SM-Liiga Draft V.2 2010-2011: LaRock Edition

  • 37 880
  • 522

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Ensiksi LaRockille Ilari Melart, sitten Tepsiin Janne Tavi ja Turo Asplund ja sitten vielä LaRockille Matti Koistinen.
Vuoroon Fedo.
 
Viimeksi muokattu:

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Robert Nyholm. Ja vielä tuosta VVV:stä, itse olin siinä käsityksessä, että tuo ei ole mikään perinteinen try out, vaan vuoden soppari purkupykälällä! (vapaavalintainen hymiö) Vituttaa, kun kakkosketjun breikkaaja vaihtuu johonkin Atte Suseen.
 
Viimeksi muokattu:

LaRock

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja vielä tuosta VVV:stä, itse olin siinä käsityksessä, että tuo ei ole mikään perinteinen try out, vaan vuoden soppari purkupykälällä! (vapaavalintainen hymiö) Vituttaa, kun kakkosketjun breikkaaja vaihtuu johonkin Atte Suseen.

No jos pystyt osoittamaan, että sopimus on kuvaamasi, niin saat pitää pelaajasi. Muuten oma moka.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
No jos pystyt osoittamaan, että sopimus on kuvaamasi, niin saat pitää pelaajasi. Muuten oma moka.

Esimerkiksi IFK:n kotisivut kertoivat:

Oy HIFK-Hockey Ab ilmoittaa tehneensä vuoden sopimuksen hyökkääjä Ville-Vesa Vainiolan, 25, kanssa.
 

LaRock

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oy HIFK-Hockey Ab ilmoittaa tehneensä vuoden sopimuksen hyökkääjä Ville-Vesa Vainiolan, 25, kanssa.

Mutta aika normaali käytäntö on, että tehdään vuoden soppari johonka kuuluu n. 1kk mittainen try-out, eli pelaajalla ei ole vielä varmaa paikkaa...

EDIT: Ja sun Robert Nyholm varaus on hylätty, koska vuorossa on Pelicans&Speed.
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
GaDalle Garret Raboin, taitaa olla rästi. Olin saanut yksityisviestin eilen, mutten ollut huomannut.

Edit: tapio tosiaan vasta tehnyt sopparin, vaihdettu asplundiin.
 
Viimeksi muokattu:

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Kokoa Pelsujen farmiin: Jesse Turkulainen!
 

LaRock

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
GaDalle Garret Raboin, taitaa olla rästi. Olin saanut yksityisviestin eilen, mutten ollut huomannut.

Itseasiassa draftasit ennakkoon, GaDa:n vuoro olisi vasta nyt.

Kimifanille ilmeisesti tuo Robert Nyholm.

Tommii&Blues
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Itseasiassa draftasit ennakkoon, GaDa:n vuoro olisi vasta nyt.

Pahoittelut tästä, arvostaisin jos kysyisitte multa ennen listan laittamista, etenkin kun viimeiset pari päivää ollut kännykällä varaamassa.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Vuoro taisi juuri siirtyä Jokereille, joten otetaan nuori tshekkitaituri Michal Milotinsky hyökkäyksen täytteeksi.

Gendron, ollos hyvä.
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Sami Mutanen KalPaan.

Navy62

Eikö se mutanenkin tehny sopparin vasta pari päivää sitten? Tuli vaan mieleen ku mun Tapiotakaan ei kelpuutettu. On muuten vaikea löytää näillä säännöillä se 26 naamaa joukkueeseen.
 

trap

Jäsen
Lars Volden Bluesiin. Mun mielestäni vuoden sopimus joka sisältää purkupykälän on eri asia kuin pelkkä tryout ja VVV pitäisi sallia, mutta tehkää miten tahdotte.
 

LaRock

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lars Volden Bluesiin. Mun mielestäni vuoden sopimus joka sisältää purkupykälän on eri asia kuin pelkkä tryout ja VVV pitäisi sallia, mutta tehkää miten tahdotte.


Noo, annetaan Kimifanin pitää Ville-Veikkonsa.

EDIT: ei mitään, sulla olikin rästi.

E2: Vuoro siirtyy takaisin Gendronille, koska Navy62 ei tehnyt varaustaan = rästi = seuraavan kierroksen yli hypätään.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Noo, annetaan Kimifanin pitää Ville-Veikkonsa.

EDIT: ei mitään, sulla olikin rästi.

Kiitos. Ja tosiaan, tuo Robert Nyholmin varaus tuli liian aikaisin, kun joku lähetti yv:llä että on meikäläisen vuoro. No, eipä sillä niin väliä.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Jokereihin Miko Malkamäki

Clowe vissiin seuraavaksi.

(Oli jo mun vuoro koska Gendron varasi minuutin myöhässä ja Navylla rästejä)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös