SM-liiga fantasiadrafti 2

  • 24 203
  • 498
Ässille Sami Salonen.
Eli Mestis-voittaja Kalpa tyhjenee vähitellen.

Ja sitten Aristoteles...eiku siis Filosofosofossosomen
 

Filosofem

Jäsen
Ja Nietzsche varaa...

...puolustukseen lisää KOVUUTTA ja HULLUUTTA, nimittäin puolustaja Timo Willman. Viime kaudella tuloksena 201 jäähyminuuttia Mestiksessä, SM-liigassa hän on yltänyt kahteen kertaan 155 minuuttiin. Mitkä tehopisteet?

Oikeastaan voinkin varata myös viimeisen pelaajani, koska RV16 ei voi enää ottaa maalivahtia. Joten SaiPa päättää jylhän ja kauhua herättäneen kuolonmarssinsa käyttämällä viimeisen varauksensa yllättäen ykkösmaalivahtiinsa. Toissakauden Suomenmestari ja viime kauden Mestiksen mestaruuden voittanut, kokenut, liigatason ykkösmaalivahti Pasi Kuivalainen pukee Sputnik-paidan päälleen. Näin ylivoimainen joukkue on lopullisesti kasattu.

Tässä vielä varaamani pelaajat, sekä lopussa numero, kuinka mones varaus he koko draftissa olivat.

1. Glen Metropolit (2.)
2. Antti Hulkkonen (25.)
3. Marko Tuulola (28.)
4. Jani Hassinen (51.)
5. Tomek Valtonen (54.)
6. Jani Keinänen (77.)
7. Janne Pesonen (80.)
8. Mike Stapleton (103.)
9. Todd Warriner (106.)
10. Niko Mikkola (129.)
11. Kaspars Astashenko (132.)
12. Pasi Nielikäinen (155.)
13. Timo Peltomaa (158.)
14. Sami Helenius (180.)
15. Tuukka Mäkelä (183.)
16. Samuli Suhonen (205.)
17. Pasi Häkkinen (208.)
18. Tomi Mäki (231.)
19. Eetu Qvist (234.)
20. Timo Willman (257.)
21. Pasi Kuivalainen (260.)


RV16.
 
Viimeksi muokattu:

Nikoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eikös zahovic pysty jo varaamaan, koska RV16:lla ja Filosofemilla ovat puolustusosasto täynnä ja zahovicilla puuttuu puolustaja?
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Poro-Aslak lähtee oikeesti Lapin lääniin Juhannukseksi. Palaan sunnuntaina. HN voi varata vapaasti maalivahtinsa, minä rakentelen jotain jäljelle jääneistä.
 

olli9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves,Atlanta Thrashers sympatiat:Kärpät
Voinko draftata oman viimeisen varaukseni eli seitsemännen puolustajan nyt, koska palaan kuviohin vasta lauantaina ja sen jälkeen poistun ainakin 2 viikoksi.
 

Jantsa#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, HJK, Liverpool FC
Voinen itse tehdä varaukseni myös jo tässä vaiheessa, koska Nikoa ja zahovic eivät molaria enää tarvitse. Tero Leinonen, tervetuloa joukkueeseeni.

Joukkueeni on siis nyt valmis...

Vuoro edelleen zahovicilla...
 

Nikoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jyväskylässä kiekko oppinsa saanut Eerikki Koivu on tervetullut tänne takaisin. Olisi minun mielestäni saanut tulla oikeastikin JYPiin täksi kaudeksi Kinoksien ja kumppaneiden tilalle.
 

Jantsa#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, HJK, Liverpool FC
Laitetaan tämä tähän jottei sen vuoksi homma hidastu, ettei tiedetä kenen vuoro on. Itsehän olen jo varaukseni aiemmin tehnyt joten vuoro on krobbella.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Päätit sitten Zahovic valita 13 hyökkääjää, vaikka tarkoitus oli ottaa 7 puolustajaa ja neljä hyökkäysketjua...
 

krobbe

Jäsen
Kiitän luojaani ettei kukaan tajunnut varata takalinjoilleen viime vuosien divaritykkiä, kaikkien tulevien lupausten äitiä, mie otan; Mikko Pukka willkommen till Tappara.
 
Viestin lähetti RV16
Päätit sitten Zahovic valita 13 hyökkääjää, vaikka tarkoitus oli ottaa 7 puolustajaa ja neljä hyökkäysketjua...

Eikai peluutusta sentään säännöissä määrätty. Minullahan kuitenkin on neljä hyökkäysketjua ja 6 pelaavaa puolustajaa.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Viestin lähetti zahovic
Eikai peluutusta sentään säännöissä määrätty. Minullahan kuitenkin on neljä hyökkäysketjua ja 6 pelaavaa puolustajaa.

Joo no tuli toi sama juttu itellekin mieleen, eipä siinä kai sen kummempaa nokan koputtamista. Itse asiassa ihmetyttää, että miksei kenttäpelaajien määräksi alunperinkin päätetty liigasta tuttua 20:ä, vaan 19. Liekö sitten alkuperäisversio NHL-pohjainen, tai muuta vastaavaa.
 

olli9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves,Atlanta Thrashers sympatiat:Kärpät
Itse poistun koneen äärestä kuukaudeksi ja lähtö on tunnin päästä joten suoritan nyt viimeisen varaukseni eli 7.puolustaja Topi Jaakola .
 

ZD

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Käsittääkseni voin nyt varata maalivahdin, koska edellä varaavilla se osasto on täynnä. Sami Heinonen.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Onko kaikki draftannu?

Minun edelle on ainakin ekasivun perusteella hypätty ja en ole varannu joten varaan Matti Hanan seitsemänneksi pakiksi... ja Joukkue on sillä valmis!
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tomek#11 oli viimeinen draftaaja. Nyt pitäisi päättää millä perustein paras joukkue valitaan. Itse olen tehnyt melkoisen työn päivittämällä koko draftin, joten pyytäisin kaikkia täydentämään joukkuensa draftin esittelyyn. Halukkaat saa myös koota asiantuntijaraadin arvioimaan joukkue tai järjestää äänestysjoukkueiden paremmuudesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös