SM-liiga draft 2009-2010

  • 32 768
  • 399

M10

Jäsen
Hämeenlinnan Pallokerho on ylpeä ilmoittaessaan joukkueen toisen pelaajavarauksen, maalivahti Tuomas Tarkin.

Seuraavana Kaberle.-
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
btw Saako etuilla omalla vuorolla jos edellinen varaa oman vuoronsa alussa, eli M10 varaa illalla 19:31 ja on kiire baariin, niin kaappaan J Lundellin 19:32 ja juoksen 19:35 bussiin ja olenkin Hovipojassa tuoppi edessä jo 19:55?
Tämähän oli ihan hypoteettinen kysymys...

Ennen itseä olevan draftaajan perään saa heti draftata vaikkei oma vuoro ole edes alkanut. Samahan tuo... =)

Ja myös yö-aikaan saa draftata jos draftivuoro sinne osuu.

Muiden draftausaikoihin nämä eivät kuitenkaan vaikuta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vuorossa siis Kaberle joka on pistänyt minulle listaa...

Varaan hänen puolestaan Mikko Mäenpään. Seuraavana vuoroon fewe0 ja Kärpät.

Kärpät fewe0 12.30-13.00
Jokerit ardou 13.00-13.30
Saipa RV16 13.30-14.00
Tappara vilperi 14.00-14.30
Lukko Sateentekijä 14.30-15.00
HIFK Valkoinen Intiaani 15.00-15.30
Ässät Janda 15.30-16.00

Vuorot rästissä: proffa#8 ja Noosebleed 68686.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Näin ulkopuolelta huomautuksena, Noosebleed 68686 on viikon pelikiellossa. Toki yksityisviestit toimii silloinkin.

Eli pistetään hänet kylmänviileästi kilometritehtaalle ja otetaan uutta manageria tilalle. Käy varmasti sutjakammin näin.

Sääntöpykäliin muutos lisäksi, että mikäli saat pidempiaikaisen pelikiellon eli vähintään viikko penalttia niin osallistumisoikeutesi draftiin evätään.

Ensimmäiselle varasijalle on itselleni ilmoittanut yv:llä Lynx canadensis.
 
Viimeksi muokattu:

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Ensimmäiselle varasijalle on itselleni ilmoittanut yv:llä Lynx canadensis.

Parempi kai se on ottaa uutta verta tosiaan tilalle, niin saadaan enemmän irti tästä draftista. Jos kaikki vaan lähettelee listoja, eikä itse osallistu ollenkaan, niin homma luiskahtaa käsistä.

Kärppiin Tuukka Mäntylä!

Vuoroon ardou ja Narrit..
 

ardou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1988
Jokerit nappaa maalille showmiehen vailla vertaa, eli tervetuloa Sinuhe Wallinheimo. Seuraavaksi Saipa ja RV16 (13.30-14.00, toki saa aiemminkin hommansa hoitaa)
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
SaiPa kaappaa Teemu Lassilan maalille.

- Olen kuullut että täällä saa hyvää kaalikeittoa, Lassila kommentoi tuoreeltaan.


Ja Vilperin vuoro 14:30 asti.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kun Teemu "Hannu Lassilan poika" Lassila meni kerta nokan edestä niin otetaan sitten Iiro Tarkki veräjän suulle.

Seuraavaksi vuoroon Lukko ja Sateentekijä. Vuoro virallisesti: 14.30-15.00.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Lukko kaappaa ylpeänä ainoan maalivahdin liigahistoriassa, joka on tehnyt maalin. Kyseessä on siis Mika Järvinen.

Seuraavaksi HIFK ja Valkoinen Intiaani (15.00-15.30).
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Lukko nappaa Kristian Kuuselan tuomaan tulivoimaa ykkösketjuun.

Sitten Vilperin vuoro.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tapparalle Toni Söderholm.

Vuoroon RV16 ja Saipa. Vuoro kestää aina 18 asti.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Viuhkolan passeista maalit iskee Ville Nieminen

Vuoroon Narrien ardou 18:30 asti.
 

ardou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1988
Isäntä taloon sano Hjallis ku minä varasin AJ Niemen! Ja vuoroon Kärpät ja fewe0, aikaa on klo 19.00 asti.
 
Viimeksi muokattu:

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
Mun pitäis kohtapuoliin lähteä Alkossa yms. käymään. En varmaan ennen 19.30:tä ole kotona takaisin ja jos Fewe0 ei varaustaan kohtapuoliin suorita niin taas pitäisi jonkun muun varata mun puolesta... 2 pelaajan listan siis joudun peräti toimittamaan, onko vapaaehtoisia?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mun pitäis kohtapuoliin lähteä Alkossa yms. käymään. En varmaan ennen 19.30:tä ole kotona takaisin ja jos Fewe0 ei varaustaan kohtapuoliin suorita niin taas pitäisi jonkun muun varata mun puolesta... 2 pelaajan listan siis joudun peräti toimittamaan, onko vapaaehtoisia?

Pistä tänne. En muuten olisi suostunut, mutta kun kerta syy on noinkin tärkeä kuin Alkossa käynti niin...
 

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
Pistä tänne. En muuten olisi suostunut, mutta kun kerta syy on noinkin tärkeä kuin Alkossa käynti niin...

Varaa vaan sen eilen lähettämäni listan perusteella. Pitäisi vielä olla pari pelaajaa vapaana siitä. Ja kiitokset taas kerran!

Perkele kun on huonoa tuuria näiden varausvuorojen kanssa itsellä... Koko ajan pienestä kiinni, että itse kerkeäisi varaamaan.
 

proffa#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kai Suikkanen, Pool ja NHL
Tuomas Pihlman hurrikaani nuttuun. Ja pahoittelen, duunit ottaa veronsa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minulle suotujen valtuuksien mukaisesti varaan fewe0:n puolesta Kärppien maalin suulle Mika Lehdon sekä Kaberlen puolesta Pelicansiin Marko Jantusen.

Seuraavaksi vuoroon M10 ja HPK.

Tässä 3. varauskierroksen jäljellä olevat varausvuorot:

HPK M10 19.30-20
Ilves Paastainen 20-20.30
TPS Noosebleed 68686 20.30-21
JYP proffa#8 21-21.30
Blues Karvaaja 21.30-22
Kalpa d2uce 22-22.30
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tuomas Pihlman hurrikaani nuttuun. Ja pahoittelen, duunit ottaa veronsa.

Sen on valitettavasti Karvaaja ehtinyt jo varaamaan. (Draftaukset näkyvät kokoonpanoketjun liitetiedostoissa...)
 

M10

Jäsen
Hämeenlinnan Pallokerho on ylpeä ilmoittaessaan varaavansa Pekka Saravon joukkueensa kapteeniksi ja puolustuksen johtajaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös