Skype ongelmia?

  • 4 177
  • 12

Bridgeman

Jäsen
Onko täällä skypen käyttäjiä? Mulla ilmaantu ongelma skypessä viimeviikolla että ystäväni eivät näe minu online tilassa vaikka olen siinä. Näen heidät normaalisti kyllä. Saan heidän viestit mutta he eivät saa minun viestejä ollenkaan. Joten ajattelin olisiko täältä apuja? Onko muilla vastaavaa ongelmaa?

Olisin kiitollinen jos pystytte auttamaan.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Onko täällä skypen käyttäjiä? Mulla ilmaantu ongelma skypessä viimeviikolla että ystäväni eivät näe minu online tilassa vaikka olen siinä. Näen heidät normaalisti kyllä. Saan heidän viestit mutta he eivät saa minun viestejä ollenkaan. Joten ajattelin olisiko täältä apuja? Onko muilla vastaavaa ongelmaa?

Olisin kiitollinen jos pystytte auttamaan.

Ettei olisi niin simppeli juttu, että olisit laittanut statuksesi "näkymätön"? Senhän saa vaihdettua vasemmasta yläkulmasta profiilikuvan vierestä.
 

J.Petke

Jäsen
Onko täällä skypen käyttäjiä? Mulla ilmaantu ongelma skypessä viimeviikolla että ystäväni eivät näe minu online tilassa vaikka olen siinä. Näen heidät normaalisti kyllä. Saan heidän viestit mutta he eivät saa minun viestejä ollenkaan. Joten ajattelin olisiko täältä apuja? Onko muilla vastaavaa ongelmaa?

Olisin kiitollinen jos pystytte auttamaan.

Hah, aikoinaan painin päinvastaisen ongelman kanssa. Olin aina online, vaikka kone makasi repussa virta loppuneena. Oletko ottanut jotain uutta laitetta käyttöön vähään aikaan? Minulla homma johtui siitä, että olin ottanut Windows-tabletissa Skypen käyttöön ja siellä oli online-tila päällä. Vasta kun vaihdoin siellä tilan online->offline. Kannattaa myös kokeilla käskyä /remotelogout jonka pitäisi logata sinut ulos kaikista muista laitteista. Kokeilisin myös vaihtaa salasanaa.
 

Bridgeman

Jäsen
Sen verran lisäystä että saan lähettyä kyllä toiselle skype tililleni viestiä normaalisti ja vastaan ottaa myös. Voiko johtua että vastaan ottajalla on käytössä jonkin muu alusta?? esim Iphone?
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Chattiboksiin ilmeisesti syötetään tuo /remotelogout. Täältä löytyy lisää ohjeita ja tietoa chattitoiminnoista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös