Sjögren Jypiin???

  • 5 452
  • 35

Mosabacka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tässä mitään söögreeniä tarvita

Tämä ketjun turinointi voidaan ilmeisesti lopettaa, koska paljon parempi huhu eli Perrinin mahdollinen paluu on huomattavasti jännittävämpää puitavaa. Sjögren vs Perrin, kyllähän te tämän ymmärrätte.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Re: Tässä mitään söögreeniä tarvita

Viestin lähetti Mosabacka
Tämä ketjun turinointi voidaan ilmeisesti lopettaa, koska paljon parempi huhu eli Perrinin mahdollinen paluu on huomattavasti jännittävämpää puitavaa. Sjögren vs Perrin, kyllähän te tämän ymmärrätte.

Toisaalta, enemmän kuin peliä tekevää sentteriä, joita Jypillä on jo kaksi, tarvitsisimme kuitenkin kunnon maalintekijää, käytännössä siis laituria.

Ja älkää nyt käsittäkö väärin, kyllähän minäkin Perrinin mieluummin ottaisin kuin Sjögrenin, olisi ainakin aika kovaa valuuttaa tuo sentteriosasto. Silti noin yleisellä tasolla maalintekijän aukko Jypissä on tällä hetkellä suurempi kuin keskushyökkääjän.
 

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Re: Re: Tässä mitään söögreeniä tarvita

Viestin lähetti Pee
Toisaalta, enemmän kuin peliä tekevää sentteriä, joita Jypillä on jo kaksi, tarvitsisimme kuitenkin kunnon maalintekijää, käytännössä siis laituria.

Ja älkää nyt käsittäkö väärin, kyllähän minäkin Perrinin mieluummin ottaisin kuin Sjögrenin, olisi ainakin aika kovaa valuuttaa tuo sentteriosasto. Silti noin yleisellä tasolla maalintekijän aukko Jypissä on tällä hetkellä suurempi kuin keskushyökkääjän.

Väität siis, että keskushyökkääjä ei voi olla maalintekijä? Kummasti se Erkkikin oli viime kaudella JYPin 3. paras maalari, joten rohkenen väittää, että kyllä häneltäkin maalinteko onnistuu. Ja myös senttereiltä yleensä, vaikka heidät kieltämättä roolitetaan enemmän pelintekijöiksi.

Otan kyllä Perrinin joukkueeseen kaikista realistisista (?) vaihtoehdoista mieluiten, suorastaan kiljuen. Eki on näyttänyt taitonsa liigassa, on hyvässä kunnossa, sopeutuisi varmasti joukkueeseen, ja on jumala. Ja Drouinihan voinee peluutaa laidassa, miltä kuulostaisi ketju Sillgren-Perrin-Drouin? Kyllä Erkki olisi saaturin, suorastaan perhunan hyvä vahvistus JYPille.
Eri asia on sitten se, kuinka realistista Perrinin palaaminen on. Aika näyttää.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiekko-Keskisuomalaisessa olleen Tommi Kovasen "Pelaaja pinnalla" -haastattelun jälkeen voimme lopettaa ajatusleikitkin Sjögrenin pelaamisesta Jypissä, niin kauan kun Pieksamäen Pantteri on Jyväskylän miehiä. Tässäpä Kovasen kommentteja Sjögrenistä:

-Se huitominen on kai aika Thomasin tyylistä touhua. Se on kaikin puolin hieman oudon oloinen tyyppi. Pelaa välillä erittäin hyvää jääkiekkoa, mutta saa välillä jotain ihmeellisiä päähänpistoja, kuten huitaista vastustajaa mailalla päähän.

-Esimerkiksi silloin, kun juttu meni oikeuteen ja mä olin menossa antamaan lausuntoni, niin Thomas soitti mulle edellisenä päivänä ja sanoi, että ´muista sanoa niille, että sä hymyilit, härnäsit ja taklasit mua´. Mä sanoin sen jälkeen sille, että lyökö se mailalla päähän jokaista, joka taklaa sitä. Se ei vastannut mitään.

Itse en ole näistä kommenteista kovinkaan yllättynyt. Rivien välistä olen voinut tähänkin asti lukea, ettei Kovanen ole tainnut unohtaa tapahtumaa ihan siinä määrin, missä Sjögren, eikä se mikään yllätys olekaan. Muutenkin Tommi ainakin vaikuttaa tyypillisen savolaiseen tapaan hyvin herkältä mieheltä, joka ei tälläistä varmasti pysty kovinkaan helposti unohtamaan, toisin kuin ehkä vaikkapa kovat länsirannikkolaiset. Jo Kovasen ulkonäkö kertoo perussavolaisuudesta.

Myös Sjögren vaikuttaa omien kokemuksieni perusteella hyvin pitkälti sellaiselta, joksi Kovanen ruotsalaista kuvasi: pelaa "erittäin hyvää kiekkoa" ja on muutenkin perusstasolla erittäin sympaattinen ja mukava, mutta saattaa ssada välillä ihmeellisiä tulistumiskohtauksia. Rauhallisen vaarallinen mies, siis.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Henkilökohtaisena mielipiteenä sanon että jos joskus napsahtaa noinkin pahasti kuin Sjögrenillä on napsahtanut niin silloin tarvitaan hoitoa. Kyllä mielelläni pidän meillä Tommi Kovasen jos vaihtoehtona olisi Tommin lähteminen ja Sjögrenin tuleminen.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Montas Sjögrenin peliä Jypin nuttu päällä "Pakkipari" näkikään?

Aivan.

Vaikka Kovasella olikin erinomainen alkukausi, ei hän pääse vielä lähellekään Sjögrenin Jyp-meriittejä. Sitä en sitten osaa sanoa, pääsisikö Sjögren enää vanhalle tasolleen, mikäli Jyväskyllän palaisi.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Viestin lähetti Pee
Montas Sjögrenin peliä Jypin nuttu päällä "Pakkipari" näkikään?
Kyllä sitä tuli muutama nähtyä. Hyvä pelaaja mies silloin oli, mutta mielestäni nuo tuollaiset "napsahtamiset" alentavat arvostusta roimasti ainakin minun mielessäni.

Viestin lähetti Pee
Vaikka Kovasella olikin erinomainen alkukausi, ei hän pääse vielä lähellekään Sjögrenin Jyp-meriittejä. Sitä en sitten osaa sanoa, pääsisikö Sjögren enää vanhalle tasolleen, mikäli Jyväskyllän palaisi.

Ei vielä, mutta kovasti on siihen suuntaan menossa. Täytyy kuitenkin muistaa että Sjögren oli/on hyökkääjä ja vielä ulkomaalaisena vahvistukseksi luokiteltava. Sjögren on tällä hetkellä 35-vuotias. Väitän että miehen peliura vetelee viimeisiään ja näin ollen miestä ei enää JYPht:n aikaisessa vireessä nähdä.
 

kimmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, FC Barcelona
Sjögren on jatkoajan mukaan saanut lähtöpassit Jortikan ryhmästä. Nyt kimppuun ku sika limppuun.
Sen verran munatonta neppailua JYP esitti helsingin reissullaan, että yksi Thomas Sjögren siirtää hyökkäyksen tasoa naksauksen ylöspäin.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Viestin lähetti kimmo
Sjögren on jatkoajan mukaan saanut lähtöpassit Jortikan ryhmästä. Nyt kimppuun ku sika limppuun.
Sen verran munatonta neppailua JYP esitti helsingin reissullaan, että yksi Thomas Sjögren siirtää hyökkäyksen tasoa naksauksen ylöspäin.

Minä sanon edelleen ei kiitos. Ja eiköhän johdossakin kuunnella yhden parhaan pakin mielipidettä asiasta ja annetaan herra Sjögrenin neppailla loppukausi jossain muualla.

Ja ennenkaikkea, tuskin Sjögren on edes sellainen pelaaja, jota Alatalo haluaisi valmentaa.

Pakistoon niitä vahvistuksia ennemmin.
 

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Nyt en enää oikeasti ymmärrä. Sjögren JYPiin, miksi? Kannattaako luopua erinomaisen alkukauden pelanneesta, ja pikkuhiljaa kuntoutuvasta kiekollisesta pakista (toinen niistä kahdesta), jotta voisimme saada jäähdyttelevän kehäraakin vielä kerran kokeilemaan taitojaan joukkueessa, jossa hän vuosikaudet sitten loisti? Kova on porukalla usko Sjögrenin taitoihin, kun äijä on pari viimeistä kautta jauhanut surkeilla tehoilla. Itse en olisi ihan niin luottavainen. Sjögrenin aika JYPissä oli hienoa (pl. yksi tapaus), turha sitä on alkaa jälkikäteen pilaamaan.

Niin, luulen, että jokainen maalaisjärjellä varustettu ihminen tajuaa, miksi Sjögren ja TKovanen eivät voi pelata samassa joukkueessa. Vai haluaisitteko itse pahoinpitelijänne samalle työpaikalle kanssanne?

Edit: tarkennus
 
Viimeksi muokattu:

vsop

Jäsen
Itse en ymmärrä alkuunkaan Sjögrenin perää haikailevia henkilöitä. Sjögren on historiaa ja aikakoneen rattaat kulkevat toiseen suuntaa. Jopa omat tietoni Thomas Sjögrenin nykyisestä tasosta eivät kerro kovinkaan hyvää.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tappara vs Pelicans
  • 1.92
  • 3.80
  • 3.60
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös