiksi pitkän listan siitä ketä aikovat varata. Näinhän homma etenisi paremmin kuin hyvin.

Onko Nikoa valtuuttanut ketään toimimaan puolestaan, ettei homma jää seisomaan syyttä suotta.

Muutkin joilla ei ole tilaisuus olla mukana saisivat antaa valtakirjan jollekulle, joka on paikalla kun säpinä alkaa.

Ja edelleen on olli9:n vuoro, ja Tomek#11 valmistautuu.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Filosofem

Vastauksia siis odotellaan.
--

Miinä olen mukana, ellei terassi hoiukuttele. Jos en ole paikalla, ohittakaa suosiolla. Juuri tämän vuoksi HPK haki toista GM:ia, mutta halukkaita ei löytynyt.

Saataisiinko vielä tänään jotain aikaan?

EDIT: Vinkki potentiaalisille GM:ille.
 
Viimeksi muokattu:

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Jos en ole paikalla, ohittakaa suosiolla.

Kunhan muistat sen sitten ilmoittaa, ja muillekin sama juttu. Niin ja sen listanhan voi jollekin lähettää, niin saa vuoron käytettyä kaikesta huolimatta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Sovittaisiinko nyt heti, että huomenna klo 18.45 alkaa ilmoittautuminen? Ne, jotka ovat paikalla klo 19.00, varatkoot viidentoista minuutin (onko liian lyhyt?) vaarausajalla. Poissaolevat tyytykööt (elleivät ole lähettäneet listoja) jäljellä oleviin pelaajiin.
 

Nikoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olisiko kukaan liigan ulkopuolelta halukas valitsemaan minulle pelaajia huomenna 19-21? Omia listojahan en halua lähettää muille draftissa oleville, koska kaikkihan haluaisivat ottaa mun listoista mallia ;)

Hitto, ei taida drafti tänään enää oikein edetä..... Ois hyvä että kerkeis kahesti varaa ennen huomista sessiota..


Edit. "UHLBÄCK" siis varatkoon mulle huomenna. Pistän listoja tuleen, mutta voit myös soveltaa niitä oman maun mukaan.
 
Viimeksi muokattu:
Viestin lähetti Nikoa
Olisiko kukaan liigan ulkopuolelta halukas valitsemaan minulle pelaajia huomenna 19-21? Omia listojahan en halua lähettää muille draftissa oleville, koska kaikkihan haluaisivat ottaa mun listoista mallia ;)

Mä voisin valita.
 

Filosofem

Jäsen
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Sovittaisiinko nyt heti, että huomenna klo 18.45 alkaa ilmoittautuminen? Ne, jotka ovat paikalla klo 19.00, varatkoot viidentoista minuutin (onko liian lyhyt?) vaarausajalla.
Sanotaan näin, että tähän mennessä ollaan draftia rullattu 10 kierroksen ajan. Ajatuksena olisi huomenna vetää toiset 10 kiekkaa parissa tunnissa. Silloin tuo 15min varausaika kuulostaa jopa liian pitkältä. Ei tähän välttämättä tuolloin edes mitään erityisiä aikoja tarvita, jos kaikki ovat tarkkaavaisina oman vuoronsa suhteen klo 19-21.
Viestin lähetti Nikoa
Hitto, ei taida drafti tänään enää oikein edetä..... Ois hyvä että kerkeis kahesti varaa ennen huomista sessiota..
Villinä veikkauksena heitän, että olli9 ilmaantuu 10 minuutin sisällä.


"UHLBÄCK" lisätty listaan. Tepa päivittänee tuonne etusivulle myös. Ja Ville Leino on sentteri.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Viestin lähetti Filosofem
Sanotaan näin, että tähän mennessä ollaan draftia rullattu 10 kierroksen ajan. Ajatuksena olisi huomenna vetää toiset 10 kiekkaa parissa tunnissa. Silloin tuo 15min varausaika kuulostaa jopa liian pitkältä. Ei tähän välttämättä tuolloin edes mitään erityisiä aikoja tarvita, jos kaikki ovat tarkkaavaisina oman vuoronsa suhteen klo 19-21.

Joo, varausaikoja ei tarvita. Parissa tunnissa taitaa kyllä olla mahdotonta lähellekään kymmentä kierrosta edetä, mutta muutamakin olisi jo hyvä saavutus. Kaikki vaan hereillä tuolla aikavälillä ja painetaan sitä päivitä-nappia!

Viestin lähetti Filosofem
Villinä veikkauksena heitän, että olli9 ilmaantuu 10 minuutin sisällä.
Villinä veikkauksena, että ei. Pahinta peläten...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Filosofem
Ajatuksena olisi huomenna vetää toiset 10 kiekkaa parissa tunnissa. Silloin tuo 15min varausaika kuulostaa jopa liian pitkältä. Ei tähän välttämättä tuolloin edes mitään erityisiä aikoja tarvita, jos kaikki ovat tarkkaavaisina oman vuoronsa suhteen klo 19-21.

Entäs, jos juuri sinun kaavailemasi roolipelaaja menee? Sitten teet pikaisesti uuden suunnitelman. Riittääkö siihen 15 minuuttia?
 

Filosofem

Jäsen
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Entäs, jos juuri sinun kaavailemasi roolipelaaja menee? Sitten teet pikaisesti uuden suunnitelman. Riittääkö siihen 15 minuuttia?
Sitten katson listastani, kuka pelaaja minulla on hänen jälkeensä tähän rooliin kirjattuna. Tai sitten otan Pasi Nielikäisen nyt heti kun oma vuoroni tulee.
 

krobbe

Jäsen
Ja edelleen on olli9:n vuoro, ja Tomek#11 valmistautuu.

Tulkaa nyt hyvät pojat jo varaamaan, että isi pääsee nukkumaan. Jos en kohta pääse antamaan ääntäni homma seisoo koko yön, sillä minä nukun yöni.
 

Nikoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Krobbe, anna jollekin yksityisviestillä varauksesi niin pääsee homma tänään vielä etenemään... :) olli9 tuskin varaa enää tänään, mutta jos tomek vielä olisi hereillä kun ollilta loppuu aika niin joku voisi varata sun puolesta sen varauksesi..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös