Vimie vuonna tuli draftista voitto joten ei aina voi voittaakaan. Kieltämättä omiin silmiini joukkueeni näyttää silti paremmalta kuin viime kaudella, nyt siinä on jopa kaksi varmaa maalientekijää eli Kuhta ja Kuusela, mutta tällä kertaa se ei vain riittänyt.
Sinänsä olen kyllä AnFa:n kanssa samaa mieltä, että jos kasataan "asiantuntijaraatia", en siihen välttämättä päästäisi ketä tahansa sillä periaatteella, että kuka nyt ensimmäisenä ehtii ilmoittautumaan. Ja tätä ei ollut tarkoitettu epäluottamuslauseeksi nykyiselle raadille.
Tiedäppä sitten onko managerin heikkoutta, vai periaate, että koko HPK:n joukkue on suomalaisrintamaa.
Olen ajatellut että loppuäänestyksessä jokainen halukas Jatkoajan keskustelupalstan käyttäjä laittaisi neljä parasta joukkuetta järjestykseen ja sitten pisteet menisivät 1-4. Se jolla on pisteitä eniten äänestyksen loputtua voittaisi. En laittaisi tilanneseurantaa äänestyksestä, ettei se kauheasti vaikuttaisi kenenkään äänestelyihin. Olen ajatellut, että kymmenen päivää olisi hyvä aika pitää äänestys auki.
Kyllä, mutta 1-4 sijoille laittaavat ja vähiten pisteitä kerännyt voittaa.
Ykkönen saa yhden pisteen ja neljäs neljä. Hieman helpompi laskea :)
Ihan sama. Toisaalta on helpompi laskea niin että paras saa neljä pistettä. Tämä sen vuoksi että on tottunut laskemaan näinpäin. Saattaapi mennä sekaisin jos toisinpäin alkaa laskemaan, mutta samapa tuo minulle on.
Tuolla pelkällä voittaja äänestyksellä ei tartteisi kenenkään laskea mitään ja veikkaan, että keräisi huomattavasti enemmän ääniä.
Avaan ketjun heti kun voittajat ovat selvillä.
Jyp, KalPa ja Blues ovat siis jo jatkossa. Tps ja Ilves selvittelevät vielä välejään!
heh heh. Jäätävää analyysiä asiantuntijoilta. Pitää itsekin ruveta heti valmistautumaan ensi syksyn draftiin ja yrittää hommata omia kavereita palstalle.
Voin minäkin sen ketjun avata niin säästyypi vaiva sinulta, kiitokset vain. Minä se kuitenkin kaiken pahan alku ja juuri olen joten minä voin kantaa vastuun loppuun asti... :-D Tuo äänestystapa kelpaa minullekin. Ajattelin vain että ketjuun voisi minun mainitsemallani tavalla tulla enemmän sisältöä kuin pelkkä klikkaaminen...
Pelicans-Jyp 1-5
KalPa-Kärpät 5-1
HPK-Blues 1-5
Tps-Ilves 3-3
Tps-Ilves parin kohtalosta päättää viimeisenä raadissa oleva Mustakyy!
Yllättävän selvät ollut nuo muut parit tuota yhtä lukuunottamatta. Ja kieltämättä Pelicansin tippuminen tuli todellisena yllätyksenä! Mutta ei ne ennakkosuosikit aina oikeastikaan loppuun asti mene...
Itse ihmettelin miten Jyp sijoittui vasta sijalle 8. Itse nostin sen parhaaksi joukkueeksi, joten Pelicansilla kävi huono tuuri, että sai vastaan Jypin.
Kuten joskus aiemmin sanoin, mielipiteitä löytyy varmasti yhtä monta kuin on niiden antajiakin.
Harmi vaan, että tästä jää nyt joillekin paskanmaku suuhun, koska ei muka ollut "asiantuntevat" tuomarit. Yritin itse ainakin kovastikkin niitä saada, ei vaan tarttuneet syöttiin!
Eiköhän tämä ollut omalta osalta kuitenkin tässä..
Ilveksen kädetön puolustus
Ilveksen loukkaantumisherkkä hyökkäys
- Loukkaantumisia EI oteta huomioon ratkaistaessa paremmuuksia, missään vaiheessa.
Arvostelu korjattu loukkaanumisen osalta sopivammaksi, siksi mitä tarkoitin. Nämä kaverit ovat joka tapauksessa täysiä kysymysmerkkejä.Tähän on pakko tarttua! Milam, Ardelan ja Jyrkkiö?
Nuo kolme ovat selkeästi kädellisiä pakkeja, ainakin omasta mielestäni.
Tähän on pakko tarttua! Milam, Ardelan ja Jyrkkiö?
Nuo kolme ovat selkeästi kädellisiä pakkeja, ainakin omasta mielestäni.
Tuu pois jo sieltä! Me ollaan hävitty tää peli.