Tapaus Nordlundin jälkeen kun Lämsä virnuili vain tilanteesta kuin mikäkin idiootti, olihan se taklaus puhdas, mutta ei sellaisessa paikassa tarvi silti virnuilla ja kommentoida ylimielisesti.
Siis mitä? Raimo Summanen menettää puhtaan taklauksen jälkeen itsehillintänsä totaalisesti, raivoaa räikeitä henkilökohtaisuuksia suu vaahdossa ja vielä pressitilaisuudessa syyttää koko organisaatiota kaikesta muusta paitsi maailmansodista ja siihen kun vastaa hymyilemällä, niin on näistä kahdesta se, jolta ei löydy kunnioitusta? Mä en nyt ihan nää tätä logiikkaa.
Jarkko Ruudun miljoonat tempaukset, Lehkonen, Azevedo playoffeissa joka tosin epäonnistui. Olihan näitä.
Tääkin on vähän niin ja näin. ET-ottelu toki asia erikseen, mutta Ihan yhtälailla siellä tuli rumia taklauksia kaikilta muiltakin joukkueilta ja kyseessä on vahvasti koko liigan ongelma eikä todellakaan pelkästään Jokereiden. Ongelma toki silti ja erityisesti korostui tällä kaudella. Vähintään puoli pistettä saat tästä.
En vihaa erityisesti Jokereita, vituttaa vaan se täysi sokeus siihen kuinka isoa ja suurta ollaan, siksi se tuntuu hyvältä kun aina playoffeissa konttaatte. Lisäksi ylimieliset fanit ovat todella rasittavia, niitä kun täällä näkee niin paljon teiltä, otteluseurantaketjut hyvinä esimerkkeinä.
Minä en voi ketään määräillä, mutta suosittelen jättämään yleistämisen pois, mikäli otantana on otteluseuranta. Sinne kerääntyy seurajoukkueesta riippumatta ne äänekkäimmät ja puusilmäisimmät fanit. Se on kyllä totta, että pari nimimerkkiä meidän leiristä on rasittavia. Sen takia en itse esimerkiksi jaksa sinne enää kirjoittaa, kun tulen kuitenkin vain lokeroiduksi siihen samaan porukkaan. En sitten osaa sanoa onko se lukijoiden kannalta yhtään huono juttu että pidän turpani kiinni. Todennäköisesti ei.
Nyt kun vauhdissa ollaan, niin otanpa kantaa tuohon aina poffeissa konttaamiseen, vaikka se onkin aiheen kannalta täysin irrelevanttia. Jokerit on hävinnyt puolivälierän neljä kertaa viimeisen 20 vuoden aikana silloin, kun ollaan päästy kotiedulla aloittamaan. Hauskasti osui hävityt sarjat sekä otannan ensimmäiselle, että viimeiselle vuodelle. Sitä pidemmälle en jaksanut tarkistaa. Ei se ihan aina konttaamisen kategoriaan mun mielestä mene, kun niitä kotiedullisia sarjoja on kuitenkin ollut sinä aikana puolivälierissä 15. Monellakohan joukkueella on enemmän?
Kolikon toisella puolella on taas Jokerit joka pelaa viihdyttävää hyökkäysvoittoista lätkää, joukkue josta löytyy loistavia yksilöitä, joukkue jonka kotipeleissä on ilo käydä hienojen puitteiden vuoksi ja joukkue jolta löytyy fiksuja faneja joiden kanssa on mukava keskustella jääkiekosta.
Hei, tää oli paljon kivempaa juttua jo. Jos Jokereita koskevat tekstit olisivat useammin tämänkaltaisia, ei vastauksinakaan todennäköisesti tulisi mitään vittuilevaa, rasittavaa tai ylimielistä.
Ei siinä mitään. Asiallisesti esitetyt mielipiteet on keskustelupalstalla hyväksyttävä, vaikka sattuisinkin itse olemaan eri mieltä. Ajattelin tässä vain ääneen.