SLC:n kisojen KAUNEIN naispuolinen jääkiekkoilija?

  • 1 420
  • 10

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
No joo, vähän tyhmä utelu. Meikäläinen nyt vaan sattui eilen ihastumaan sen naisten Suomi-Saksa pelin jälkeen siihen Saksan veskariin! Huomasiko kukaan muu, kuinka KAUNIS NAINEN sieltä Saksan maalivahdin kasvomaskin takaa paljastuikaan? Tämä "Hannelore" tai "Ingrid"... mikä hänen nimensä nyt sitten olikaan, vaikutti myös itse pelissä myönteisesti. Tyttöhän kävi välillä oikein "kivasti" kuumana, kun suomalaiset tulivat tökkimään kiekkoa veskarin räpsän alta! Nähdäänköhän jatkopeleissä ehkäpä pientä "hanskaamista" naisten kesken... siis Saksahan ei nyt enää jatka, mutta löytyyhän Suomeltakin noita kontakteja kaihatamattomia tyttöjä, kuten esim. Vaarakallio...
 

el pebe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Heei... mä näin sen ekana.
Minä myös huomasin tämän viehättävän näköisen maalivahdin. Pelasi myös loistavasti ja asenne oli hyvä.
Niin, sanainen arkkuni on melko tyhjä tänään. Että moro.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olin, muuten juuri sanomassa...

...samaa; Saksan veskari tuntui ihan söpöltä. En ole niin paljon joukkuiden kasvoja tutkinut, että osaisin tältä istumalta muuta todeta. Täytyypä paneutua asiaan!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
olis kiva heittää pitkä kiekko Saksan päätyyn ja painua itse perään....
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä että näitäkin tapauksia naiskiekosta löytyy, yleisähän nuo niin kovin kauniita ole.
 

Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

I Saunamäki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK, AIK
Tatzkan kanssa olen samaa mieltä. Yleensä nuo naiskiekkoilijat eivät mitään kaunistuksia ole. Kiva kyllä, jos poikkeuksia löytyy. Itse en valitettavasti saksan matseja ole nähnyt, täytyypä alkaa seuraamaan.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Käväisin Saksan sivuilla...

...katsastamassa sikäläisen naisten tiimin, ja tulin siihen tulokseen, että Saksan joukkueesta löytyy silmänruokaa. Tässä joitakin nimiä...

- Stephanie Frühwirt - "tiukan tyylikäs"
- Nina Gall
- Kathi Grandl
- Franziska Reindl
- Sandra Rumswinkel
- Sabrina Rörig Naesinger
- Stephanie Wartosch Kürten - joka mielestäni on juuri "se" molari

Helmenä pohjalla:
- Maritta Becker, joka muistuttaa erehdyttävästi Raipe Helmistä...

Ja mitä tulee tähän "missikisoitteluun" - niin en ymmärrä, miksi miehet eivät saisi katsoa naiskiekkoilijoita "sillä silmällä"; kyllähän naisetkin jaksavat "kuolata" näyttävien mieskiekkoilijoiden perään. Tämähän nyt taas vakavaksi piti mennä. Mielestäni näissä kaikissa naisissa olisi missiä paljon enemmän kuin nyt työn alla olevissa Miss Suomi -kisoissa. Nämä jääkiekkoilijat ovat urheilijoita eli terveen näköisiä. Ja söpöjäkin vielä, monet.
 
Re: Käväisin Saksan sivuilla...

Viestin lähetti mauri
Ja mitä tulee tähän "missikisoitteluun" - niin en ymmärrä, miksi miehet eivät saisi katsoa naiskiekkoilijoita "sillä silmällä"; kyllähän naisetkin jaksavat "kuolata" näyttävien mieskiekkoilijoiden perään. Tämähän nyt taas vakavaksi piti mennä. Mielestäni näissä kaikissa naisissa olisi missiä paljon enemmän kuin nyt työn alla olevissa Miss Suomi -kisoissa. Nämä jääkiekkoilijat ovat urheilijoita eli terveen näköisiä. Ja söpöjäkin vielä, monet.

Ehkäpä minä en ole sinut miehuuteni kanssa tai jotain semmoista, mutta minusta se on vaan omituista kun ihmisiä vertaillaan ja arvostellaan ulkonäön perusteella. Ja useammin tähän syyllistyvät juuri miehet. Mutta saahan sitä katsella. Ymmärrän kyllä. Ehkä minäkin jonain päivänä sitten opin.

Onneksi elämä ei kuitenkaan ole mikään kauneuskilpailu. Enpä olisi nimittäin siinä tapauksessa päässyt näinkään pitkälle.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Re: Käväisin Saksan sivuilla...

Viestin lähetti cosmic_rodeo


Ehkäpä minä en ole sinut miehuuteni kanssa tai jotain semmoista, mutta minusta se on vaan omituista kun ihmisiä vertaillaan ja arvostellaan ulkonäön perusteella. Ja useammin tähän syyllistyvät juuri miehet. Mutta saahan sitä katsella. Ymmärrän kyllä. Ehkä minäkin jonain päivänä sitten opin.

Ei kai tässä vertailusta ole kyse, vaan harmittomasta ihastelusta. En tässä minäkään pärjäisi, jos vaimo alkaisi ulkonäön perusteella miettiä, viitsiikö enää elellä kanssani. Ja mitä tulee ajatukseesi, että juuri miehet "syyllistyvät" arvioimaan naisten ulkonäköä - et ole tainnut riittävän läheltä kuulla naisten kommentteja miespelaajista. Esimerkkinä vaikkapa HPK; Santala, Vujtek, Nedved, Somervuori, Rajamäki...kaikki nämä (ja aika moni muukin) vilahtelevat lajia seuraavien naisten puheissa tuon tuosta. Ei sitä kuitenkaan tarvitse uhkana kokea tai "vertailuna". Tämä nyt on vain tällaista "höpöhöpöä".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös