SM-liiga draft 2008-2009

  • 41 194
  • 535

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ja tässä juuri hokasin että minähän lupasin hoitaa AnFan illan varaukset joten Pelicansille Jussi Pesonen ja vuoroon peruspata ja Ässät.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Hieman on miehiä viety viime metreiltä edestä, mutta minkä teet. Aki Uusikartano on valintamme tää. Willbergille tuplat taas...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
HPK:hon 5.kierroksen viimeisellä varausvuorolla varaan Kimmo Kuhdan. (pienoinen yllätys muuten ainakin allekirjoittaneelle, että hän on vielä tässä vaiheessa vapaana.)

Kuudennen varauskierroksen varausvuorolla varaan Kerhoon Arto Tukion.

Vuoro takaisin Peruspadalle.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Marko Anttilan uskotaan nostavan oikeassakin elämässä tasoaan entisestään. Vuoro siirtyy AnFalle.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olikos vilperillä lisää AnFan varauksia?

Tottahan toki. Kävin vain välillä pyöräilemässä...

Elikkäs AnFan puolesta varaan Rami Alangon. Ja vuoro siis Infamousille.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Speedillä vuoro aina 10.00 asti.
 
Viimeksi muokattu:

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Jesse Saarinen on seuraava JYPin varaus.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Hieman yllätti että vielä vapaana: Jyrki Välivaara HIFK:hon tuomaan kokemusta pakistoon.

Vuoro Laurille

Edit: Allekirjoittanut joutuu valitettavasti tältä illalta luovuttamaan, kun aamulla aikainen herätys. Jatkan viideltä, jos Lauri ja Speed ovat saaneet varauksensa tehtyä, toivottavasti ovat.

Ps. Miksei muuten super-Sakari Salminen ole vielä mennyt, edes Peruspadalle. ;)
 
Viimeksi muokattu:

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Ja kuka voisi tänään päivystää 9:00->15:00, kun tuohon aikaan näyttää tulevan jälleen varausvuoro.

Minä voin, jos kelpaan? ..Sano vaan tarkka kellonaika niin heitän sun listasta sen seuraavana olevan..
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Minä voin, jos kelpaan? ..Sano vaan tarkka kellonaika niin heitän sun listasta sen seuraavana olevan..

Sehän siinä onkin kun tarkkaa kellonaikaa ei etukäteen tiedä.

Mulle voi myös laittaa listan, käyn n. tunnin välein tarkastelemassa tilannetta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Eli Speedin vuorot jäi nyt rastiin, eli enää ei Speedin kannata myöhästyä varaamasta seuraavalta kierrokselta taikka fewe0 saa kauan odottamansa tilaisuutensa näyttää managerin taitonsa.

Varaan Laurin puolesta seuraavaksi Espoon Bluesille Erkki Rajamäen. Seuraavaksi vuoroon lake79 ja HIFK.

Ja minulle voi siis lähetellä noita varauslistoja mikäli itse ei ole paikalla jostain syystä silloin kun laskennallisesti pitäisi suunnilleen oma vuoro olla. Olen aika hyvin koneen äärellä joka päivä...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Miksi juuri Erkki Rajamäki! Perkele kun odotin että miehen pääsen varaamaan vielä. Noh, otetaan HIFK:hon Jokerifanien riemuksi Tomek Valtonen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös